ساحل افکار

بایگانی

قضاوت

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۵ ب.ظ
امروز هم خونه ایم یه بحثی رو راجع به یه نفر پیش کشید و گفت که من مطمئنم فلان کار رو کرده حالا اون طرف و کارش واسه من اصلا مهم نبود ولی وقتی با اطمینان میگفت منم گفتم که خودش قویا تکذیب کرده رو چه حسابی میگی، میگه من یه مطلبی راجع بهش خوندم و "مطمئنم " که کار خودش بوده، لج منو در آورد میگم اخه وقتی هیچ مدرک مستندی نداری چطور میگی مطمئنی؟ خودش تکذیب کرده بگو شاید میگه نه مطمئنم خلاصه بحثی شد و آخرش گفت من منظورم از مطمئن یعنی احتمال زیاد!! یعنی 99% باز میگم خوب یه دونه مستندتو بگو، هیچی نداره صرفا به خاطر یه قضیه دیگه و دید منفی اینطور میگه!آخرش فکر کنم قانع شد اما باز حرف خودشو زد کاش همیشه آدم ها به جای قضاوت الکی راجه به یه شخص و یه کارش راجه به خودشون و رفتارشون فکر میکردن،ما همیشه از دیگران توقع داریم فلان جور باشن و فلان رفتار کنیم اما هیچ وقت نمیگیم طرفمون از ما چه توقعی داره؟!رفتار خودمون چطوره. آخرشم فکر میکنیم برداشت خودمون مو لای درزش نمیره و درسته! " قضاوت و پیش داوری در مورد یک شخص مشخص نمیکند که او کیست...مشخص میکند شما کیستید"
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۳۰
مستر نیمــا
خب، یه دور شد مطالب وبلاگتون، یه ذره از آخر به اول، و بعد هم از اول به آخر...
پاینده باشید.

:)

همچنین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">