ساحل افکار

بایگانی

همکار جدید

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ

چند روزه یه همکار جدید اومده تو اتاقم. بعد ایشون دوتا بچه دارن و خانمش پزشکه. بهم میگه بچه دار شدی؟ میگم من هنوز ازدواج نکردم:)))

میگه بابا دمت گرم .خوشم اومد ازت. یه وخت خر نشی زن بگیریااااا. خلاصه کلی در مذمت زن گرفتن حرف زد و من هم میخندیدم

بعد برگشت خیلی جدی گفت کسی که زن بگیره احمقه

کسی که بچه دار بشه خیلی خیلی احمقه

کسی که زن بگیره و تعداد بچه هاش از یکی دوتا (این دوتاشو اضافه کرد که خودش توش نباشه:))))) واژه ای نیست که بتونه میزان احمق بودنشو توصیف کنه:))))))

خلاصه کلی برام برنامه ترکیه و آنتالیا و غیره و ذالک چیده میگه برو

خریت ما رو هم تکرار نکن. بعد بهم میگه میری خونه چیکار میکنی؟ میگم خب استراحت، فیلم نت بیرون

یه جوری زد تو پیشونیش و گفا آخ من آرزوی این چیزا به دلم مونده آدم اختیار خوابشم دیگه دست خودش نیست!نیگا خوشتیپ میگردی به خودت میرسی هر جا میخوای میری هر کار میخوای میکنی! خواستم بگم بابا بیا من یه روز از زنت اجازه میگیرم بیا پیش ما :))))) هرچند بعدش حسابت با کرام الکاتبینه!!

خداییش بزارین یکم این مردا نفس بکشن. شما خانما چیکارشون میکنید آخه .گناه دارن خب:))))

بعد یه همکار دیگه دارم هی بهم میگه زودتر زن بگیر از نظر مالی به نفعته تا دیرتر بگیری!!! ولی با منطقم جور در نمیاد:)))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
مستر نیمــا
کار هر مرد نیس با زن زیستن

مغز خر میخواهد و صبر خفن :دی

شاعرم که شدی:)))))))))

یعنییی حاالم به هم می خوره از مردایی که ازدواج می کنن و بعد ابراز پشیمونی و هی وای و وای...زنش خیلی هم از سرش زیادیه :دی من ندیده میگم!

از زنایی هم که ازدواج می کنن و میگن آی و وای پشیمونیم ایضاً متنفرم! خب معلومه که استقلال پیش از تاهل رو نخواهیم داشت ، نه ؟! خب اگه انقدر مشکله از دست دادن استقلال بهتره ازدواج نکنیم دیگه!

چه غلظتی هم داره:))))))

مطمئن باش این آقا ته دلش خودشو دو قدم جلوتر از شما  میدونه. چون بالاخره که چی؟ آخرش هم  باید ازدواج کرد و هم بچه دار شد. بنابراین توی صداقت گفتارش باید شک کرد:)
و اما درمورد سلب آزادی باید بگم شما آقایون هم کم از خانم ها آزادی نمیگیرین!!!!! 

گاد نوز!!

نه خب آقایون قبل ازدواج خیلی آزادترن نسبت به خانوما

سلام

تجربه ثابت کرده آدما کمتر از خوشی هاشون برای هم حرف میزنن و بیشتر از ناراحتی هاشون... :)

خدا که از دل همکار جدیدتون بی خبر نیست...!

شما هم انشالله به وقت ازدواج کنید؛ نه زود نه دیر :)

می بی

تا خدا چی بخواد

ماهان هاشمی ۰۵ مرداد ۹۴ , ۱۸:۳۴

با همه‌ی ریسک‌پذیر بودنش، بچه‌دار شدن بزرگترین، بهترین و شیرین‌ترین اتفاق زندگی انسانه!

اتفاقی که هیچ لذتی باهاش برابری نمی‌کنه!

