ساحل افکار

بایگانی

کارش درسته ها!

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۱ ب.ظ

اینم صداشـــــون

ایشونو میگم

میخوام بهش آهنگ آرینو یاد بدم


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۴
مستر نیمــا
شباهنگ (تورنادوی سابق) ۰۴ آذر ۹۴ , ۱۷:۰۴
D: من زبان پرندگان حالیم نیست... چی میگه؟ فحش که نمیده؟
شباهنگ (تورنادوی سابق) ۰۴ آذر ۹۴ , ۱۷:۴۹
وااااااااااااااااااااااااااااای من از صبح دنبال این آهنگم!!!!
سوت زدنم بلد نبودم نمیدونستم چه جوری به ملت حالی کنم دنبال چی ام
هر چی هم توضیح میدادم نمیشد
آخرش گفتن آهنگ پت و متو شاید میگی و منم بی خیالش شدم
نگو رابین هود بوده
ذهنم درگیر بودااااااااااااااااا!

:دی

سوته دلان ۰۴ آذر ۹۴ , ۲۰:۴۵
آخه خدارو خوش میاد یه بار با عکسش یه بار با صداش دل مارو آب کنین! 

شوخی کردم :)
صداشم مث خودش نازه :)
خدا حفظش کنه براتون...

مرسی

سلام
فکر میکنم از بین اهنگهای شادمهر  ترانه علامت سوال باشه که همراه با سوت زدنه

ممنونم

و من تا همین الان نمیدونسم ایشون پسره و فک میکردم دختره!!
ی اسم پسرونه براش بزار خو
اخه ویتا؟! ویتا دختره که
ولی من هنوزم میگم دختره

دیگه اسمش ویتا بوده همینم میمونه

ویتا اسم دخترونه نیست که:دی
از این اسماس که به هر دو جنس میخوره

مدادرنگی ۰۴ آذر ۹۴ , ۲۳:۰۳
چرا من نمیتونم دانلودش کنم؟!
ده مرتبه امتحان کردم.نمیدونم فایلش چی میشه:(

! نمیدونم چرا

اسی بولیده ۰۴ آذر ۹۴ , ۲۳:۰۹

آفرین ویتا آفرین !! :)))

 

مرسی مستر :)

»دی

سلام.
امروز و امشب، وبلاگهاتون رو میخوندم...؛ البته "یه زنم نداریم" رو از خیلی قبلتر ها میشناختم؛

دنبال گشتم و این چندتا رو پیدا کردم؛ امیدورام مفید باشه؛ به نظرم اولی خوب و گوش نوازه:

http://www.irmp3.ir/play/36374/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%88%D8%AA-%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF

http://www.aparat.com/v/2KCRZ

http://www.aparat.com/v/oLtY3/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF_%D8%A8%D8%A7_%D8%B3%D9%88%D8%AA

http://www.aparat.com/v/m2M9A

پاینده باشید.

ممنون

بالاخره افتخاردادن صداشو بشنویم :)

بلهههه

:)) 
شما این شکلی سوت میزنین پس! که یاد گرفته!

بله

میرزاده خاتون ۰۷ آذر ۹۴ , ۲۰:۰۷
صداش به کنار..خودش خیلی خوشگله^_^

آرههههه:))

چقد خوب بلدین شما سوت بزنین که این خوشگل یاد گرفته:)
یاد بچگی هام افتادم...:)

خوب نه معمولی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">