ساحل افکار

بایگانی

غرور

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

درسته همه ما میدونیم غرور بده و نباید مغرور باشیم و الی آخر!

ولی باور کنید تا وقتی آدم خودش روی اون صندلی نشینه اینا بیشترش حرفه! بعضی جاها آدم خود به خود حس غرور بهش دست میده. خیلی از اینا که الان هزار تا حرف پشت سرشونه شاید قبلا افکار ما رو داشتن ولی ...

بعضی صندلیا با خودشون تکبر و حس خودبرتر بینی دارن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
مستر نیمــا
الان نشستی رو صندلی مذکور و به خود میبالی؟

دارم فکر میکنم غرور بده!آدمو زمین میزنه

کدوم صندلی؟تجربه ثابت کرده هروقت غروربهم دست دادمنم بهش دست بدم چون قبولش دارم

:))

به نظر من که اصلا غرور بد نیس فقط نباید شحصیت حال بهم زنی داشت.همین!

تکبر خوب نیست!

غرور شخصی چیز دیگه است

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام 
دقیقا برای همینه  هیچوقت نمیخوام رو اون صندلیه بشینم :))

* ******* **** **** ****** ** ***** ***** ****** * ***** *** ******** ******* ***** ** ** ***** *** ***** *** 
** *** **** ** ** * ** *** **** *** *** **** **** ** ** *** ****** ******* ** *** ***** ***** *** **
**** ** **** ** ***** *** ***** *** *** ******* *** ***** **** ** **** **** ***

:)

نفس نقره ای ۳۰ آبان ۹۴ , ۲۰:۲۸
کلا قضاوت نکنیم خیلی شیرین تریم :دی

عجب!

مداد رنگی ۳۰ آبان ۹۴ , ۲۱:۴۵
این الان مقدمه ای بود واسه اینکه بگین بر منصب ریااااست تکیه زدین مهندس؟!:)
مباااااارکه:)

خیر

سلام؛اینکه آدم مغرور باشه اصلا بد نیست ؛اینکه فکر کنه فقط خودش غرور داره خیلی بده

من خیلی موافق این حرف نیستم

باز بعضیا می شینن رو صندلی غرور دارن حالا یه سریام هستن صندلی ندارن اما مغرورن اینارو آدم نمیدونه کجای دلش بذاره

اونا که به یه جایی برسن دیگه خدا رو بنده نیستن

غرور برا بعضی مواقع لازمه بنظرم:|
اینکه اونقدر غرور نداشته باشی که هعی خودتو جلو کسی کوچیک کنی و هعی کوچیکت کنن...:|:|:|
ولی خب به مقامو رتبهو اینا هوم نبایداصلا مغرور شد و خودشو گم کرد

اعتماد به نفس خوبه ولی تکبر همیشه به آدم ضربه میزنه

اسی بولیده ۳۰ آبان ۹۴ , ۲۳:۱۶

من که بدون صندلی همین جوری یهویی غرور برم داشته چیکار کنم؟؟ :|

خیلی از خودم عصبانی ام :(

فکر کن غرور برای چی برت داشته؟چی داری که حس غرور داری؟

و اینکه چقدرر پایداره

مستر ؟ باران تو وبلاگ مرحومم ادرسشو برام گزاشت و وبلاگ پوکید !! و کامنتام !! و الان ادرسی ندارم ازشون اگر شما بهشون دسترسی دارین تو همین پست ها ادرس من رو بزارید و بگید که نگین الان باهات کار داره و نمیتونه پیدات کنه
... من که شهره م به غرور میون خیلی ها بهتره حرفی نزنم.

:دی

باعشه

بعضی از افرادی که جاهای اداری کارت گیر هست مخصوصا بعضی خانوما خیلی ببخشیدعقده ای هستن یااینایی که منشی هستن انگار پشت میز ریاست نشستن و از دماغ فیل افتادن ینی اینا هم حس غرور بهشون دست میده!!!!!!  ادم واس دوتا امضا بیست جا باید بری مخصوصا توتابستون تو اون گرما به نظرم اقایون تو این زمینه بهترن یکی بود ریس کل استان بیمه بود خداییش خیلی ادم خاکی بود کار منو که روالش طوری بود که ده روز باید صبر میکردم و کارمم فوری بود با یه تلفن به تهران یه روزه کارم راه انداخت کاش همه مثل ایشون با انصاف بودن .
...زیر ِ پا گذاشتن ِ غرور در شرایط ِ مناسب هم می تونه حس ِ جالبی باشه.

اگه کسی بتونه انجامش بده که خیلی عالیه

اون روی سگ من نوستالژیک ... ۰۵ آذر ۹۴ , ۱۰:۲۹
غرور خیلی بده بدتر از اون اینه مغرور باشی و خودتم نفهمی چیزی که من بعد سالها فهمیدم البته بدون نشستن روی هیچ صندلی!

موافقم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">