ساحل افکار

بایگانی

یه زنم نداریم

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۷ ب.ظ

حالا که همه چی برعکس شده و مد شده دخترا واسه پسرا شعر میگن و آواز هم میخونن حتی پس:

یه زنم نداریم کلی شعر عاشقونه واسمون بگه و با گیتار برامون بخونه :دی    :))))    حتی   ^_^


الان اینــــو گوش میدم. البته با یه صدای بسیار گرم و زیباتر که به دلایلی نمیتونم واستون بذارم.البته شایدم شنیده باشیدش.حیف که همه آهنگ نیست


دو بیت اول پست قبل منو به عرش برد از بس که دلچسب بود 

feeling so good :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
مستر نیمــا
تو دانشگاه که بودیم ازدواج بچه های اصفهانی از همه اسون تر بود. ماشالله همه خفن و تحصیل کرده و عاشق همشهریاشون. حتی اوناشون که خارجن خیلی راحت با بچه های دانشگاه ازدواج میکردن و طرف میرفت خارج. 
من نمیدونم چرا شما تا حالا نتونستی بین اون همه گل، یکیو بچینی؟ D:
میترسم پیر بشن جوونا و وقتی میرسن به طرف دیگه شعر و احساس و همه چی از کله شون بپره :(

اتفاقا ازدواج اصفهانی ها خیلی سخت تر از جاهای دیگه هست.از بس رسومات مزخرف داریم. تعجب کردم
سخت پسندم:))))

چن وقت پیش من این ترانه رو مدام میخوندم ، خوشبحال اونی که شنید :دی والا

من تا الان بیشتر از 30 بار گوشش دادم. خیلی هم سرحالم :دی

واقعااااا

ماهان هاشمی ۱۹ مرداد ۹۴ , ۱۸:۵۱

شاعر میگه:

میونِ دوتا دلبر،

من دو دلم، کدوم ور

اینور برم یا اونور ...

:))))))

:)))))))

شاعرش کارش خیلی درسته :)))

اصن من از صبح دخیل بستم به ضریح که خدا همچین زنی قسمتت کنه

+ از صبح نجف بودیم الان رسیدیم کربلا

زیارت قبول باشه.خوش به سعادتتون. خیلیییییییی خیلیییی التماس دعا داریماااا. خیلیییییی هم متشکریم از لطفی که به ما دارین

سلام مخصوص برسونید از طرف ما

خیلی دوست دارم برم نجف.بعدشم کربلا

مبهم الملوک ۱۹ مرداد ۹۴ , ۲۰:۳۸
میگم چه اشناستااااا
دوران طفولیت به گوش خورده بود
مچکرم....!!

:)

یعنی باور کنم؟ مرد و این همه اجساس؟ داریم؟ :))

چرا که نه

مهندس بهشت ۱۹ مرداد ۹۴ , ۲۳:۲۴
حیف نمیتونی در این دعا همراهیتونیم کنیم بگیم
یه زنم نداریم
ما باید بگیم یه شوهر نداریم
منتهی دیه من باید واسش بخونم

از الان تمرین کن که دعاتون مستجاب شد بلد باشینا

ای لیلا :))))

+میگم واقعا خوش بحال نسرین
حالا منم یه دوروز دیگه یه جایی قراره برم ...
اما خب اونجاااااا جای هرکسی نیست که نسرین هست...خوشا بحالش

آخی... کامنت نسرین...

نسرین جان دعا کن یه زن اینجوری هم گیر مستر بیاد :دی

:دی 

اگه یادش نره:)))

مستر نیما,من این ترانه رو بخونم براتون آپلود کنم؟
جدی!
راستش من گاهی به شوهر آینده ام حسودیم میشه چون یه زنی داره که کلی شعر بلده و سنتور میزنه و میخونه..
میترسم آخرشم یه آدم یبس بی احساس گیرم میاد :دی
الان سرعت نتم پایینه..فردا گوش میدم :)

به به میبینم که نوشابه خانواده هم برای خودتون باز میکنید:))))


ایشالا همونجوری که دوس دارین گیرتون بیاد

ایشالا هرچه زودتر پیدا میشه. کلی هم براتون آواز میخونه :)

ایشالا

با شنیدن این آهنگی که لینکشو گذاشتی و اونجا که میگه اومدم و با ناز و دلنواز اومدم و زود بیا و ...
یاد این آهنگی افتادم که صد سال پیش گروه آرین خونده بود
اون موقع زیاد گوش می کردم, برفارو آب کن بیا سرمارو خواب کن بیا دیوار انتظارو بزن خراب کن بیا

http://www.irmp3.ir/play/39693/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86

آخه این کجا اون کجا:)))

اون خانومه ک اینو تو کلیپ نامزدیش خونده انصافن خوب خونده. دنبالش بودم. مرسی :)

آره واقعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">