ساحل افکار

بایگانی

:دی ی ی

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

کی میتونه تشخیص بده ایــــــن  چی میگه؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۸
مستر نیمــا
این ویتاست؟؟؟:)))

والا من که غیر از دعای کمیل و ندبه چیز دیگه گوش نمیدم
ولی به نظر میاد مال دهه چهل پنجاه شمسی تو محافل نیناش ناشی باشه


اینا چیه:))

آره:دب


میدونممممممم:)))))))

طاها میرویسی ۲۸ بهمن ۹۴ , ۲۰:۴۵
نفهمیدم!

واقعا؟؟

اولاشوقوقولی قوقو آخراشوقدقدقدا جزاین چیزی نفهمیدم چقدر قرتیه ویتا

:))))

یعنی حس تشخیصتون داغونه آقا داغون:)))

قر تو کمرم فراوونه نمدونم کجا بریزم. همینجا همینجا :)

آورینننننن. بلاخره یک نفر پیدا شد آهنگ به این ساده ای رو متوجه بشه:دی

آهنگ فیلم دالاهو

قر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزم
همین جا همین جا

نه خوشم اومد . بچه زرنگا مشخص شدن:))))

من فیلمشو ندیدم ولی خب آهنگش معروفه

روم به دیوار، از اونجایی که حافظه ام خوبه و اینا رو در دوران کودکی شنیدم، میگه: قر تو کمرش فراوونه، نمدونه کجا بریزه، همینجا، همینجا...!!! 
اون آهنگ فرهاد و براش نذاشتین؟ 

نه. آخه خودم باید براش بزنم تا یاد بگیره

دنبال آهنگ جدیدم  نشد همون فرهادو میزنم
یکم سخته
دنبال آهنگ بامزه هستم

ویتابدمیخونه چرا گردن من میندازین
من ورژن اصلی اهنگو نشنیدم بازم میگم قرتیه

مگه میشه؟مگه داریم؟

تخصیر من چیه؟ جو جامعه خرابه قرتی شده :))))

سخته، ولی قشنگه؛ ویتا هم که ماشالا با استعداده، حتما یاد میگیره. 

غیر از اون پیشنهاد دیگه ای نداری؟

بله میشه واقعا نشنیدم 

نچ نچ نچ نچ

براتون متاسفم پس:)))))

اون اهنگ محسن یگانه که گذاشتین بدین بخونه تا من سریع بگم چی میگه دونقطه تقلب

:|||||||

بازم میگردم. 

مهم نیست سوت توش بزنه ها. آهنگشو بشه با سوت زد هم خوبه!

فقط باحال باشه

:||||||||||||||||||||||||||||

:پی

مثل اینکه دوستان زودتر از من گفتن ویتا چی میخونه ؛)
صداش خوبه هاااا ولی زیاد خش داره :))))) 

بی خشم میخونه! ولی فرصت نمیده ضبط کنم:))

ای جان چقد من این ویتا رو دوس دارم :)))

:دی

تصویری بزارین...از جمالاتشم فیض ببریم!
حالا چجوری قر میده؟؟
ازین آهنگا براش میخونین؟
فقط در کلام همراهی میکنین یا در عمل هم؟!!!

خدا به دور :))))) نچ نچ نچ نچ .قر دادن ویتا ؟ نمیشه شما نا محرمی:)))))

رقص مخصوص داره :دی

چه بااااحاااال
شما حوصله تون سر نمیره با وجود ایشون! 
چه با استعدادم هست بچه:))

آره. زود یاد میگیره ولی من خیلی بلد نیستم یادش بدم

چه جوری یادش دادین؟؟!!

میشینه رو شونم سوت میزنم یاد میگیره

پس کار سخت رو شما انجام میدین:))
من بلد نیستم سوت بزنم،ینی بلدما ولی بلد نیستم با سوت آهنگ بزنم. از روی این طوطی باید خجالت بکشم من:))

آره دیگه:دی

کلا سوت زدن سخته یکم

مداد رنگی ۲۸ بهمن ۹۴ , ۲۳:۴۶
ینی دست شما درد نکنه مهندس با این بچه بزرگ کردنت!
قرررر تو کککمرش فراوونه؟!!!!
نچ نچ نچ
برو از خدا بترس:))))

دو نقطه سوتتتت :)))))

اَسی بولیده ۲۹ بهمن ۹۴ , ۰۲:۵۱

قر توی کمرش فرااااوونه نممدونه کجا بریزه:))))))) همینجا!!!

همین که پست و دیدم فهمیدم باید صدای ویتا باشه:)

وقتی پرسیدین چی میگه منتظر بودم حرف بزنه :| پس کی حرف زدن یاد میگیره؟

راستی ویتا اسم مردونه است ها! فکر نکنید اشتباهی اسم دخترونه واسش گذاشتین

:)))) من باهاش حرف زدن کار نکردم. اونو خیلی باید وقت بذارید براش. منم نمیذارم خب :|


والا من مخفف گرفتم از ویتامین :دی و البته معنی زندگی هم میده. دیگه دخترونه پسرونشو نمیدونم واقعا

زینـب خــآنم ۲۹ بهمن ۹۴ , ۰۹:۱۶
ویتا کیه ؟؟
از روی کامنتا ، طوطی ؟!؟!؟
: /
رخ بنمایید ازش !

رخ نمدیم ازش. تو پست های قبل رو بگردین هست عکسش

http://bayanbox.ir/view/5807361059896054148/v3.jpg

زینـب خــآنم ۲۹ بهمن ۹۴ , ۱۲:۵۲
هرچند از حیــوون و جک و جوونور اصـــــــلا خوشم نــمیـآد و بشـــدت میـترسم ، ولی نــآزه
مخصــوصـآ رنگـــش ❤

آخه این فسقلی ترس داره؟

زینـب خــآنم ۲۹ بهمن ۹۴ , ۱۳:۳۵
بشــــــــــــــدت ( ب همین غلـظـت ! )
شمــآ درک نــمیکنین  : /

:))

اَسی بولیده ۲۹ بهمن ۹۴ , ۲۳:۲۵
آخه چند روز پیش یه فیلم خارجی دیدم اسم مرده ویتا بود! به اون خاطر گفتم

آهاااا.نشنیده بودم خودم :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">