ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ب.ظ

بعضی وقت ها میمونم تو تصمیم گیری واسه خودم، که چی درسته چی غلط، کدوم راه بهتره

و بدتر از همه اینکه این حس بد کمال خواهی داره خفم میکنه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
مستر نیمــا
انگار این درد همه گیر شده 

همه گیرو نمیدونم ولی منو که گرفته!

غصه نخور مستر
دنیا همه اش 5 روزه
زودی تموم میشه
به 5 روز دیگه فکر کن
فقط 5 روز دیگه :)))))))

اشتبا کردی 6 روزه! حِدیث داریم

چرا کامنتای وبلاگ من آدرس کامنت گذار هارو نشون نمیده؟!
تنظیمات خاصی داره؟

خیر! حتما آدرس نمیذارن که نشون نمیده!!!

همه شون میذارن
مثلا خود شما میذاری
ولی ملت نمی‌بینن

ولی شما به 5 روز دیگه فکر کن...

ملت میبینن! ملت اگه روی آیکون کره زمین کلیک کنن آدرسو میبینن

آهاااااااان
از قسمت بازبینی نظر، خودم هیدن کرده بودم
دقیقا داداش منم تو زمانیه که واسه همین تصمیم گیریه کلی تردید داره... خیلی سخته.

من که نگفتم کدوم تصمیم گیری

کمال خواهی حس بدی نیست اتفاقا یه جور محرکه برای ادامه دادن و تلاش کردن 
اما پیدا کردن راه کمال و رسیدن به اون خیلی سخته 
وقتی سر دوراهی گیر میکنیم  فقط توکل میتونه آروممون کنه.... 

هعیییی

مهندس بهشت ۱۱ مرداد ۹۴ , ۰۰:۳۹
خب این عادیه که آدم بین انتخابایی که داره بمونه
و ندونه چه راهیی درسته و چه راهی غلط

حالت بسیار بدیه

فکر کنم همه که نه اما خیلی ها همین طور باشن.منم همینطورم.تازه گاهی وقت ها منطقم یه چیز میگه کمال خواهی ام یه چیز دیگه در نهایت هم تصمیم می گیرم محتاط باشم اما نمی شه

ای باباااا ما که داغونیم بقیه رو نمیدونم

مبهم الملوک ۱۱ مرداد ۹۴ , ۱۲:۳۳
مبهم الملوک  میگویید::گاهی مغز ها هم قفل میشوند ..... هیچ ست افکار ادمی
چشم ها تار میبیند اینده ی مبهمش را
انشاالله میگذره

میگذره ولی چه جوری؟

سلام

سلیقه تون تو انتخاب موزیک فوق العاده است

آهنگ هاتونو دوباره و دوباره با گوشی می شنوم همیشه

دستتون درد نکنه مستر نیما

 

خواهش میکنم

سلام مستر

یه اعترافی بکنم؟

از وقتی راه امدن به اینجا را یاد گرفتم دیگه راه وب خودمو فراموش کردم

آخه آدم انقدر وب جذاب؟

آخه انقدر آهنگ و عکس جالب؟

متن و نوشته با حال

بابا لایک به وجودت مستر دهه 60 خودمون

با لبخند مهربانی :دی

مرسی لطف دارین.به نظر خودم که اینطور نیست

مبهم الملوک ۱۱ مرداد ۹۴ , ۲۰:۴۱
همچیز سخته... سخت تر از حد تصور 
هر ادمی از حس مزخرف پشیمونی بدش میاد   من به شخصه تر جیح میدم مشورت کنم    با یه ادم بامنطق و مطمئن
حتی گاهی نوشتن اونچیزی که ذهنمو درگیر کرده  خیلی کمکم میکنه 
شما هم امتحان کنید....انشاالله کمکتون کنه مستر 

چلا حوصله ندارین؟
حس کردم ندارین
نداشته باشین یه وقت ضایع نشم دیگه

:دی

ما منتظر  عکس نی نی با دندون هستیم

:)
دقیقا همین حس کمال خواهی همیشه انتخاب رو واسم سخت میکنه..
همین تصمیم گیری منظورم تصمیم گیری خاصی نبودها... منظورم واژه ی تصمیم گیری بود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">