ساحل افکار

بایگانی

میوزیک

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ

یه سایت خوب برای دانلود آهنگ و اسم چند تا خواننده خوب رو میخوام. 

پیشاپیش از اونایی که زخمت میکشن و راهنمایی میکنن تشکر میکنم(بله از شما)

مردیم از بس که آهنگ تکراری گوش دادیم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
مستر نیمــا
خانومی ... ۲۲ دی ۹۴ , ۱۸:۴۲
ریمیکس های رادیو جوان رو گوش کنید . فکر کنم کانال شون radiojavan@ باشه ...
آهنگ های جدید رو هم لینک دانلودش رو یا خود آهنگ رو میزارن توی کانال

مرسیییی

♫ شباهنگ ۲۲ دی ۹۴ , ۱۸:۵۳
من دیگه از بی آهنگی زدم تو خط سنتی :))))
و خب سنتی گوش دادنم حدی داره به هر حال!!!

یه سی دی آهنگ تو خونه دارم مال دوره نوجوونیمه
افشین و نیما و کامرون و اینا خوندن
شاده
ینی زیادی شاده
این سری برم خونه پیداش می‌کنم میارم
یادمه اینا توش بود:

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Afshin/Afshin%20-%20Mach/Afshin%20-%2007%20-%20Mach.mp3

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Afshin/Afshin%20-%20Mach/Afshin%20-%2009%20-%20Bikhial.mp3

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Afshin/Afshin%20-%20Mach/Afshin%20-%2001%20-%20Bad%20Joori%20Asheghet%20Shodam.mp3

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Afshin/Afshin%20-%20Mach/Afshin%20-%2003%20-%20Dige%20Azat%20Badam%20Miad.mp3

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Afshin/Afshin%20-%20Mach/Afshin%20-%2004%20-%20Asali.mp3

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Afshin/Afshin%20-%20Mach/Afshin%20-%2005%20-%20Sheytoonak.mp3

http://dl.meli-media.com/1393/Full%20Album/Afshin/Afshin%20-%20Mach/Afshin%20-%2008%20-%20Az%20Inja%20Boro.mp3

معلومه یه زمانی افشینو خیلی دوست داشتم... نه؟
روم به دیوار، فکر کنم اسم آلبوشم ماچ بود :)))))))))))

اینا همه قدیمین که :(

♫ شباهنگ ۲۲ دی ۹۴ , ۱۸:۵۸
اوهوم... خیلی قدیمی ان
خط اول کامنتم گفتم از بی آهنگی در عذابم!!!
اینارم گوش میدم چون نوستالژیکن برام و البته اون موقع بچه بودم مفهومشونو درک نمیکردم
الان ولی میفهمم :))))

:))))

خانومی ... ۲۲ دی ۹۴ , ۱۹:۴۷
خواهش میکنم 😊
آره منم با ریمیکس رادیو جوان موافقم:)
فک کردم فقط خودم خوردم به بی آهنگی

فیلتره که

آهنگهای محمد علیزاده آهنگهای فاتح نورایی آهنگهای جدید معین پویا اینا خوبن یکی دوتا آهنگ جدید بیژن مرتضوی خونده خوبن آهنگهای بابک جهانبخشم خوبه من اکثراً آهنگهای اینارو گوش میدم خوبن اروم میخونن آهنگهای ترکیه ای هم برای شما لذتی نداره 😉

ممنونم

Irmp3.ir خوبه بنظرم.البته بیشتر واسه کارای وطنی و مجاز.
خواننده ی خوب هم که سلیقه ایه.من داریوش،بیژن مرتضوی،هایده،پریسا،مهستی،سالار عقیلی،سینا حجازی،همای،سینا شعبانخانی،میثم ابراهیمی و...  رو می پسندم.الان بیش از این حضور ذهن ندارم

متشکرم

کانال wikimusic@ در تلگرام رو بهتون پیشنهاد میکنم :) 
ویس هر اهنگ رو هم گذاشته که اول گوش کنین بعد اگه دلتون خواست دانلود کنید 

ممنوننننننن

بــانــو ۲۳ دی ۹۴ , ۱۷:۴۷
شما میتونید اگر تلگرام دارید از کاناله parsmusicoriginal@ استفاده کنید
نرم افزار آیرو موزیک هم خیلی ب روزه هم واسه موزیک هم سریال
هم روی گوشی نصب میشه هم کامپیوتر :)

عالی بود.مرسی


آیرو میروزیک یکی از نویسندهای برنامه اش برادر دوستم

مَـــه سآ ۲۳ دی ۹۴ , ۱۹:۴۵
یه channel هست به اسم  موزیک سال اکثر اهنگای جدیدو میزاره!!منتها نمیدونم اینجا چ جوری لینکشو بذارم...

اسم انگلیسیشو بنویس.خود تلگرام سرچ داره

توی گوگل بنویسید دی جی تبا
یا ریمیکس رادیو جوان
فایلاش حدودا 30- 40 دقیقه آهنگه

ممنونم

@zirkhakiii

/:

مرسی

علی موسوی ۲۴ دی ۹۴ , ۱۷:۲۳
فارسی سرچ کن : ویکی صدا / رادیو جوان
خواننده که خیلی سلیقه ایه : برا من سیاوش قمیشی / معین / چاووشی / لینکین پارک / متالیکا  / زانیار خسروی و... 

قدیمیا رو هشو گوش دادم

مرسی

بــانــو ۲۵ دی ۹۴ , ۲۰:۲۹
خواهش میکنم آقای مهندس :)

:)

بــانــو ۲۷ دی ۹۴ , ۲۳:۲۵
آها راستی به شدت آهنگ افسار محسن چاوشی رو پیشنهاد میکنم
اون تیکه ی بختیاری وسطش فوق العادست جدای از همه چیز عالیش

مرسی

کانال خوبیه:
@xonyagar
آهنگای دال باند و آهنگ یادداشت حجت اشرف زاده هم چیزای خوبین :)

مرسی

فانتالیزا هویجوریان ۳۰ دی ۹۴ , ۱۹:۴۰
ندیدم کی چی گفته ولی مثله همه ی بابک جهانبخش بدجور خوبه :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">