ساحل افکار

بایگانی

شمام مخفی؟ نچ نچ نچ نچ

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

مشغول خوردن چیپس و ماست بودم که دیدم قابلیت جدید بلاگ اضافه شده و رفتیم دیدیم کیا دنبال میکنن!

اول بگم از اون 28 نفری که مثل من مخفی دنبال میکنن راضی نیستم:دی به روح اعتقاد دارین آیا؟

ثانیا دم بلاگ گرم که اقلا هی هر روز یه چیز اضافه میکنه. راضیم که از بلاگفا زدم بیرون

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
مستر نیمــا
خط اول نوشتین قابلیت جدید بلاگفا اضافه شده! اینجا بلاگه هااا نه بلاگفا :)))

امان از دست شما.نمیذارین یه غلط املایی از گلوی آدم راحت پایین بره :)))))

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۸ آبان ۹۴ , ۲۲:۱۲
عه!!!
چه جالب...
برم بررسی کنم بیام بقیه کامنتمو بنویسم


:))))) بیشتر از نصف دنبال کنندگان بنده که مخفی ن
از جمله شما :دی
اونا هیچی
اونارو واگذار کردم به خدا
اونایی هم که دارم میبینم نصفشونو نمیشناسم :|
من همه رو عمومی دنبال می‌کنم... مخفی کاری تو مرام ما نیست

من همه رو بلا استثنا مخفی زدم از روز اول :)))))))

ولی احتمالا تغییر بدم. مرام پیدا کنم :)))

سوته دلان ۲۸ آبان ۹۴ , ۲۲:۱۵
سلام

امان از روزی که اسرار آدم فاش بشه! :)

دم خدا گرم...

واقعا:))))))))

خب یدونه از اون ۲۸ نفر مخفی که منم ولی فقط اسمم مخفیه در عمل آشکارم:دی

امان از دست مخفیااااا امان :))

مخفی یعنی چی؟من که نمیدونم

آره؟؟؟

عه اینجا خوندم رفتم دیدم آره :دی

وبلاگ منم 28 نفر مخفی دنبال میکنن :)))

من یکیشونم :))

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۸ آبان ۹۴ , ۲۳:۱۳
من به این 28 مشکوکم!!!
وبلاگ منم 28 نفر خواننده مخفی داره

این 28 نفر دستشون تو یه کاسه است
اصن یه باندن به نظرم که وبلاگارو مخفی میخونن :)))))

واقعا؟

ترورمون نکنن :))))

عجب!!! :)
خب خداروشکر ما جزو اون عده نیستیم:دی

:دی

خب خودموزدم به اون راه تا لو نرم 

عجببب

نگارجان منم اعتراف کنم خاموش میخونمت :)
ایکون شرم :دی
منظورم این بود که به روح اعتقاد ندارم 

آها

مریم بانو ۲۹ آبان ۹۴ , ۱۱:۲۴
ما که خصوصی دنبال نمی کنیم اینجا رو!
والا

شما عمومی بودین

مداد رنگی ۲۹ آبان ۹۴ , ۱۲:۲۸
این قابلیت کجاست دقیقا؟!!!!

تو قسمت ارتباط.فهرست دنبال کنندگان

آناهــیــ ـــتا ۲۹ آبان ۹۴ , ۱۳:۱۸
فک کنم این 28 عه الکیه.
واسه همه عاخه؟؟

واقعا؟

والا  الان همه تو کار مخفی بازین :) 
برم ببینم :)

:)

بیان تنها مشکلش آی پیه عه !!! خیلی اشتباه میزنه !! پرت و پلا میزنه :| خیلی جالبه !!
بعد یکی دیگه م اینکه ادم ها از هم دور تر شدن ینی دور ترشون کرده
پر توقع تر
خودشاخ پندار تر و 
کلا صمیمت بلاگفا رو اینجا نداره !!!:)))
همه از هم طلب دارن دقت کردین ؟ :))))))))

من خیلی به آی پی هاش کار ندارم

بلاگفا هم مثل قبلش نیست.به خاطر شبکه های اجتماعیه

فانتالیزا هویجوریان ۲۹ آبان ۹۴ , ۱۵:۵۸
ای بابا این بیست و هش نفر دست اندرکارانه بیان نباشن؟ :))))))))))))))

جدیا :)))))

مـــیـــمـــ ☺☺ ۲۹ آبان ۹۴ , ۱۸:۳۲
:|
اینقد بدم میاد ازشون:|
یعنی چی خب 
آدم میترسه

ترس نداره

اسی بولیده ۲۹ آبان ۹۴ , ۲۲:۰۳
من جزو کدوم دسته بودم اونوقت؟؟ 0_o

شما وبلاگ نداری دیگه.هیچ کدام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">