ساحل افکار

بایگانی

عاشقانه

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

من که شاعر نیستم تا عاشق شعرم شوی

                                                     من فقط یک عاشقم بگذار تا شعرم شوی



این پست  به روز میشود!!!! با آهنگ ها همراه باشید

دیگه چون کم کم ایامم داره میگذره و به ایام محرم میرسیم یه دانلودانه میذارم واستون :دی حتی ای

بعد از گوش دادن آهنگ بالا به اندازه کافی این آهنگو گوش بدین تا به تعادل برسین

اینم آهنگ سوم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
مستر نیمــا

عاشقانه آرام

عه! منم همینو گوش می‌دادم
و چند تا آهنگ بندری دیگه :دی
+ مختصات جغرافیایی: سالن مطالعه دانشکده

جدی؟چه جالب

الان اون بیته که میگه 
چه تو شرجی چه تو گرما چه تو کشتی چه تو دریا
دل مو سی تو هلاکه 
مو فداتم خاک پاتم

از صبح با همین آهنگا اینجام و اصن حسش نیست برگردم خوابگاه :)))))
نمیشه شبم اینجا بمونم؟

زیاد گوش بدی خوب نیستا. واسه کمرت میگم:))

✿شمیم زندگی✿ ۰۷ مهر ۹۴ , ۱۷:۵۵
 

من که شاعر نیستم تا عاشق شعرم شوی

                                                     من فقط یک عاشقم بگذار تا شعرم شوی

خب اینو که من نوشتم!

مدادرنگی ۰۷ مهر ۹۴ , ۱۸:۰۰
ینی من از کجا باید میدونستم که چه قری تو این آهنگه؟!:/

سورپرایزش بود :دی

سلام 
بعد اونوقت مشاعره این هفته دارین ؟:))
و ساعت و زمان پلیز ؟:))
ممنون 


بله انشالله. البته اگه داداشم نیاد چون قراره بیاد اهواز ولی هنوز تایمشو نگفته!

فردا اعلام میکنم

ایشالا بسلامتی بیان :))
خب داداشتم تو مشاعره شرکت کنه :دیی 


+آهنگ بندری رو اصولا دوس ندارم حالا چاووشی مثلا بندری بخونه اونوقت فرق میکنه :))
آهنگ دومم متاسفانه دانلود نشد !

ممنون

متفاوته این یکی:دی

گوش دادم آهنگ اولو این خوراک عروس شیرازی مونه :دیی 

یه توصیه یه نصیحت  میتونم بکنم به شما ساکن اهواز ؟:))
ناراحت نمیشین اگر توصیه کنیم ؟:))
چند وقته میخوام برم بالای منبر نمیشه :))
برم ؟ شایدم نرفتم اصلا :))ولی اجازه شو الان میگیرم اگر شد الان میگم اگر نه بعدا میگم:))

+داداشتون قطعا شب جمعه پیشتونه چون روز جمعه عید غدیره :))
من حدس میزنم واسه ی عید اونجاست لابد با کلی گز و پشمک و پولکی :))


:)

شاید :دی

اجازه آقا ؟! 
میشه یا نمیشه ؟!:))


+مطمن باشین شاید توش نیست 
ولی اگر شب جمعه اونجا بودند خواهشا مشاعره رو راه بندازین دوتایی تون شرکت کنین اصلا :))


بفرما
اگه اومد که باهاش میریم بیرون. احتمالا لب کارون

کبکتان شدیداااااا خروس میخواند....خیره انشالله :)

پس دومیو گوش بدین چی میگین؟؟؟

نیما جان من نمیتونم دومی و سومی رو دانلود کنم...مثل اولی میذارینش؟؟

لینکه.دانلود میشن!!

نه اخه گوشیم نمیتونه دانلود کنه:-(

سومیو عوض کردم

مشکل از گوشیته خب!

من که شاعر نیستم تا عاشق شعرم شوی....من فقط یک عاشقم بگذار تا شعرم شوی.....من که زاهد نیستم در دوری تمثال ماه.....من فقط عابدتربنم بنده ات در یک نگاه.....من که از جور تو هر دم سر به صحرا برده ام....خسته و نالان و تن گریان و دل پژمرده ام....از فریب چشم زیبایت فغان ها کرده ام....لیک در بی اعتمادی تا جنون طی کرده ام....

یعنی آهنگ هاتون تو حلقم!:دییی

یکی شاد شاد !

یکی فاز غمگین!!!!!!

یکی هم که  بهتره نگم :))




+ فکر کنم آهنگ دوم رو میذاشتین برای محرم به جای بر نمیخورد:دی


سومــــــــــــــــــــــــی!!!
آخاخ

مشکل فیل خشک کن حل شد؟ من HSS - Hotspot Shield هم دارماااا, تا حالا استفاده نکرده بودم الان ران کردم دیدم خوبه سرعتش 

اینو هم دارم. مشکلش اینه که کل سیستمو خشک میکنه!!.من فقط مرورگر میپسندم

جقدر فازه آهنگ ها با هم تناسب داشت !!!!
سومی مرا مرد!

خوبیش به همین بود که به فاز همه بخوره دیگه

فانتالیزا ۰۹ مهر ۹۴ , ۰۹:۵۸
:( خدا لعنتت نکنه اون دانلودانه رو پلی کردم و سر ِ کارم و در حال قر ریزم :( الان یکی بیاد میبینه :( چرا :(
هد میزنم :(
فانتالیزا ۰۹ مهر ۹۴ , ۱۰:۰۳
ای وای
دومی رو :(
این مهدی احمدوند بعضی کاراش بیش از حد خوبه :(
فانتالیزا ۰۹ مهر ۹۴ , ۱۰:۰۵
خوش به حال اَدل رنگ صداش خیلی خوشگله، من جاش بودم صب تا شب برا خودم میخوندم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">