ساحل افکار

بایگانی

دانلودانه

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ

به صرف میوزیک

* اینجا واسه من زده پلنگ!! :دی

واسه شما چی زده؟

لینک نخورده بود اول:|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
مستر نیمــا
اینم قشنگه:


http://s6.picofile.com/file/8188282768/Mohsen_Yeganeh_Darkam_Kon.mp3.html
منم دو سه روز پیش تست گرفتم زده بود پلنگ! :))

بابا تیز بین:دی

بگین ماشالله!
پلنگی از خودتونه! :))

:))))

رکوردم شد 19 ... گربه! شما رکوردت چند بود؟ یعنی چند مرحله جلو رفتید؟

24

 پلنگ

گمـــــــشده :) ۲۶ بهمن ۹۴ , ۲۰:۲۷
واسه من می گه شاهین.
:))

امتیازت چند شد؟

اون روی سگ من نوستالژیک ... ۲۶ بهمن ۹۴ , ۲۰:۲۸
برای من شاهین زد امتیاز 29

بابا ترکوندین شما. از همه بالاتر زدین شما

پلنگ : دی

زرنگ

پلنگ:|

تو کارتم پلنگی

من که جغدم 
ولی نتیجه: شاهین 27 تا
البته الان چشام خیلی خسته است

واقعا. تو تهش همون جغدی:))

راستی چند وقت پیش پست گذاشته بودید که قراره چشماتونو عمل کنید، لنز، لیزر یا همچین چیزی
نمیدونم چیه اسمش
یهو یاد اون پست افتادم...

بله. شد تموم شد

مداد رنگی ۲۶ بهمن ۹۴ , ۲۰:۵۲
من 28 امتیاز,شاهین
میگه وای شما چه چشمای تیزبینی دارین!اونوقت من عینکی هستم،الان نمیتونم عینک بزنم و بدون عینک دیدم.
اونوقت استاندارده آیا؟!

چه خبره؟!!

بیشتر تشخیص رنگه تا تیز بینی

پلنگ هستم
خوشبختم
0_0

:))

0_0 یعنی پلنگه چشم قشنگه؟

منم پلنگ نیز هم. 
البته خب متولد سال پلنگ باید همچین جوابی نصیبش بشه. 

امیدوارم اخلاقت پلنگ نباشه:))

سلام

من این بازی رو تقریبا یه ماه پیش کردم جناب مهندس و اصلا هم حیوان میوان توش نبود

بلکه میزان دیدتون رو خیلی حساب شده  مشخص میکرد

بعدا میزارم تو وبم تا ببینید مال من قشنگ تره  یا مال شما  جناب مهندس :))


والا این مال منم نیست

احتمالا شما:))

مال بابامه پس :دی


+

بابا مال من خیلی دقیقه :))

البته مال منم نبود مال بابام بود :دی

نه جدی یکی از دوستام فرستاده بود :))

:))

این حساب نیست دونقطه برم ازاول تست بدم

:))

شاهین (:  یک غلط 

یا امام زاده بیژن!:)))

... هم به میدون اومد. با این هویت خفن خب معلومه شاهینم میشین :)))

نفس نقره ای ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۰:۲۵
شاهین B-) امضا هم نمیدم!!

:)))

یه دونههههه هم نمیدی؟

واسه من شده 33 

حیوان هم دیگه نزده....زده ربات

شما خودتو به یه دکتر نشون بده. اینقدر زیاد دیگه خوب نیست واقعا:))

شاهین
 29 
الانم خواب ِ خوابم ! بعد از یک روز سخت 

چه خبره همه از من بیشترن

دانلود کردم دیدم محسن یگانه س خورد تو ذوقم.ازش بیزارم.نمیدونم چرا :/

عی بابا. چرا؟

زینـب خــآنم ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
پلنـگ !!
میـدونسـتم تیـزبیـنم اگ تعریـف از خود نـبـآشه  : ))

آورین آورین

خاک وچوک. من 12 سگ! 

شما یا سرعت عملت کمه یا تشخیص رنگت ضعیفه یا باید یه عینک تهیه کنی:دی

کلی کامنت گذاشتم همش پرید ولی من که از رو نمیرم

بار اول شاهین شدم با 27 امتیاز و بدون خطا تازه بهم میگه چشمان تیزبین شما همانند شاهین  از فاصله دور شکار را تشخیص میدهد  کلی خندیدم چون عینکی هستم
بار دوم که دوباره امتحانش کردم فکر میکنید نتیجم چی شد؟
 
ربات
34 امتیاز
مهارت تشخیص رنگ شما باورنکردنی است. شما می‌توانید یک مگس را از دور تشخیص دهید

((=
واااااای خدایا مردم از خنده

از خوشحالیم از صفحش پرینت گرفتم

چیز استانداردی نیست یا من چشمامو دست کم گرفتم

بیشتر این تست تشخیص رنگه تا تیز بینی. یعنی میتونید چشمان تیز بینی نداشته باشید ولی تشخیص رنگتون فوق العاده است


تو واقعا باید یه دکتر بری:))) تشخیص رنگت عالیه.

تو کامنتا دیدم گفتین که چشماتونو عمل کردین
از عملتون راضی بودین درد و سختی خاصی داشت؟
دید کامل بدست آوردین یا نه چون خیلیا معمولا شماره چشمشون روی 0.25 و 0.5 میمونه
دیگه اینکه عوارضی نداشت که تا الان باهاش درگیر باشین مثل حساسیت به نور و سردرد و یا کاهش قدرت تشخیص رنگ
میدونی چی عمل کردن منو میترسونه؟اینکه خیلی از چشم پزشکا خودشون عینکی هستند و چشمشونو عمل نمیکنن

بله

سو سو! درد خیلی کم موقع عمل. اذیت شدن چشم و درد گاه و بیگاه تا یک هفته
نه هنوز کامل نیست
نه فعلا. فقط همون کامل نشدن
اگه شماره چشمتون زیر 2 باشه اصلا سراغش نرید

راستی امتیاز خودتونو نگفتین چند شد؟

24

منم شاهینم با امتیاز ۲۷:))
معلومه دکترم کارش درست بوده ها :)))
شما هم Prk کردین آیا؟

همتون شاهین شدین که. چه وضعشه:)))

آره

شاهین ;-) 

آورین:دی

من گربه شدم، 19.

گربه هم خوبه

اَسی بولیده ۲۷ بهمن ۹۴ , ۲۳:۲۵
من شاهینم با نمره ی 27
چرا همه مثل من شدن؟؟ :(

نه همه مثل شما نشدن

اَسی بولیده ۲۷ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۱
بار دوم 31 شدم= ربات :))))

:)

دوباره امتحان کنید مطمئنا مال شما هم بیشتر میشه
احتمالا بار اول چشماتون غافلگیر شده

می بی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">