ساحل افکار

بایگانی

میدونی کی هستی؟

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ق.ظ

تا حالا شده بخواید خودتون رو تو فقط 1 خط توصیف کنید؟ یعنی بلد ترین قسمت شخصیتتون رو؟؟چیزایی که خیلی براتون مهمه؟ بگین متولد چه ماهی هستین و تو یک خط خوتونو توصیف کنید . نتیجه گیریش جالبه. احتمالا خیلی ها هنوز خودشون رو نمیشناسن!!!!و نمیتونن بگن واقعا چه جوری هستن

البته این برداشت منه ولی من حس میکنم خودشناسی ما از خودمون کمه! منتظر توصیفتون از خودتون هستم. فقط 1 خط

در صورت عدم تمایل شما نظرتون بدون نام منتشر میشه


در مورد خودم که مردادیم:

منطقی ،استقلال طلب، قدرت طلب و پر احساس اما آمیخته با غرور، شاد و درونگرا، پرتلاش، از خشمم باید ترسید. فکر میکنم نماد شیر بهترین نمادیه که میتونه برای توصیف خلقیات من به کار بره


دوستانی که منو میشناسن میتونن یه توصیف یه خطی راجع به من بدن، تا اونجایی که از نوشته هام برداشت کردن؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۸
مستر نیمــا
شباهنگ (تورنادوی سابق) ۰۸ آبان ۹۴ , ۱۱:۵۸
نیم ساعته دارم فکر می‌کنم
امممم
خب
راستش
درسته مهربونم، عاقلم!، کله شقم، دیگران رو به خودم ترجیح میدم، فداکارم!، حساسم، مغرورم، عجولم، صبورم، آرومم، ولی بین همه ی این صفتا
صفت "خودساخته" فکر کنم بیشتر بهم بیاد
از بچگی عادت داشتم و سعی کردم بی اهمیت‌ترین تا بزرگترین مشکلاتمو خودم "تنهایی" حل کنم
سعی کردم دیگران کمترین دخالت و تاثیر رو در حل مشکلاتم و حتی انتخاب مسیرم داشته باشن

من فکر کنم مهربونی و فداکاری و خودساختگی و حساس بودن بیشتر از بقیه به چشم میاد. متولد چه ماهی هستی؟اردیبهشت؟

متولد تیرماه...موجودی احساسی و درعین حال اکثرمواقع منطقی,مغرور و به شدت درون گرا و تا حد زیادی کمالگرای منفی  :|

چه توصیف خوبی. نشون میده به خودت فکر کردی

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۰۸ آبان ۹۴ , ۱۲:۱۸
اردیبهشتی ام ولی اعتقادی به ماه و سال و فصل ندارم
پس عدم اعتقاد به این چیزارم باید به سجایای اخلاقیم اضافه کنیم

سیب زمینی سرخ کرده هم دوست دارم :دی

اتفاقا تاثیرش توی خلق و خوی آدما ملموسه

آبانی ، حساس ، زودرنج ، کمی تا قسمتی مغرور ، دارای فوبیای ترک شدن و تنها ماندن و دوست داشته نشدن !

دو کلمه از یه خط بیشتر شد! :دی بعدش هم همش منفی شد! انقده که من صفتهای خوب دارم!! :)))

مرسی. من فکر میکردم این حساسی و زودرنجی بیشتر تو اردیبهشتیاست

جالبه من فکر نمیکردم مغرور باشی

همیشه به این موضوع فکرکردمو میکنم جوابش برای خودم1خط نیست1 کلمه ست که اون کلمه خودش شروع  منه برای توصیف خودم

خب چیه؟ حالا یک کلمه یک خط! 

وقتی نتونی بگی یعنی هنوز خودتو خوب نمیشناسی

متولد ابان, ادم درونگرایی ام و کمی خجالتی وارومم با هرکسی جوش نمی خورم ینی جوش می خورماااا ولی خیلی سخت اعتماد میکنم ومسایل شخصیم با کسی در میون نمیذارم , مهربون وزودرنجم ,کینه ای وحسود نیستم و یه موضوعی رو خیلیی دوس ندارم کشش بدم ,اهل دعوا نیستم اعتماد به نفس پایینی دارم ,برای دیگران خیلی مایه میذارم کاری از دستم بربیاد دریغ نمیکنم ولی خب همین باعث سواستفاده خیلی ها ازم شده متاسفانه که دارم سعی می کنم تغییر کنم .سرم به کار خودمه نه اجازه دخالت به کسی میدم نه به زندگی کسی کار دارم .حرف اطرافیان برام مهمه خیلی زود بهم میریزم با حرفاشون تحت تاثیر قرار میگیرم .دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه ولی نقاط مثبتم بیشترتا منفی:) 
ولی باهاتون موافقم بازم هیچکس خودشو کامل نمیشناسه شاید منم یه اخلاق هایی داشته باشم عملا خودم متوجه نشم ودیگران پی ببرن  من خودم همیشه از دوستام می پرسم من چجور ادمیم وبهشون میگم راستشو بگید الکی تعریف نکنید 

