ساحل افکار

بایگانی

در محضر شعر

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ

نکند صبح شود جای تو خالی باشد؟

                                                       بوی عطر تو فقط بر تن قالی باشد؟

انقدر دلهره دارم که جناب حافظ

                                                       گفته بیدار شوم،کاش که فالی باشد

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادی

                                                       کاش که اخر این فال هم  عالی باشد

سالهایی که در آن نیستی از بس شب بود

                                                       کاش امشب که تو هستی قد سالی باشد

بپرم تا خود خورشید سرش را ببرم

                                                       تا که امشب نرود ،کاش که بالی باشد

من به امید رسیدن به زمین افتادم

                                                       نکند در سبدت میوه کالی باشد؟

سوزش بوسه تو گفت که این رویا نیست

                                                       کاش که رفتن تو خواب و خیالی باشد..

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

شاعرش کیه ؟!
نکنه خودتونین ؟!
جدی شاعرش کیه ؟
ممنون

نمیدونم

نه چند وقتیه دل و دماغ شعر گفتن ندارم

گفته بودم می روی دیدی عزیزم آخرش ! 

سهم ما از عشق هم شد قسمت زجرآورش

 

زندگی با خاطراتت اتفاقی ساده نیست !
 
رفتنت یعنی مصیبت ، زجر یعنی باورش

 

یک وجب دوری برای عاشقان یعنی عذاب
 
وای از آن روزی که عاشق رد شود آب از سرش

 

حال من بعد از تو مثل دانش آموزی ست که 

خسته از تکلیف شب ، خوابیده روی دفترش

 

جای من این روزها میزی ست کنج کافه ها

یک طرف من با خیالت ، قهوه سمت دیگرش

 

مرگ انسان در جهان گاهاً نبود نبض نیست

مرگ یعنی حال من با دیدن انگشترش
دیدی که سخت نیست تنها بدون من؟!

دیدی که صبح می شود شب ها بدون من؟!

این نبض زندگی بی وقفه می زند......

فرقی نمی کند ....با من ....بدون من؟!

دیروز گرچه سخت ....

امروز هم گذشت ....

طوری نمی شود فردا بدون من

مرسی

چقد شعر مریم قشنگ بود:,,,(

البته شعر شما هم قشنگ بود آقا نیما حسودی نکن;)

اما فکر میکنم به جای (کاش که) باید (کاشکی) باشه تو متن اصلی، اینطوری وزنش درست تر درمیاد:)

باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">