ساحل افکار

بایگانی

مثل

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

مثل وقتی هوس سیب زمینی سرخ کرده به سرت زده ولی هوا خاکیه و نمیتونی بری بیرون سیب زمینی بخری :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
مستر نیمــا
اگر درست خاطرم مونده باشه، یبار همینجور هوس اندر هوس شد
گفتن خب پاشو برو سرخ کن، گفتی نه، سرخ کنی مزه ش میره!:دی
بنابراین اشاره نمیکنم که خب پاشو برو سرخ کن!!!
ولی اشاره میکنم که
زمستونم مگه اهواز خاک میشه؟!!
...
منم پیتزا دلم میخواست، یه شرقو رفتم غرب، بسته بود :|

والا امروز که خاک شده :| زندگیه داریم :||||||||||


وای بیا الان دلم پیتزام میخواد تازه :))))))  اصن من خودم قبلا پیتزا درست میکردم خعلی هم عالی!

من سیب زمینی دارم
ولی از اونجایی که تا شب باید روی این کوفتیا (همون سیگنالا) کار کنم تحویل بدم
الویه آماده نامینو دارم برای شام :دی

وای اولویه آماده افتضاحه :||||

زینـب خــآنم ۰۱ اسفند ۹۴ , ۱۹:۰۸
اشکال نداره ، ضرر داره چاق کننده اس ; )

دوست دارم خب:(

زنگ بزنید براتون بیارن خب! 

سیب زمینی؟؟

آره خب افتضاحه
الانم شدیداً دل درد گرفتم (به خاطر کالباسای توش)
شام شنبه ی خوابگاه هم الویه آماده است متاسفانه!!!

سعی کنید هر وقت میگیرید فقط مرغشو بگیرید!

مرغ درست کنید. بعد الویه. بذارید تو یخچال تا چند روز مشه ازش خورد

اینا علائم ویاره که!!:دی
از دست رفتی مهندس

اونخت ویار به سیب زمینی نشونه بچه دختره یا پسر؟ :))))))

سلام

خب چه کاری که از بیرون سرخ کرده شو بخرین ؟

بنطرم اگر نمیتونین خودتون درست کنین برای همیشه تون این سیب زمینی خلالی فریزری ها رو دیدین از همونا بگیرین بذارین تو فریزر هر وقتی هوس کردی سرخ کنین سرخش هم خیلی وقت کمی میبره...



+

هوا که دیگه اسمش نبر نامرد باز خاکی شد :(


:)))))))))

من قرمه سبزی و خورش قیمه  و پیتزا درست میکنم بعد نمیتونم سیب زمینی سرخ کرده درست کنم؟ :)))))))

ویار نشاسته دخترزاست:)))))
ای خداااااااااا؛موهاش فرفری باشه لدفن:))

=))))))))

وای نهههههههههه من فرفری دوست ندارم :(((((

طاها میرویسی ۰۱ اسفند ۹۴ , ۲۰:۵۰
:(
خعلی غم ناک بود!!!

خعلییییی

نه اینکه نتونین حوصله تون نمیشه :دی



+

جناب مهندس بیا شهرمون بازارچه داریم قول میدم اگر همون ایام بیایین سیب زمینی سرخ کرده رو رایگان بهتون بدم :دی

ولی جدی از طرف من برای روز بازارچه مون بعنوان خیر دعوتین :))


مرسی

انشالله فرصت بشه میایم

اتفاقاً ویار سیب زمینی نشونه پسر هستش :دی

اینو جدی میگم :دی


+

داداشم و زن داداشم

 بچه شون پسر شد از بس ویار سیب زمینی میکرد ( آیکن نیشخند از اینجا تا خود اهواز)

آخر تکلیف مارو مشخص کنید

اسمشو چی بذارم:))))

نفس نقره ای ۰۱ اسفند ۹۴ , ۲۱:۴۵
الهی من بمیرم واسه اون دل غمدیده :))))

:)))

دله دیگه. نمیشه کاریش کرد

محمد صدرا :دی

خوبه دیگه ؟

نعععع :|||||||

محمد صدرا اسم داداشمه تا دلتون هم بخواد :دی



+

اسم چی رو میخواین ؟:)

ام غزی اور ام قزی ؟ :دی

هیچی اشتباه گرفتی

این خاک تا روز دوشنبه مهمونمونه||:

من رای میدهم |||||:

:(

من براتون دوتا عکس از دختربچه های موفرفری بذارم که دلتون آب بشه؟:))
موی فر,وااااااااااقعا زیباست
انقدم وای و ووی نکن فرزندم,به تقدیرت گردن بنه:)))

اصلاااااااااااااااااااا دوست ندارم. اصلاااااا

:))

وقتی همزمان با تلگرام مواد غذاییمون  بازارچه مون در ارنباط باشم نمیگیرم دیگه

ببخشید گیرایی اومده پایین:)

مرسی

http://s6.picofile.com/file/8239870892/IMG_3166.JPG
به روح اعتقاد ندارم 

واقعا اعتقاد ندارید. خیلی مشخصه :(((((00

واقعا اینقدر بده که نمیشه رفت ؟؟؟؟؟؟
من محاله دلم خوراکی بخواد واقعا و کوتاه بیام 
به نظرت با این عکسی که گذاشتم سنگ میشم ، بدجنسی کردم ؟؟؟؟؟؟

خعلیییی:)))

سرچ کن با عظمی راسخ  ببین چی میاد :دی

:)

اَسی بولیده ۰۲ اسفند ۹۴ , ۰۱:۰۴
وای خداااااااااا
بچه مون یه وقت تلف نشههههههه!!!! :)))))

:))

ببخشید من از تو کامنتا برام ی سوال پیش اومد الان شما قیمه و قرمه سبزی رو با پیتزا مقایسه کردین؟!0-o

خواستم بگم هم فود بلدم هم فست فود

شما که برای پستات عکس نمیذاری
ولی من کامنت میذارم :دی

http://s6.picofile.com/file/8239936334/ahvaz.png
http://s6.picofile.com/file/8239936376/ahwaz.png

آره باید از این به بعد بذارم

آخی کامنت تورنادو سابق:)
چه مهربونی که از راه دور یاد ماها کردی. مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">