قرار بود یه خط باشه که مهمتریناش باشه! نه یه صفحه

من متولد خرداد، 
مهربون, پر تلاش، مستقل، حساس و عاطفی، امیخته ی عجیبی از احساسات سرکش و منطق، خجالتی، نه چندان مثبت نگر، خانواده دوست... 

سرکش :دی و پرتلاش، بیشتر حرفای خودتو قبول داری. درون گرا. اینا برداشت منه

مهربون.دلسوز.حساس.سعی میکنم منطقی باشم.یه غرور خاصی هم دارم.پشتکار دارم و تا آخرین لحظه رو قول و حرفم میمونم.خوش قولم یعنی و ان تایم.
فروردینی ام.

من حس میکنم فروردینیا خیلی مستقل اند و کمتر احساسی. همش دنبال کار و فعالیتن

آقا من اعتراض دارم کامنت منو کوووو؟؟؟

چه زحمت ها که من برای اون کامنت نکشیده بودم!! چه مرارت ها که ندیده بودم!! :))

مرارت هات منو کشت:)))

اوهوم زیاد به این که من کی هستم و چه خلق و خویی دارم و نقطه ضعفام و بدی هام چیه فکر کردم به امید این که بتونم بعضی ویژگی ها و اخلاقای بدمو کنار بذارم و خوباشو تقویت کنم البته تا الان زیاد موفق نبودم هنوز جای تلاش داره..کار سختیه خداییش.

نتیجه ای داشته؟ میتونی خودتو در یک خط توصیف کنی؟

خب شما پرحرفی رو هم بهش اضافه کنید البته ادم وراجی نیستماااا ولی خب اگه حرف نزنم احساس خفگی بهم دست میده ببخشید دستم رفت به نوشتن اصن حواسم نبود

میخواستم مهمترین وجه شخصیتتون بدونم

من هم مستقلم هم احساسی :)))
تو تصمیم گیری هام حتی الامکان بیخیال احساس میشم ولی به موقع اجازه میدم فوران کنن :دی
دنبال کار و فعالیت هم که نیستیم والا اونا دنبال مان :((

فکر میکنم خیلی اهل وابستگی به کسی نیستین

خب توصیف کرده بودم توی کامنت اولی دیگه :| 
اون کامنته دومی در جوابه پاسخه کامنت اولیم بود o_O

آها قاطی شد:))

درمقابل هرخصیصه مثبت درآدم نقطه مقابل اون هم وجودداره ودرستشم همینه مثلا بگم مهربون قطعی نیست چون درمقابل سنگدل بودنم درمن موج میزنه اما هرکدوم درجای خودش پس حتی پررنگ کردن 1خصوصیت منطقی نیست چون نقطه مقابلشم به وقتش پررنگ میشه که درکل برای من میشه1کلمه که بعدمیگم

با ماه تولدت بگو

به نظرم غیر منطقیه حرفت. بهر حال هر کسی یه سری خصوصیات برجسته تر داره. تو هم استثنا نیستی

دختر تیرماهی بی نهایت مهربون عاشق خانواده وتمام کسایی که اطرافمن زود رنج و حساس گاهی هم لوس:دی

پس تیرماهی ها گرم و مهربونن معمولا

یا حضرت عباس!! یعنی اینقدر سرکشی و حرفای خود قبول داری از نوشته هام میزنه بیرون؟؟

بعضی مواقع شدیدا مظلومم و هر چی دیگران بگن رو قبول میکنم و گاهی سر مسائل فلسفی و کلان زندگی هر چی تلاش میکنم ادمی باشم که زود قانع بشم یا سوال نکنم و بی خیال شم, نمیشه... دست خودم نیست...

