ساحل افکار

بایگانی

چیزی که تو فکرمونه

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
مستر نیمــا
آره اتفاقا صبح خوندم این پستو!
تو دلم لایکش کردم :دی
حاج اقا کارش درسته...
زیاد موافق نیستم. بنظرم تو هر جای زندگی ته دلت آرامش و ایمان پیدا کردی اونجا خدا رو میبینی. 

اتفاقا برعکسه.آرامش داره ولی چون اون آرامشی که انتظار داری توش نیست میفهمی اونی که میخواستی خدا بوده

حاجی هرچی بگه چشم بسته قبوله:دی
به خودشونم گفتیم که متفاوت ترین حاج آقا آخوند روحانی ای هستن که دیدیم.

البته حاجی نقل قول کرده از دیگری

عجب!

بله

ذات آدما به دنبالِ کمال هست

بله

دوباره هویجوری :)

روسری فهمیده دارد صبر من سر می رود
نم نم و بــا نــاز هی دارد عقب تر می رود

دست نامریی باد و دسته های تار مو
وای این نامرد با انها چه بد ور می رود

می زنی لبخند و بیش از پیش خوشکل می شوی
اختیار ایـن دلــم از دست من در مـی رود

واژه های شعر من کم کم سبک تر می شوند
این غــزل دارد بـه سمت سبک دیگر می رود

پــا شدی.... انــگار بــر پــا شد قیامت در دلم
رفتی و گفتم ببین ملعون چه محشر می رود

ابـروانت می شود یــاداور " هشتاد و هشت"
چشم هایت باز سمت " فتنه " و شر می رود

گــر تــو را ای فتنـه , شیـخ شهر ننمایـد مهار
مثل ایمـان مــن , امنیت ز کشور می رود

اهــل نفــرین نیستم امـا خدا لــعنت کنــد
آنکه را یک روز همراهت به محضر می رود...

ناصر عبدالمحمدی

این شعر از اون شعرهاییه فوق العادن.اینو چنی روز پیش خوندم اتفاقا.میخوتستم تو پست های بعد ایام بذارم.الان دیگه واجب شد 

اصلا شعر هویجوریش بیشتر میچسبه:دی 
انتظارشو نداری آخه

اسقف اعظم ۱۵ تیر ۹۴ , ۱۵:۱۶
این حرف درست، ولی اسبابش هم باید باشه،با این تفاسیر حالا که اسبابش واسه عده ی زیادی  تقریبا فراهم نیس تکلیف چی میشه؟
به علاوه اینکه ذات انسان کمال جو هست ولی بی نهایت طلب و فراموش کار هم هست.
اینطور نیست؟

انگشتو نگاه نکن.ببین به کجا اشاره کرده

مامان دو گل...فاطمه ۱۸ تیر ۹۴ , ۱۱:۴۵
oh common............!!!

من که زیاد موافق نیستم

نمی دونم یه جورایی طرزفکرش آزاردهنده است
درسته که انسان کمال گراست و از طریق ازدواج به کمال می رسه و یه جورایی مسیرشو به سوی خالقش پیدا می کنه ولی این بنده خدا ازدواجو کلا به وسیله تبدیل کرده 
اینجوری اهمیت عشق دنیوی رو آورده زیر صفر و اگه حالا در مسیر عشق دنیوی نتونستی به خدا برسی پس همه ی زندگیت کشکه!!!
seriously???/

من که این طرز فکرهای افراطی رو  قبول ندارم


نه شما شاید بد برداشت کردین. منظورش اینه که قبل از ازدواج آدم یه عطشی داره که فکر میکنه ازدواج به همه اونچیزی که میخواد میرسوندش. ولی بعد از ازدواج تازه متوجه میشه اینطور نیست

مامان دو گل...فاطمه ۱۸ تیر ۹۴ , ۲۱:۴۲
از بس طرز فکرهای افراطی و تفریطی زیاد شده حساسمون کردن مستر!
یکی ور میداره میگه فقط در صورتی کارهات ثواب داره که با رنج همراه باشه!!!!
یکی میگه فقط خدا... و میچسبه به سجاده و همه چیزو میذاره کنار!
از اون طرف هم یه عده اصلن یادشون رفته کجان و قراره کجا برن همه چیزشون همین دنیاس و بس..
نمیگم من کاملم ولی همین که هنوز بدم میاد از این افراط و تفریطها ... فکر میکنم یه کورسوی امیدی هست برام
امیدوارم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">