ساحل افکار

بایگانی

چند میشدم؟!

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ب.ظ
سوالا رو یکی یکی میخوندم، خیلی بلد نبودم، هی یکمی مینوشتم میرفتم سوال بعد، همه برگه ها رو داده بودن و من نصف شوالا رو هنوز ننوشته بودم، یکی از بچه ها اومد پیشم، با عجله هی میپرسیدم این چی میشه ، این یکی چی میشه اونم برام میگفت، یه لحظه سرمو بلند کردم دیدم همه رفتن، معلمم برگه همه رو گرفته رفته، وای چه حس بدی داشتم، من که همیشه شاگرد اول بودم چرا هیچی بلد نیستم الان؟یه دفعه از خواب بیدار شدم، موبایلمو نگاه کردم، آخی من امتحان ندارم :دی!!!
یعنی این خوابا از کابوس بدترنا :))
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹
مستر نیمــا
:)))
من که انقدرررر کامنت گذاشتم تو پست قبل چوب خطم پرشده :)
یا خدا قلبم وایستاد...من فردا امتحان دارم:'/

آخی . امتحان نداشتن خیلی خوبه

سلام

از اول پست تون حس خواب  بد بهم دست داد!

واقعا واقعا از هر چی کابوسه کابوس تره و من هر وقتی از این امتحانا تو خوابام میبنم صبحش که بیدار میشم قطعا یه تبخال رو زدم :((

حالا بدی خوابهای من همیشه خدا اینکه از یه امتحان سر درمیارم که تو دوران مدرسه و دانشگاه هم همچین امتحانای نداده بودم:(

مثل امتحان آشپزی :دی

آشپزی مگه امتحان داره ؟:))))))

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۱۹ آبان ۹۴ , ۲۱:۴۳
منم از این کابوسا می‌بینم گاهی...
خیلی دردناکن انصافاً

کلی فشار روانی بهم وارد شد تو خواب :)))

مداد رنگی ۱۹ آبان ۹۴ , ۲۲:۰۴
اوووووخی
چقد خجالت کشیدی پسرم:))))

خیلیییی

من که تو خواب احساس میکنم از پله ها پرت میشم پایین اینم بده:(
اونایی که شام چیز سبک بخورن کمتر کابوس میبینند 

من کابوس کم میبینم اتفاقی بود

لابد داره دیگه :))
تقصیر سیستم آموزشی خواب دیگه :دییی 

:))

ویتارو اذیت کردین  نصف شوالارو جواب ندادین 

منم کابوس میبینم چندشب پیش خواب دیدم با منجنیق میخوان منو بفرستن کشورخارجی منم سواربرمنجنیق اصلا یک وعضی تا فرود اومدم گوشت به تنم آب شد

اون اسمش فرستادن نیست. داشتن شوتتون میکردن اونور. حالا کی بوده میخواسته از دستت راحت بشه؟ :)))))

اسی بولیده ۱۹ آبان ۹۴ , ۲۳:۲۳

وای گفتی!

منم با این که 6 ساله دیگه مدرسه نمیرم همیشه خواب میبینم سر کلاسای مدرسه رو نیمکت نشستم :|

من خیلی کم خواب میبینم.اینم که اینجوری شد

اون که نوشتم شوالا خودتون نوشتینا من توترکم
من که آزارم به مورچم نمیرسه داشتن تبعیدم میکردن محافظم نداشت منجنیقه ولی آخرش خوب فروداومدم خداحفظم کرد

ارهههه

اسی بولیده ۱۹ آبان ۹۴ , ۲۳:۴۳

این طور نیست که خواب نبینید

انسان هروقت میخوابه خواب میبینه

اما بعضی از خوابها یاد آدم میمونه و بیشترش و یادمون نمیاد

بله درسته

آی گفتین :)) منم با اینکه دو سال از آخرین امتحانم میگذره هنوزم خواب امتحان میبینم... این استادا و معلما کی میخوان دست از سرمون بردارن خدا میدونه، توی خوابم همش امتحان از آدم میگیرن :)


+کابوس دیدن اصلا ربطی به پرخوری و کم خوری نداره والله من یه ماهه شبا شام نمیخورم و از ساعت شش لب به چیزی  نمیزنم ولی هرشب کابوس میبینم و یه خواب �راحت ندارم :(((

شما شاید از کم خوردن کابوس میبینید :)))

یه شب بیشتر بخورید شاید مشکل حل شد

| پـَـر سـِـهـ | ۲۰ آبان ۹۴ , ۰۱:۲۹
از دیدن این کابوسا بدتر  ، بیدار موندن برا یه امتحان تا خود صبه
هر چیم ک میزنی تو گوش خودت میبینی بیداریو خیلیم وقت نداری!!

تو طول ترم درس بخون شب بیدار نمون

راست میگی واقعا من سالهاس با ریاضی خداحافظی کردم ولی در سال یکی دوبار تو خواب امتحان ریاضی دارم و نخوندم خیلی خوابه بدیه نزدیک به کابوسه 

من خواب زبان فارسی میبینم:)))

من همیشه خواب میبینم که خبر نداشتم که امتحان داریم یا از امتحان جا موندم و ....
بچه درس خونا کلا استرسی میمونن بعد از اتمام تحصیل :)

مشکل اینه همش استرس کم شدن نمره هست نه افتادن

امتحان خر است .
فاطمه. مامان دو گل ۲۰ آبان ۹۴ , ۲۳:۲۰
واقعا چرا این دلهره و استرس می مونه توی جون ما بیچاره ها؟
حداقل هفته ای یه بار خواب میبینم یا کلاس دارم دیرم شده و نمیرسم یا امتحان دارم و نخوندم هیچی و بلد هم نیستم!! 
وحشتناکه

من خیلی ساله دیگه امتحان ندارم ولی هنوز خواب میبینم بعضی وقت ها!

وای من همیشه خواب میبینم دانشگاه مدرکم رو نگه داشته میگن پیش دانشگاهی نگذروند ی باید بری یه سال اونجا درس بخونم بعد مدرکت رو بدیم.
همیشه هم خواب میبینم امتحان دادم هیچی هم یادم نیست مخصوصا عربی

منم اینجوری دیدم :)))))))

فانتالیزا هویجوریان ۲۱ آبان ۹۴ , ۱۱:۱۶
من هنوزم که هنوزه بعد سه چهار سال فارغ التحصیلی خواب میبینم امتحان شیمی و جغرافی دارم بعد هی به ذهنم فشار میارم که چارت نرم افزار که اینا رو نداشت و در آخر یادم میاد تسویه کردم و راحت میشم تو خود ِ خواب :)))))))))))))))))))))))))))))))

عجیبه ای خوابا. یه روز خواب ریاضیات مهندسی دیدیم. بیدار شدم اینقدر خوشحالللللللل شدم که تموم شده که نگو

من فکر کردم من اینطوریم از بدشانسی خوابای من اکثرشون مال دوران مدرسه هست یعنی خواب دوره لیسانس رو نمیبینم و مثلا ممکنه همکلاسیای  دانشگاه در مدرسه و نیمکتای آنجا امتحان بدیم؟وقتی بیدار میشم اینقدر خوشحال میشم ولی لعنتی تو خواب قبض روح میشم

گویا خیلیا اینطورین!

وای فکر میکردم فقط من از این خوابا میبینم.اهههه

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">