برداشت من محدوده خیلی و ممکنه درست نباشه.آها محافظه کاریتم بادم رفت بگم

بله استثنا نیستم ولی تحلیل شخصیت بادوسه خصوصیتومنطقی نمیدونم

پس هنوز خصوصیات بوجسته خودتو نمیدونی.قرار نیست توصیف کامل باشه.برجسته ترین خصوصیات مدنظره

کلا دختر خانما خوبن وقتی هم تیر ماهی باسن که نور الا نور میشن 

در باره خودتون که گفتی از خشمم باید ترسید بگم همه اقایون عصبانیتشون ترسناکه/:
گاهی واقعا مغروری درونگرا هم هستی البته زمانی که ناراحتی وگرنه در مواقع شادی نه (:

عجب!!!!

من بیشتر:)))
علایم ناراحتی و شادیمو نشون میدم ولی حرف دلمو نمیزنم به کسی

اوففف! چه مرموز و وحشتناکم من!!  :))

شما: شدیدا احساساتی، کمال گرا، با خودتون حالتون خوبه، مغرور.


:دی 

در مورد من درسته:دی

یه جا خوندم که میگفت سعی کنید حرف دلتون رو بگید و نگه ندارین چون با گفتنش حس خوشایندی خواهید داشت 

دارم فوتبال می بینم یادم رفت خواستم چی بگم|:

هر کسی محرم اسرار نباشد

شما فوتبال رو نمیبنین ؟o_O

من شما رو تحلیل میکنم ولی به دو شرط یک اینکه دلخور نشین دوم اینکه مواد لازم میخوام برای تحلیل تون 
قبوله ؟
مواد لازم برین وبلاگ هنوز یلدا خانوم پست دوم رو ببین اگر آدرس رو ندارین آدرس رو بگین تا بهتون بدم.
اونموقع تا اونجایی که میتونم روانشناختی تون میکنم مثل برخی از دوستانی که کردم :)))

در ضمن سلام عرض شد شما استقلالی هستین یا سپاهانی :))

چرا ناراحت شم؟هر کسی یه برداشت داره ممکمه غلط باشه ی درست

نمیشناسم.امروز یه پست خوندم یکی نوشته بود مواد لازم برای عاشق شدن :)))
هیچ وقت واسه یه مردادی شرط تعیین نکنید

بله! اگه یکی این همه از منم تعریف میکرد منم میگفتم درسته!
الان فقط تکذیب میکنم از ناچاری P:

کسی از من مگه تعریف کرد؟!!!

قبول داریدروی نوشته ها نمیشه ادموقضاوت کرد؟من ازنوشته ها آدماروقضاوت نمیکنم  ازبرخوردشون برداشت میکنم.گاهی  ادمادرنوشته هابزرگنمائی میکنن گاهی خودسانسوری.حالا بازم نظربدم؟

کسی انتظار نداره شناخت شما کامل باشه.هر چی فکر میکنید بنویسید

صبور دلسوز مهربان خوش اخلاق ،غیرتی (البته نسبت به خونواده ام و بیشتر به دوستام زیاد ) تا حدودی زود رنج و کمی مغرور(اونم در اارتباط رو در رو  با آقایون ) بخشنده ،خونگرم متولد 25بهمنم :)(وفادار نسبت به دوستامم اما همیشه میگن نیستم )راز دار هم هستم.



جملات داخل پرانتز جز خط حساب نمیشن:)

غیرتی جالب بود:دی

برداشتم ازبرخورداتون خودرای /تند/خیلی بااحساس/زودخشم/گاهی احساساتی ولی بیشترمنطقی/درمقابل ظلم خودخوری میکنین جای مقابله/مبادی آداب/مقید به اخلاقیات/گاهی خسته/

درسته ولی در مقابل ظلم اتفاقا خیلی برخورد مستقیم میکنم

وای وای گفتین مردادی :))
مردادی هم مغرورن هم لجباز دروغ میگم بگو دروغ میگم :)
باشه شرط تعیین نمیکنم ولی واقعا اگر براتون امکان داره انجام بدین از دوستان هم بخواین انجام بدم جالب میشه.

پست خنده داری بوده لابد مواد لازم برای عاشق شدن :)))

آدرسشو میدم پست سومشون رو ببینین دوست داشتین کامنت تحلیل های منم ببینین:)

مغرور بودن دقیقا خصوصیت برجسته مردادی هاست

ندارم آدرسشو

من یه مردادیم
بارزترین ویژگیم منطقی بودنمه بشدت درونگرا هستم برای همین به نوشتن رو میارم اهل تظاهر نیستم و هرچی که بگم از ته دله معمولا صبورم و دیر عصبانی میشم ولی خدا نکنه عصبانی بشم رو خط قرمزهام خیلی حساسم و همیشه برا خودم یه حدومرزی تعیین میکنم رکم و از تعارف بدم میاد عاقل و محتاط و درمواقعی ترسو هستم بهتر بگم اهل ریسک نیستم غرورم رو عزت نفس معنی میکنم یعنی بخودم اجازه نمیدم به یه سری چیزا فکرکنم چه برسه به اینکه بخوام انجامشون بدم اگه کسی رو دوست داشته باشم بیشترازاینکه به زبون بیارم درعمل نشون میدم بنظر اطرافیانم مسئولیت پذیر و مدیر خوبی هستم

خیلی جالبه خصوصیاتمون خیلی مشابهه. شابد یه جورایی توصیف خصوصیات منه!!!!