تو این یکی شک دارم!!! مخصوصا بعد 5 سالگیشون :/

خانداداش بزرگ من خیلی دیر ازدواج کرد الان راه به راه به داداش کوچکام میگه بزرگترین اشتباه زندگیش همون دیر ازدواج کردنش بوده چون هیچوقت نشده بود پول هاش پس انداز کنه یا از خوشی هاش به اندازه کافی لذت ببره ...
همیشه میگه بزرگترین اشتباه مرد جماعت اینکه دیر ازدواج کنه چون از همه چی عقب می مونه :))
ایشون مثل شما از بچه میترسید و همچنان 8سال ازدواج کرده ولی  تصمیم به بچه دار شدن ندارند:))
ولی عوضش داداش دوم اول از همه ازدواج کرد الان با وجود یه بچه به بن بست زندگی رسیدند .
راه به راه داداش دوم هر جا میره همه رو نصیحت میکنه مجرد بمونین برخلاف خانداداش بزرگم که اعتقاد 
داره مرد جماعت نهاونقدر زود زود ازدواج کنه  نه اونقدر دیر دیر !! وقتش که رسید تاخیر جایز نیست :))
درسته خانداداش بزرگم الان بچه خودشون رو ندارن ولی حامی چندین بچه هستند بچه های که 
بی سرپرستند یا بد سرپرستند الانم از زندگیشون خدا رو شکر راضی هستند...
کلا نظرات متفاوته بنظر من  دوست دومتون حرفش منطقی تره تا همکار اولتون:))
اغلب خانوم ها راه و رسم درست زندگی کردن رو نشون آقایان میدن همین :))

جالبه چقدر تفاوت

والا منم نمیدونم ولی زندگی مجردی خیلی راحت تره :دی
یعنی دغدغه و دردسر نداری

بستگی داره.باید دید طرف مقابل کیه! فرقش از زمینه تا آسمون!

والا اینجور که بوش میاد اکثرا ....!

هیچ نظر خوبی نسبت به مردا و زن هایی که اینطوری حرف میزنن ندارم، یا اینکه جو گیر شده و مثل آدمایی که از ازدواج مینالن خواسته کم نیاره و این حرفا رو میزنه یا اینکه به قول دوستمون خوشی هاش قابل گفتن به دوستای مجردش نبوده و از بدی های تاهل گفته یا اینکه واقعا حماقت کرده که بدون شناخت دقیق از ازدواج و زندگی زناشویی پا به این بخش از زندگی گذاشته و تازه بچه دار هم شده... خلاصه که خدا به همه درک روشن و بعد قدرت تصمیم گیری بده... آمین.

چیزی که هست اینه که هر کاری یه حسن داره یه بدی.ازدواجم هم بدی داره هم حسن.حالا واسه بعضیا بدیش ممکنه بیشتر باشه
شایدم مورد سوم!

حاشا به غیرت مردی که لحظه های خوبیو که با زنش داشته و داره رو انکار میکنه
حاشا به غیرت مردی که تمام محبت زن و بچه اش رو به خاطر یه قیافه متفاوت گرفتن انکار کنه
حاشا به غیرت مردی که لذت پدر شدن رو انکار کنه
حاشا به غیرت مردی که انکار کنه لحظه ای رو که با آرامش تو بغل زنشه
واقعا معذرت میخوام ولی حس تهوع بهم دست داد از این نوع مرد ها، اصلا درست نیست گفتن این جمله ولی کاش خدا بی زن و بچه اش بکنه تا دیگه حسرت مجردی رو نداشته باشه

اوه اوه چه تنفری

گمـــــــشده :) ۰۶ مرداد ۹۴ , ۰۰:۴۸
یه چیزی رو از جانب من داشته باشین..
هر چیزی به وقتش خوبه
من شخصا از امسال این اقا خوشم نمیاد. ازین مدل آدما زیاد دارم دور و برم...چرت محض می گن. شمام می گفتی اگه راست می گی می تونی بی خیال زندگی الانت بشی؟ بری بچسبی به مجردی؟
قسم می خورم یه روزم دوام نمیاره..

گاد نوز

مثل خوندن رشته دانشگاهیه! یکی از رشته اش راضی نیست ولی وقتی جلو رفتی دیگه نمیتونی ولشم کنی

مهندس بهشت ۰۶ مرداد ۹۴ , ۰۰:۵۱
از وب خوشم اومد
چون قالبش به دلم نشست
در این باره هم باید بگم که
زن با زن فرق میکنه
بعضی ها خیلی سیریش هستن
و فکر میکنن شوهرشون باید بچسبه در همه ی لحظات زندگی بهشون
اما خب بعضی ها هم  بیخیالن
میذارن ازاد باشن
در مورد همکار دومتون باید بگم که دوباره فرق داره
بعضی ها خیلی ولخرج هستن و پدر مرد رو درمیارن
اما بعضی ها کاری مکنن که سر چند سال طرف خونه دار میشه و بعد ماشین و .....
بستگی به انتخاب خودت داره

مرسی. فقط قالبش؟:))))


افراط و تفریط تو اسن موارد بدترین گزینه هست

به قول یکی از دوستان به طرف هم بستگی داره.

قصد مسخره بازی ندارم ولی خب همسر من همیشه میگه ازدواجم بهترین اتفاق تو زندگیم بود. میدونم هم که برا خوش کردن دل من نمیگه . واقعا حسش همینه . (امیدوارم حسش همین بمونه البته! :دی)

با اینکه من خودم میدونم محدود شده بعد ازدواج! هرچند که اینجا نیست و دو سه هفته ای ، سه چهار روز هست ولی خب همون مدت کم هم قبلش خیلی آزادتر بوده.

