ساحل افکار

بایگانی

آم بک

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

دوستت دارم،ولی دیگر نخواهم گفت، چون

                                                        "دوستت دارم" شده قربانی تکرار ها


گفت: "تا امروز دیدی من دلی را بشکنم؟!"

                                                        بغض کردم...خود خوری کردم...نگفتم بارها!


*تازه از سفر رسیدم.جاتون خالی بسیار خوش گذشت با مادر گرام.  موقع رفتن یه نوشته ای از علیرضا شیرازی خوندم که تصمیم گرفتم بیام یه سفر نامه ازش بنویسم. ایشالا تو پست های بعدی مینویسم. چرا اینجا اینقدر هوا سرد شده؟؟ چه خبر شده چند روزه ما نبودیم؟
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۸
مستر نیمــا
تبریز و اون ورا که کولاک و برف و بورانه
تهرانم چند روزه سرد شده


در راستای شعرِ پست:
دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم
از چه با دشمن جانم شده‌ام دوست ندانم

اهواز خیلی سرد شده!

پامو که گذاشتم پایین یه باید بهم خورد یخ کردم

خوبه ک خوش گذشته.یعنی با مامانا مگه میگه خوش نگذره
جوابت ب کامنت شباهنگ من و یاد تابستون انداخت ک رفتم بندر پامو ک گذاشتم پایین حس کردم جیگر و قلبم دارن میپزن!:)))))

کیش هوا خیلی خوب بود. نه گرم بود نه سرد

منم با یه پیراهن. اومدم دیدم ملت با کاپشن کلاهم گذاشتن

شما یه سر بیا شهر ما متوجه بشی یخ کردم یعنی چی 😄خیلی سرررررردددده یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید! 

والا همین اهوازم سرده. خدا به داد شما برسه

خاک هم شده:(((
خیلی هوا زشته. سرما و خاک

دو ساعت فقط به خاطر خاک تاخیر داشتیم

سلام 
ایشالا همیشه به سفر و آموختن تجربه های شیرین و خوب :)
رسیدنتون هم  بخیر و شادکامی :)

+
هوا وحشتناکه سردددددددددددده !
ما تازه شاهد برف هم بودیم و الان سوز بدی رو تجربه میکنیم :|
اهواز چون گرمسیر هستش سرماش سوزناکتره همونطور که گرماش تو تابستون اذیت میکنه سرماش هم قطعا 
سوز داره !

سلام

ممنون

خدا به خیر بگذرونه دم عیدی

سلام؛ رسیدن بخیر. 
اینجا همین الآن همه جا سفیدپوش شده...؛ 

اووووو برفففففف بازی :دی

تیوپ و اسکی

سفر به خیر :))
کلا همه جا خیلی سرد شده..

ممنون
خیلیییی

نفس نقره ای ۰۹ بهمن ۹۴ , ۰۲:۱۱
ما یه جوری افت دما داشتیم مشهد همه شیکستن!! :|

:))))))

مداد رنگی ۰۹ بهمن ۹۴ , ۱۳:۱۲
رسیدن بخیر:)
اصن دیدی برات پیام گذاشته بودم؟!:/
اینجام دو سه روزی برف اومد.امروز آفتابیه و ما در تدارکیم بریم جنگلای سراوان,برف بازی:)

ممنون

بله
بسلامتی.خوش بگذره

سرد شده مستر...سوز برف شهرای بالاس!

آرهههه بدجور

سلام ؛شیراز هم هوا سرده
هوا بس ناجوانمردانه سرد است ....

سلام

جدی؟
آخه هوا گرم شده بود.انتظار این سرمای یه دفعه ای رو نداشتیم

گمـــــــشده :) ۰۹ بهمن ۹۴ , ۲۱:۱۴
سفر بخیر..اینجا هم سررررررررده..:|

ممنون

:|

به به به
به سلامتی رسیدن بخیر. 
هوای شیراز هم خیلی زشت سرد شده :-(

ممنون.

همه جا سردشده

خیلی شعره رو دوست داشتم .... :)

چه خوب :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">