در خصوص رک بودن یادم رفت بگم یکی از بارزترین ویژگی های منه
وبلاگ دارین شما؟؟

دادم که دیگه :)

شما استقلالی بودین یا پرسپولیسی ؟

استقلال :((

سپاهان پرسپولیس

سلام.من دی ماهی هستم.جاه طلب,مغرور,درون گرا,زودرنج,مدیر,گاهی لجباز.علاقمند به خونه و خونواده.اهل قضاوت نیستم و معمولا میتونم اطرافیانم رو درک کنم.و دیگه اینکه احساس و منطقم تعامل خوبی با هم دارن.


و شناختی که از روی نوشته هاتون نسبت به شما پیدا کردم,برجسته ترینش تعصبه که خودتون حرفی ازش نزدین.

من دی ماهی ها رو معمولا آدم های آرومی میشناختم. جاه طلب؟ اینو نمیدونستم
جالبه این قسمت شخصیتمو شما دیدین و بله کاملا درسته

نه متاسفانه
فعلا فقط وبلاگ خونم نه وبلاگ نویس

آها آخه نوشته بودین حرفامو مینویسم . انشالله به زودی بشین

پس یه مردادی کاملی :)
پرسپولیسی :)
داداش دوم و دوماد دوممون هم پرسپولیسی و مردادین تشخیص شما پس آسونتر هم خواهد بود :))

ولی ما به داوری باختیممممم :)))
 ولی خداوکیلی تلخ ترین شیرینی بود که امروز پرسپولیسی ها خوردند :)
مساوی هم شد نتیجه که این همه خوشحال شدین ؟:|
وجدانا نتیجه‌ای خوبی نبود من حاضر بودم استقلال دو هیچ ببازه ولی بازی مساوی نشه .
اصلا شیرینی بازی یعنی برد یکی از اون دو تیم.
ببخشید خارج از بحث پست حرف زدم.
ممنون

استقلال که مچاله شده بود امروز. حقشم باخت بود. پرسپولیسی ها از فرصت های زیادشون استفاده نکردن

ببینید من اعتقاد دارم وقتی گل نزنی گل میخوری پرسپولیس اگر خوب از فرصت هاش استفاده میکرد 
میبرد قطعا !!
ولی استفاده درست رو نکرد اینم خودمونیم اگر یک داور رو وقت اضافه مانور نمیداد همون یک هیچ برده بودیم :)
دوم خیلی هم شانسی گل رو خوردیم
درضمن بهترین بازیکن زمین هم رحمتی بود :)
منصفانه صحبت کنیم جناب مهندس :)
من سر پیازم نه تهش ولی خداوکیلی استقلال هم خوب بازی کرد به قول مظلومی :
من از بچه های تیمم راضیم اونقدر خوب بازی کردند که طرفدارای پرسپولیس از مساوی راضی شدند :))
بعله اینجوریاس که باران فوتبالی میشود :دیی 
چه شود :)

چون تو قوطی بود رحمتی شد بهترین بازیکن دیگه ولی خب حالا طوری نیست شما هم خوب بودین :))

درباره شما:
جدی-دارای حد و مرز حتی در فضای وبلاگ نویسی- منطقی- کمی مردسالار-همون درون گرایی که گفتید- البته درون گرا نه به معنای افسرده بلکه کلا خیلی بروز نمیدین اونچه که در درونتونه...کاری و خانواده دوستو دیگه بیشتر از یک خط شد بقیشم قبلا گفتم.یادتونه که یکبار گفتم کلا در دنیای مجازی دوتا فرد وجود داشته باشن که مرد باشنو این حسو بشه از نوشته هاشون متوجه شد یکیش شمایید یکیشم همون دوستی که یکبار گفتم و میشناسید،

ممنون شما لطف دارین به بنده

منم آرومم و جاه طلبی ذاتیم,کاملا بی سر و صدا و توام با آرامشه.من به شخصه, به تاثیره ماه تولد روی خلق و خو و شخصیت افراد اعتقاد دارم و تقریبا در هفتاد درصد مواقع از رو یک سری رفتارها,میتونم ماه تولد آدما رو درست حدس بزنم.

