ساحل افکار

بایگانی

مشاعره ساعت 7:45

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

 با توجه به برگزاری مراسم فوتبال و خندوانه مجبوریم تایم مشاعره رو بذاریم 7:45  ( یعنی این مسئولین فقط جفت پا میرن تو برنامه های ما . به روح که اعتقاد ندارن)

منتظر حضور گرمتون هستیم. شعرای فشنگتونو با خودتون بیارید. قوانین مشاعره و شماره شرکت کننده ها تو اولین نظر پست مشاعره ذکر میشه

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۱۶
مستر نیمــا
مهندس بهشت ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۸:۰۲
ای بابا من امشب که مهمونیم

:)

منم بازی منم بازی :)

:))))


نه نههههههههه 
نامردیهههه 8اش هم خیلی زوده .
شاممم رو چکار کنم باید بپزم :((
نههههه 
فوتبال ایران رو میگین ؟
اون که 6بود .
ایران -عمان.
خندوانه ساعت ده و نیم نیمه نهایش شروع میشه .
تو روح خندوانه :((

تو روح اپراتور

من رسما شرکت نمکنم.فقط میشه این وسط پارازیتی بین شعر دوستان بپرم وسط؟!؟!؟!

:)

اسی بولیده ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۹:۳۶

سلام

هستم

سلام

اسی بولیده ۱۶ مهر ۹۴ , ۲۰:۱۰
پس کوشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :((
اسی بولیده ۱۶ مهر ۹۴ , ۲۰:۱۹
آقا سرکاریم؟؟؟؟؟؟ :/

بدلیل پخش مسابقه فوتبال بین ایران و عمان و پخش نیمه نهایی خندوانه مسابقه بی مسابقه !!
برین خونه هاتون :دییی 

نه من گذاشتم بینش که کسی مشکلی نداشته باشه ولی مخابرات نذاشت

اسی بولیده ۱۶ مهر ۹۴ , ۲۰:۲۴

نیماااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

اَه:@

اسی بولیده ۱۶ مهر ۹۴ , ۲۰:۳۶
یعنی در عمرم اینجوری سرکار نرفته بودم جییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
اسی بولیده ۱۶ مهر ۹۴ , ۲۰:۴۰

واقعا که:(

 

من رفتم:/

من شرمنده

اگه نمیخواستم که مشاعره رو نمیذاشتم
اینترنت قطع شد


مهندس دیگه بزار فردا عصر :))

اینجا که خبری نیست...
چی شده آقا....
حضور خودتون ک حسابی گرم بود مستر :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">