ولی بالاخره آدم باید در نظر بگیره که وقتی ازدواج کرد دیگه وقتش مال خودش نیست. یک تعهدی داده که در مقابل یه نفر دیگه مسئول شده. خانمها هم همینطورن. وقتی اینجاست من هرچقدرم که برنامه ی مهمی داشته باشم نمیرم. عقد دوستم دعوت بودم ولی چون اینجا بود نرفتم! حتی مادرشوهرم تعجب کرده بود میگف انقد این مردا رو تحویل نگیر فک میکنن چه خبره! :))

البته همین آقا هم اعتراف کرد که نامزدی خیلی خوبه و حال میده و میچسبه ولی بعدش نه!! :)))))

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۶ مرداد ۹۴ , ۰۶:۳۰
ماها خیلی خوبیم! 
(نمیدونم چه آیکونی بزارم که در حد وصف خوبیمون باشه!)

:))))))))

خب این برنامه هایی که برات چیده آمال و آرزوهای خودشه
 ترکیه و آنتالیا هم که با زن جماعت سروکار داره !!!
و  الا اگه واقعا تنهایی و استقلال و خلوت مربوطه رو میخواست جنگلی کوهی جایی دنجی رو انتخاب میکرد و بهت پیشنهاد میداد نه جای ساحلی!!!  ایشون یه کم چشم و گوشش میخواد بجنبه زنش دست و پاشو بسته

بله اینم جزوشه البته!

همسر ما که بسیار راضی هستن
اینجوریا هم که همکارتون گفتن نیست
اینطور میگن که چشم نخورن
والا

ایشالا همیشه باشن.

البته یه کاری کنید بعد نازمدی راضی باشن .تو نامزدی همه راضین

به جای حرف زدن و غر و زدن به همکارش بهتر نیست تو خونه صحبت کنه و مشکل اش رو حل کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه دار شدن یه تصمیم خیلی خیلی مهم با یه دنیا مسئولیته و سختیه وقتی کسی  همینطوری بدون توجه  به ظرفیت خودش و آمادگی روحیش بچه دار میشه نتیجه اش میشه همین آدمای غر غرو ناراضی 

تازه میگه این منم که تو خونه مشکل ندارم. خدا به داد اونا برسه که مشکلم دارن:)))))))

فانتالیزا هویجوریان ۰۶ مرداد ۹۴ , ۱۰:۴۱
ازدواج اسارته بله ولی اگه اونی باشه که باید خود ِ آدم خودجوشانه به اسارت در بیاد خیلی بهتر میشه به نظرم تا مثه همکار شما این ور و اون ور رو به چرت گویی نیاره :)))))))))

ولی انقدددد بدم میاد از این خانومایی که همش زنگ میزنن به شوهراشون و میگن کجایی؟!!!

انتظار دارن مرده درست جواب بده آیا؟!!
مگه میشه؟

بعضی وقت ها علت اینقدر ناراحت بودن ها از تنگ کردن محدوده یه نفره

واقعااااا چرا اینجوریه؟؟؟؟

من برادرم دو ماهه نامزد کرده الان افسردگی گرفته :(((

توقعات،فشار روحی روانی،بار مسئولیت، محدود کردن زیاد و ....

به شدت متنفرم از مردایی که بعد ازدواج حرف از پشیمونی میزنن مخصوصا پیش بقیه!!! قطعا بیشترین سختی و وظیفه و مسئولیت بچه ها به عهده ی خانماست, بی انصافی تمام این حرف! مردایی که تفکرات این شکلی دارن به شدت از چشم من می افتن در صورت وجود, حتی اگه همسرم در آینده بخواد با شوخی همچین حرفی بزنی واقعا به هم می ریزم.
زنا خیلی خیلی کم پیش میاد از ازدواجشون ابراز پشمونی کنن! در صورتی که شاید واقعا ناراضی باشن, من به عینه دیدم خانمایی که زندگی خوبی ندارن اما حداقلش به بقیه نمیگن پشیمونن.
لازمه بازم بگم بدم میاد از همچین مردایی, به شخصه اگه همسر این آقا بودم و از این جمله مطلع میشدم جدا میشدم ازش.