من این تاثیر ماهو دیدم تو رفتار آدم ها. برای اطمینان بیشتر میپرسیدم

سخته یکم ...
فروردینی، اغلب منطقی، ظاهر شاد، درون گرا، شاید کمی مغرور، ساده پسند، احساساتی اما گاهی بروز نمیدم، تا حدودی قانع، میتونم محدودیتُ تا یه جایی تحمل کنم، اعتماد به نفس متوسط، نمیزارم بهم زور گفته شه اگه بتونم حقمو میگیرم، دیگران برام مهم ان ... و خیلی چیزای دیگه که شاید الان یادم نیاد ...  :))

مرسییی خواهرم فروردینیه رو  اون حساب گفتم

وابستگی از نظر جسمی و مادی به کسی ندارم.خودم از پس خودم بر میام اما از نظر روحی هم محبت و گدایی نمیکنم اصلا و به هیچ وجه ولی دلیل نمیشه احساسات زنانه ام و نادیده بگیرم و به وقتش وابسته هم میشم :))
شما هم مرد سالار،مغرور و با عرضه هستید به نظرم.جسارتا هر وقت ازدواج کردید این حجم از غرور و مقابل همسرتون نداشته باشید.خواهرانه عرض کردم :)

کلا زن های فروردینی احساس استقلالشون  از بقیه بیشتره


مردادیا مغرورن ولی به جاش:)

راستی من فکر میکردم مغرور بودن ویژگی بارز ما فروردینی هاست نگو شما مردادی ها زدین رو دست ما :))

تو کل ماهها مردادیا جزو مغرورترین آدم ها هستن. دقیقا مثل یک شیر تو جنگل

من خودمم به مغرور بودنم اعتقادی ندارم ولی بقیه میگن!!! :))) (مثلا در بعضی موارد که میخوام کاری انجام بدم و یا آشپزی بکنم اصلا دوست ندارم از خانواده همسرم، مامانش یا خواهرش یا زن داداشش ، کمک بگیرم. به همین دلیل محسن به شدت موکده که من مغرورم! :| نیستما ولی خب دوست دارم خودم تجربه کنم تا هی از این و اون سوال کنم و کمک بخوام! :| )

در مورد شما سخت گیری رو هم به خصوصیاتتون بنظر من باید اضافه کرد. خصوصا در زمینه ازدواج. نمیدونم بگم این همه سخت گیری خوبه یا نه. نسبی و شانسیه.

همسر من هم مردادیه. و البته که مغروره! در مورد عصبانیت هم مثلا اینجوریه که یهو که عصبانی بشه بد عصبانی میشه ، بعد مثلا در مورد من اگه کنارش باشم یه ساعت اگه نباشم چند ساعت بعد آروم میشه و خودش هم میاد منت کشی! :دی ولی خب یه بار در مورد خانواده خودش عصبانی شد که حدود یک هفته باهاشون صحبت نمیکرد! :| تازه بعدش هم به اصرار من آشتی کرد! :| در حالیکه میدونم چقد دوسشون داره! (خب چه خبره مگه؟! یه کم متعادل باشین! نه به اون مهربونیتون نه به این عصبانیتتون!)

سخت گیرم هستم:دی. اسن برمیگرده به کمال گراییم
در مورد مردادی ها یه شیرو تو جنگل تصور کنید. همون قدر غرور و جاه طلبی داره.به همون اندازه هم عشق. ولی کسی نباید با دم شیر بازی کنه که...:دی

سلام. وقت بخیر.
فکر میکنم اولین بار ِ کامنت می ذارم. دوست داشتم نتیجه ی تفکرم رو به قلم بیارم.

من دی ماهی‌م، تناقض عجیب و شاید قشنگی هستم از بی‌پروایی و محافظه‌کاری، آرامش و انرژی و خودباوری و ترس! چیزی مابین ِ عقل و عشق.

پ.ن. با تشکر از این پست که باعث چند دقیقه‌ای تامّل شد.

سلام.خوش اومدین

چه تناقض جالبی

من شهریوری هستم,
حساس, زودرنج , تحلیل گر, خیلی خجالتی, اعتماد به نفس پایین, و کم حرف و بسیار درون گرا و قانون مند و محتاط...و بسیار با پشتکار..

