ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

+ میدونی چیه؟

- هوم؟

+ به نظرم زیاد فکر کردن خوب نیست

- چرا؟

+آخه قبل از این که تجربش کنی میفهمیش!

- یعنی چی؟

+ خب وقتی تجربه اش میکنی چون قبلا نمیدونستی چه جوریه خودش یکم هیجان داره ولی وقتی قبلا فهمیده باشی تهش چی میشه مزه اش از بین میره. آدم باید چشماشو ببنده و بپره پایین تو لحظه حسش کنه

- ولی ممکنه سرش به سنگ بخوره!

دانلودانه

اینم 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۸
مستر نیمــا
برامون تحلیل کن ببینیم انتخابات خوب برگزار شده یا نه. لطفا.

تحلیل میکنم به وقتش

ولی در کل بد نبوده. در سطح انتظار نیست ولی خب بدم نیست
همین که مجلس یه صدا نباشه و پر نباشه از یه مشت پاچه خوار بازم راضی هستیم

آقا ما رفتیم لیستی رای دادیم هر کی هم نمیخواست رای بده به زور بردیم، همه لیستی رای میدادن، تقریبا خوشحالم خواستم کامنت بزارم!

درود بر شما

 من همیشه تو فاز چی فکر می‌کردم چی شد ام

:))))

تنها نیستی . خیلیا اینحورین

آدم وقتی زیادم فکر می کنه یه کمم ترسو و محتاط میشه تا قسمتی!! حالا جدای از رفتن مزه :دی

کاملا حرف درستیه

گمـــــــشده :) ۰۸ اسفند ۹۴ , ۲۲:۱۶
دانلودانه اول خیلی باحال بود.خخخخخخخخ

:دی

لذتشو ببرید:دی

زیاد فکر کردن که خوب نیست و شدیدا موافقم!
زیاد برنامه ریزی کردن و زیاد تو رویا دیدن اتفاقات خوش زندگی هم حتی خوب نیست.
مثلا من دوس ندارم اصلا هی رویا پردازی کنم در آینده این کارو اون کارو با یار گرامی می کنم، چون وقتی اون کارو بکنیم بالاخره دیگه برام تکراری و کم هیجانه
ذهن آدمی بس فعال است آقا بس

آدمو محتاط میکنه و لذت کارو واسش کم میکنه

آممما آمما از تصور هدیه گرفتن سالانه 6تا ملافه رو تختی و اینا همیشه ذوق می کنم:|
لامصب تکراری میشه مگه:|||¿

:)))))))

اصن این انتظاراتت دریچه جدیدی از امید به روی من باز کرد:)))))

اَسی بولیده ۰۸ اسفند ۹۴ , ۲۳:۳۳
موافقم
بابا فیلم ویتا رو بذارین خب :/

به زودی

نفس نقره ای ۰۹ اسفند ۹۴ , ۰۰:۲۳
هوم؟ o_O

هووممم

آقا، آقاااا آقا زیاد خوشحال نباشیا 
شاید خانم آینده ت مثل من کشته مرده و شهید رخت خواب نباشه:| اون وقت ممکنه تعبیر بدی کنه این دست کادوها رو 
همه مثل من نیستن که، اینقدر قانع! برام لحاف بخرن حاضرم تو خونه سی متری هم زندگی کنم از تخت بیرون نمیام دیگه، ناهار صبونه شام همه چی همونجا:))))

چرا میای رویاپردازیامونو خراب میکنی آخه:)))))

میفرستمش پیشت یکم به راه راست هداتیش کن:)))))

قبوله!

سالم دادی، خل تحویل گرفتی شاکی نشی فقط :-"

قبول نیست . من میدونم تو از همین الان نقشه های پلید تو ذهنته:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">