اینجوریم نیست. خیلی از مسئولیتم به عهده مردهاست! که چون اکثرا بیرون از خونه هستن به چشم نمیاد. آدما بیشتر جلوی چشمشون رو میبینن


کمتر میگن ولی اکثرا ناراضی نیستن؟؟

ازدواجم واسه شما مردا مثله رفتن به سربازیه
هی میگین عمرا اگه برم خدمت [با صدای مردانه بخون و با جدیت]ولی آخرش میرین خدمت شاید اولش ناراحتین ولی بازم وقتی خدمت تمام میشه با گریه و ناراحتی میگین عجب خاطراتی داشتیم  یادش بخیرو این دو سال  به اندازه بیست سال خاطره دارین واسه تعریف¡¡¡¡¡¡!!!!!!!!!!

حالاقضیه ازدواجم واسه این نمونه آقایون محترم همینه هی میگن کی ازدواج میکنه
ولی بعدش یه زن ذلیلی ازشون در میاد  و بیا و ببین جون تو((((((:

خاطراتش خوبه ولی من برگردم اون روز هرگر دیگه نمیرم سربازی عمرمو تلف کنم

نیمه سیب سقراطی ۰۶ مرداد ۹۴ , ۱۶:۳۴
دوستای ناباب ـن اینا آقا شما جدی نگیر :))

چی بگم والاااا

ای بابا
خسته شدیم از دست دورو بری هایی که مدام دارن نسخه میپیچن و فکر میکنن آینده ما هم همونی میشه که برای اونا شده!
بعضی وقتا در ظاهر نشون میدیم که مطلب بی اهمیتی داره میگه و ما پلن خودمونو داریم ولی بعدا ریز ریز حرفاشون میره تو مغز .
خدا مارو هدایت کنه:|

دانستن بهتر از ندانستنه


همه مردها این حرف ها را می زنند
 اما ته دلشان از زندگی شان راضی اند ..هم مرد در ازدواج محدود می شود هم زن ..اما جای این محدودیت ارامش هست عشق هست ..

گاد نوز. منم امیدوارم همه راضی باشن

پست کوبنده ای بود!! پیرو اون بحثی که قبل از ازدواج میگن تو که همه چی داری چرا ازدواج نمیکنی :| و بعد از ازدواج میگن تو که همه چی داشتی چرا ازدواج کردی :/

آدم تکلیفشو نمیدونه!!

آخیییییی بنده ی خدا:)))))))

جالبه اونایی که مجردن دوس دارن ازدواج کنن فکر میکنند دنیای متاهلی چه خبره اونایی که متاهلن پشیمون میشن میگن حیف دوران مجردی:)

ولی من خودم به شخصه اگر پسر بودم هیچوقت ازدواج نمی کردم خداییش هم مجردی خیلی بهتره ازدواج خوبه به شرطی که با طرف مقابل  به ارامش برسی نه اینکه یکی رو مخت پیاده روی کنه و هی بهت غر بزنه و سر هرمسئله کوچیک جنگ واعصاب داشته باشی والا :)
خوبه آدم حرفای همه رو بشنوه
ولی چیزیکه خودم بعد از چند سال بهش رسیدم، اینه که بستگی زیادی به خُلق و خصوصیات طرف و به همین اندازه م خُلق و خصوصیات طرف مقابل داره.
پسرخاله ی من نوزده بیست ساله بود که ازدواج کرد، تا چند سال اول هم خیلی خوش و راضی بود، الانم هست شکر خدا، ولی وقتی هر سری که بحث ازدواج برادرش میشه، یادآوری میکنه که من اگه دید الان رو داشتم ازدواج نمیکردم، گرچه من معتقدم منظورش ازدواج تو نوزده سالگیه!
ولی در عین حال، الان چون محل زندگیشون ایران نیست، از اینکه ازدواج کرده و همپاش خانومشه، خیلی راضیه و بارها گفته اگه همسرم نبود، من نمیتونستم.

از یه طرف دیگه، زوجی رو میشناسم که پسره هنوز سربازی نرفته، شغل ثابت نداره، و بالای خونه ی مادرخانومش زندگی میکنه، ولی خانومش که دوست من باشه، خیلی از زندگیش راضیه، همینطور شوهرش، یه زوجی ن که کــــــاملاً پایه ی همدیگه ن، چه سفر باشه، چه هزینه کردن باشه، چه مهاجرت باشه، هرررچی باشه، چند سالی م هست که میگذره از زندگیشون، ولی شکر خدا یکبار نشده ناراحتی یا پشیمونی از ازدواج رو حداقل ما از چهره ش حس کنیم، حالا به زبونم نیاره!

همه اینا برمیگرده به پروسه قبل از ازدواج، به آدمیکه طرف انتخاب میکنه، به هم سطح بودن فکر و عقاید و علایقشون، به درکی که از هم دارن به علاقه و گذشتشون.
وگرنه باطن قضیه شیرینه...

ایشالا ایشونم به آرامش برسن :)
مطالبتون عالیه
به وب منم سری بزنید

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">