شما هم آدم پخته و منطقی ای هستین.(البته با همین شناخت بسیار محدودم)

شهریوریا وابستگیشونم زیاده

آیکون گیج زدن

آره رسید

من بهمن ماهی ام. منطقی، بعضی وقتا هم احساساتی. میگن خیلی مهربون ام. همیشه از خودم میزنم و به بقیه خیلی اهمیت میدم. حرف زور اصلا قبول نمیکنم. درونگرا، اهل ریسک به شدت. حس پیش بینیم خوبه، که فکر می کنم برمیگرده به ماه تولدم. 
در مورد شما هم خب فکر کنم 3سال بیشتر هست که میخونمتون و خب به همین اندازه شناخت دارم. در یک جمله باید بگم عمیقا معتقدم کارتون درسته. یعنی یه آدم موفق و نرمال. منتقد خیلی خوبی هم هستین.

پیش بینی.?!!؟آورین.منطقی و سرزنده بودنو تو بهمنیا بیشتر دیدم
جالبه من خیلی کم اهل ریسکم

سلام
منم دی ماهی هستم
 در کل آدم آرومی هستم  با هر کسی خودمونی نمیشم و حد ومرز دارم. استقلال طلب. مغرور. مسئولیت پذیر و منظم. حساس. منطقی. و اینکه خیلی صبورم.
در مورد شما هم توی مدتی که وبلاگتون میخونم منطقی .مهربون و حساس بودنتون نسبت به بعضی مسائل  بارزتر بود
منطقی, احساساتی اما وقتی تحریک شده باشه(یعنی به نظرم اگه کسی که در آینده وارد زندگیت میشه اون لم رو بلد باشه خیلی احساسات خوبی رو تحربه میکنه یحتمل)
کمال گرا, فقط به نظرم یه بعد سنتی زیر پوستی و همینطور یه بعد خیلی کمرنگ مردسالاری داری توی ذهنت:)) الان فقط نکشی منو!
من یه آبانی مغرور, درونگرا که سخت وارد رابطه های جدید میشه, در نگاه اول اصلا گرم نیستم, اما بعد از یه مدت همه میگن که اخلاقت اصلا اونجوری که به نظر میاد نیست.
کمالگرا, خیلی احساساتی اما نشون نمیدم:((

مغرور و سرسخت

خیلیم خانواده دوستی:))

:دی

خیلی حساس و خیلی زود رنج ، حس مالکیت خیلی بالا ، به سختی کسی رو میبخشم ، پیگیر ، خدا نکنه عصابی بشم ، شلوغ و پر سر و صدا ولی درونگرا 

شلوغ و درونگرا!!!

اوهوم تا به حال ندیدی ؟ 
طبق ویژگی هایی که خوندم  80 درصد اش رو دارم فقط یکم شلوغ 

:)

فاطمه. مامان دو گل ۰۹ آبان ۹۴ , ۲۳:۱۱
مردادی ام...

مغرور. مهربون. حساس و زودرنج. به خودم سخت میگیرم . زود جوش میارم دیر هم آروم میشم.......

به توانایی هم دارم در مشاوره دادن به دیگران. خیلی خوب میتونم با منطق بحث کنم و طرفمو مجاب کنم.....  ولی کمتر کسی میتونه منو مجاب کنه!!

خیلیییییییی خوب خصوصیاتو گفتین. دقیقا عین من

فاطمه. مامان دو گل ۰۹ آبان ۹۴ , ۲۳:۲۷
در مورد شما هم سخت گیر بودن و رک بودنتون رو میشه گفت . خانواده دوست و دقیق و حساسین
من زیاد به  ماه تولد و اینا اعتقاد نداشتم ولی انگار واقعا یه تاثیری روی شخصیت آدما میذاره.!

منم قبلا اصلا اعتقادی نداشتم ولی دبدم که انگار واقعا تاثیر داره

اسی بولیده ۰۹ آبان ۹۴ , ۲۳:۵۰

من تیر ماهی ام

خیلی احساساتی،زودرنج،مهربون،ساده،صادق،بی مسئولیت،نکته سنج،حسابگر،باهوش،تنبل،کند!

چون گفتین 1 خط همین کافیه!

شما بسیار مغرورید و غیرتی،کاری،منظم،مقرراتی

خیلی خیلی احساستی و خیلی خیلی زدورنچ!!


