ساحل افکار

بایگانی

بخند

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ب.ظ

ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ :

ﺑﭽﻪ ﻫﺎ X ﺭﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯾﺪ؟

ﻧﺎﺯﯼ : 23.5

ﮔﻠﯽ : 23.5 

ﻣﻬﻨﺎﺯ : 23.54

ﭘﺴﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ :

ﺑﭽﻪ ﻫﺎ X ﺭﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯾﺪ؟

ﻏﻼﻡ :574

ﯾﻮﺳﻒ : 0.29

ﻣﺤﻤﻮﺩ :138-

جعفر : کدوم X حاجی؟؟؟ مگه ضربدر نبود؟؟


عاشق این جعفرم :)))))))))))))))


10 سال بعد 


غلام =جراح دیسک وستون فقرات

یوسف =خلبان

محمود=مهندس نانو

جعفر = کارمندسازمان فضایی ناسا


یعنی 10 دقیقه تمامه من دارم به این جوکه میخندم. حالا نمیدونید چرا. آخه من یه دوست داشتم دقیقا مثل این جعفر :))))) همین مکالمه رو تو امتحانا داشتیم. کدومممم؟؟:))))))) الان تو دانشگاه کلگری کاناداس و پست داکشو تازه تموم کرده. وای خدا مردم از خنده. :))))))) یکی منو بگیره من هنوز دارم قهقهه میزنم:)))))))عاشقتم جعفر:)))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
مستر نیمــا

سلام 
ایشالا همیشه لب تون خندون و دلتون شاد باشه :))))))))

مرسی

مداد رنگی ۱۸ مهر ۹۴ , ۲۰:۱۱
همیشه به خنده:-)
منم یه همکلاسی داشتم که همیشه ی خدا بالای برگه ی امتحانیش اسم منو می نوشت و نمراتش از سیزده تجاوز نمی کرد.بارها به دردسر افتادم بخاطرش و فکر می کردم به دیپلمم نرسه!
الان دانشجوی دکتراست و واسه یه فرصت تحقیقاتی فرستادنش آمریکا:/

:)))) اینا آخرشن

:)))

:دی

10 سال بعدِ مهناز و گلی و نازی چی؟ :))))))
من یه هفته است به این جکه می‌خندم :))))))
خواستم پستش کنمااااا دیدم اعصاب اشتغال زنان و اینارو ندارم بی خیال شدم
الان که دقت می‌کنم می‌بینم می‌تونستم اون تیکه شو سانسور کنم :دی
مهم آینده جعفره :))))))))

من واقعا عاشق جعفرم :))))))))) یعنی منو مُرد از خنده

من همه تو ۱۸ مهر ۹۴ , ۲۱:۰۶
دخترا چی شدن بالاخره؟

: ))))

اون مهم نیست.مهم جعفره:))))))

این ضرب المثل پیشونی منو کجا میشونی در مورد جعفرههههههها

من هنوز یادش که میفتم خندم میگیره

اخ ستون فقراتم جابه جا شد انقد خندبیدم :))))

:))))))

گمـــــــشده :) ۱۸ مهر ۹۴ , ۲۲:۱۹
خندیدم...:))))))

:))

مـــیـــمـــ ☺☺ ۱۸ مهر ۹۴ , ۲۳:۱۵
:|

:دی

دقیقا این جوک رو 3شب پیش برام خوندن دوستام، کلللللییییییی خندیدیم، خیلی باحاله.
خدایی هممون هم اعتراف کردیم که پسرا رو نباید دست کم گرفت،
واقعا باهوشن. هنوزم دارم میخندم :-) :-D

:)))))

وااااااای عالی بود:-)) 

:دی

کف و سوت برای جعفر :)))

:))))))))

رگـ ـهــا ۱۹ مهر ۹۴ , ۱۱:۰۱
خدائیش آینده از آن جعفر هاست ! :)))))

:))))

فریال میم ۲۰ مهر ۹۴ , ۲۲:۵۲
این جک رو خواهرم چند روز پیش فرستاده بود و دقیقا براش نوشتم تو روح جعفر:/
به شدت احساس مهناز بودن میکنم._10 سال بعد مهنازو ننوشتین که!

مهم جعفره:)))))))) مهنازو ول کن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">