ساحل افکار

بایگانی

یکم بفهم خب

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ

یه رییسی داریم هی به من کار میده، هی کار میون کار، و من هی انجام میدم و دیگه به واقع نمیتونم بیشتر انجام بدم، بعد باز امروز میگه خب فلان کارم بکن، یه نگاه عاقل اندر سفیه بهش کردم و تو دلم خواستم بهش بگم خب احممممققققق منم آدمم تراکتور که نیستم! وقت ندارم نمیتونم، بعد دوست داشتم همونجا سررسیدو بلند میکردم تو هوا به قدری که دستای در راستای بدنم قرار بگیره و با شتاب حداکثری همیچین میزدم تو سرش که گوشه سررسیدم پاره بشه

از اونجایی که کارم زیاد میشه منم مجبورم بدم به زیر دستیا انجام بدن یه روزم احتمال داره همین بلا سر خودم بیاد واسه همین صرف نظر کردم و گفتم دیگه واقعا وقت نمیکنم اینکارو انجام بدم، هنوز کار قبلیا مونده

البته اینم بگم که رییس بودن ایشونم در انجام ندادن اون فعل موثر بود ولی خب میتونم که واسه خودم صحنه سازیش کنم و لذتشو ببرم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
مستر نیمــا
چرا بعضیا اینقدر نفهمن؟!

چون درک ندارن

ولی وقتی انجام میدی و به نحو احسن هم انجام میدی و مورد تشویق واقع میشی خعلی حال میده به واقع

خب نمیشه که همیشه انجام بدی

تازه تشویقم نداره :||||||||

حتما قبولت دارن که اینقد کار بهت میدن بابا جان. سجده شکر به جا بیار پسرم :)

میخوام نداشته باشن. کمر نمونده واسم زیر این همه کار

نفس نقره ای ۲۵ بهمن ۹۴ , ۲۰:۴۷
خدا قوت جوون :دی

به قول این لوتیا مخلصیم:))

شایدداره اذیتتون میکنه عصبانی شین جاتونوعوض کنه

نه بابا. عمرا

مداد رنگی ۲۶ بهمن ۹۴ , ۱۰:۲۱
من دارم تصور میکنم یه مهندس چقدددر میتونه خشن باشه!!!!
گوشه ی سررسیدت پاره میشد که مغغغغزه طرف رو ریخته بودی کف اتاق دیگه:(

خیلی:))))

من میتونم این مشکل تون رو حل کنم :)

میدونی اصلا این مشکل شما درست کردین واسه ی خودتون نه اونا برای شما ؟:)

آی نو

مطمنا شما یه کارمند (مهندس) وظیفه شناس و کاری خوبی هستین و قطعا هر وقتی در هر زمانی کاری بهتون داده شده در اسرع وقت و بدون کوچکترین کوتاهی و در بهترین وجه ممکن کارتون رو دادین درسته ؟

اگر درسته که قطعا هم همین شکلی چون شما حلال و حرام و این داستانا و حس وظیفه شناسی سرتون میشه برای همین خودتون سطح توقع ریس تون رو بردین بالا!

گاهی وقتا هم خوبه آدم یه شکلی کار نکنه که طرف مقابل سطح توقعش از شما بره بالا!

الان یو آندرستند مهندس ؟


بیشتر از مقدار معمولش دیگه از حلال اونور تره!!

همین الان نسبت به کاری که میکنیم خیلی کم حقوق میگیریم. تو دنیا همیشه مهندس های نفت بالاترین حقوقو دارن
الان 1/10 کاری که میکنیمم بکنیم بازم حلاله!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">