سلام چه کار جالبی کردین 
من بهمنی ام، 
مثبت : مهربون، عاشق کمک کردن به دیگران، اهمیت دادن به منافع دیگران بیشتر از خودم، دل رحم، تا حدودی اجتماعی، خیلی خوش بین و مثبت اندیش، شنوا و مشاور خوب،، حس پیش بینی قوی 
منفی: مغرور، بیش از حد منطقی، عدم ثبات در تصمیم گیری ها، لجباز،سرسخت یک دنده، کینه ای[آدمایی که بهم بدی کنن به هیچ وجه نمیبخشم مثل آب خوردن فراموششون میکنم،] عدم خود باوری [هیچ وقت موفقیتام به چشم خودم  نمیاد در حالی که همیشه چشم مردمو در اورده :)]نمیدونم با خودم چند چندم و تکلیفم با خودم روشن نیست، دیر جوش میخورم با دیگران ولی اگه باهاشون رفیق شم از جون مایه میزارم برای همین خیلی ازم سو استفاده شده، نسبت به جنس مخالف حالت تدافعی دارم.
شما :منطقی، دوراندیش، مدبر، موقعیت شناس، با نظم در کارها بسیار مغرور، مرد سالار، روی خودتون بیش از دیگران حساب میکنید، کم اهمیت به احساس و نظر دیگران هستین و راحت توی ذوق دیگران میزنید و انتقاد پذیر نیستین، هدفمند و با اراده اید. سنتی هستید و سنت شکنی رو دوست ندارید 
ببخشید اولا طولانی شد دوما رک بودم راجع به شما.... 

قرار بود یه خطی باشه 

جالبه.ممنون که نظرتونو صریح راجع به من گفتین

اسی بولیده ۱۰ آبان ۹۴ , ۰۰:۳۱

دقیقا:))

چون میخواستم 1 خط بشه ، خیییلیی خییلییی ها رو نذاشتم ;)

مداد رنگی ۱۰ آبان ۹۴ , ۰۸:۱۴
ببخشید,اینکه هی بقیه میگن شما احساساتی هستین و هی خودتونم تایید و تاکید دارین,میشه من بگم اصلا به مخیله ام هم نمیگنجه شما احساساتی باشین؟!
تصویره ذهنی من از شما یه مرد,با ابروهای بهم گره خورده است که عینکش نوک دماغشه و هروقت بنا به اقتضای موقعیت و لزوما نه از روی تمایل,بخواد به آدم نگاه کنه با انگشت اشاره عینکش رو جابجا میکنه و از بالا بهت خیره میشه(همچین مواخذه گونه,طلبکارانه)
ریش پروفسوری هم داره و تنها چیزی که توی زوایا و خفایای ظاهری و حتی رفتار و حرکاتش به چشم نمیاد,احساساته!
منظورتون از احساساتی,همون قلیان؟!غلیان؟!کردن یه چیزی توی قلبتونه؟

خب شاید برداشت شما اشتباهه!

:)))))) جها اطلاع میگم کاملا تصورتون غلطه :دی
من درسته منطقیم ولی شاید از خیلی مردای دیگه احساسی تر باشم

افسوس که من دیر رسیدم واسه این پست جالب

شما دقیقا همون چیزی هستید که توصیف کردید

و البته با فاصله از مردم ارتباط برقرار می کنید به نظر بنده یعنی زیادی با هیچ کس صمیمی نمیشید حتی اگه دلتون بخواهد.:دی

منم  27 مردادم و اخلاق شیری را دقیقا قبول دارم در عین قدرتمند بودن میتونه غرشش دل رو بلرزونه.با لبخند

البته شیرهای ماده  یه کم وابستگی به خانواده دارند و زود رنج و حساس هستند ولیکن قلب بزرگی برای بخشش دیگران دارند  و خیلی کم کینه به دل می گیرند از کسی حتی اگه دشمنشون باشه. :/

محدوده  قلمرو یک شیر همیشه باید وسیع باشه و اگه کسی یا چیزی اونو کوچیک کنه در حد افسردگی برایش گران تمام خواهد شد.

شیر ها به فضای زیادی نیاز دارند تا به طور دلخواه  رفتار کنند ولی متاسفانه همیشه هم این محدوده وسیع نمی باشد.

من کلا خیلی دوست ندارم هر کسی وارد حیطه شخصیم بشه. سخت با کسی صمیمی میشم. باید خوب بشناسم طرفمو

من رفتم انشا نوشتم.دی ببخشید

بنده: مهربان و دلسوز و زود رنج و فداکار و احساساتی و مغرور و کمی تا قسمتی مستقل اگه  بزارند و  برون گرا

شما: منطقی و گاهی احساساتی و  کاملا مستقل و خیلی مغرور  هستید.

صفت مشترک: خانواده دوست

حالا یه فرصتی بهمون داده شده تا صفات مثبت و منفی خودمونو به زبون بیاریم چه فرقی داره یه خط باشه یا ده خط، سخت نگیرین آقا نیما.
میدونید با این کارتون چه کمکی بهمون کردین؟ این کار باعث میشه آدم با خودش روراست باشه ووقتی محاسن و معایبشو به زبون میاره در جهت تقویت محاسن و اصلاح معایب تلاش کنه، متاسفانه ما خودمون یادمون میره یه موقع هایی باید این کارو روی کاغذ انجام بدیم، این کار از ضروریاته 
مرسی که بهمون یادآوری کردین.
راستی فکر کنم شما به طالع‌بینی اعتقاد داشته باشین، برای همین میخوام چندتا کتاب خوب بهتون معرفی کنم. 
چند سال پیش از یه روانشناس مطرح (شاهین فرهنگ) شنیدم یه خانمی به نام دکتر الهه طباطبایی بعد از پانزده سال تحقیق در آمریکا سه تا کتاب طالع‌بینی به چاپ رسونده، البته اون موقع گفت جزو کتابای ممنوعه است چون نویسنده ش عقاید خاصی داره و مثل اینکه با مسوولین مشکل داره، 
من کتابارو چند سال پیش خوندم فوق‌العاده است، 
با همه کتابای بازاری و ترجمه شده که این روزها زیاده فرق داره، نویسنده ش علاقه زیادی به مولانا داره و به تناسب هر ماه یه بیت شعر از اون میاره 
خوندنش خالی از لطف نیست.
اسم کتاب ها هست : ستاره اقبال، ستاره دنباله دار عشق، ستارگان و دنیای درون ما. 

واسه این بود که بدونین مهمترین خصوصیات شخصیتیتون چی بوده

مرسی

چه پست خوبی ..

من ....

مهربون ، مغرور ، مودب ، زودرنج ، معتقد ، شاد ، متاسفانه بینهایت متوقع ، لوس و دوست داشتنی :)


نیما برای خودت کنجکاوی یادت رفته :))

بینهایت متوقع؟جالب


آورین اینو خوب اومدی:))))
فکر نمیکردم اینجا میای

| پـَـر سـِـهـ | ۱۲ آبان ۹۴ , ۱۸:۳۱
سلام
راسش منم یه جورایی حس مکنم نشناختم خودمو
تو رم ک نمیشناسم
ولی چون خودمم مردادیم حس مکنم باس مث خودم باشی مخصوصا از رو چیزایی ک خودت گفتی!
من ؛ احساسی آروم درونگرا برتری طلب پر انگیزه دارای اندکی کمبود اعتماد بنفس کنجکاو متعهد و البته متغیر
:)
مهربون.کمال گرا.حساس.درون گرا.سریع اشکم در میاد.مسئولیت پذیر. ازنگاه یه عده، مغرور و خودشیفته م (اردیبهشتی م)


شما:
ایده آلییییییییییییییییییست

حساسسسسسسس و خیلی رمانتیکن اردیبهشتیا
:دی

راستی
شما یه نمه مردسالار هم هستید

:دی

وااایبیی اگه نظر کم داری بیام بهت نظربدم اینا رو از کجا اوردی
ولی مطالبت جالبن وقت کردی به وب منم سری بزن

:)

درونگرا،محافظه کار، دیرجوش، نه خیلی منطقی نه خیلی احساسی ، تاحدودی لجباز ، مهربون و دلسوز ...دی ماهی ام 

من بعضی اوقات به این فکر میکردم....قبل تر ها...ولی فکر میکنم باید دیگرانی که بیشتر با آدم در ارتباطن و از نظر سلامت عقلی مورد تایید هستن وبی غرضن(!) بگن....البته خودشناسی این وسط بی معنی میشه!
اینا گفته ی دیگرانه(به جز ماه تولد)  :

فروردینی،بداخلاق! زود و بد عصبانی میشم،مغرور(الان انسانی متواضع و آرام تر هستم نسبت به قبل.به دلیل کِبَر سن)مهربون(میگن ذاتا مهربونی)،خیلی اجتماعی،یک دنده!درونگرا! مودی!(این آخریه رو خودم میگم وبهش رسیدم!)،چندین مورد  صفت منطقی هم بوده.
اگر اون پرانتزها رو بردارید میشه یه خط:|(با یه ذره) صفات بدم بیشتره انگار :‌|
+لطفا برای من بیچاره دعا کنید!نتیچه ی این همه سال درررس خوندنم خراب نشه!:(

انشالله.توکلت به خدا باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">