ساحل افکار

بایگانی

بلای خانمان دوز!

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

من اعتراف میکنم معتادم. من به ترد نمکی معتادم و فکر میکنم یکی از دلایلی که شرکت مینو هنوز ورشکست نشده منم. از بس هر روز ترد نمکی میخورم:||||||

چیه خب؟مجبورم ، میفهمید؟مجبورم :)))))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۰
مستر نیمــا
منم الان به رنگارنگ و قبلاً های بای

نچ نچ نچ نچ

تو یه تنوع طلبی
ولی من هیچ وقت به عشقم خیانت نمیکنم. همیشه همین بوده و هست :دی

من دلم خواست :| !

بفرمااا

خوشمزه س ^-^

خعلییی

ترد هم تردهای قدیم 
ما نیز عاااااااشقش بودیم یه زمانی 
ایضا کیک لی لی پوت 

الانم همون تردها تولید میشن

نههههههههههههه این نههههههههههههه 😭😭😭😭😭

:)))

به والده گفتی هر روز ترد میخوری؟؟:د
من هر سری دور بودم و از هوس های روزانه م که مصرف میکردم بهشون میگفتم، تا یه هفته هر روز گفت و‌گوی یه طرفه داشتیم مبنی بر اینکه بچم از گشنگی تلف شد:دی
...
تردای جدید مزه قدیمیارو نمیده، ولی منم عاشقشم
مخصوصا وقتی خمیر میشد گوشه لپ میموند:د

نههههههههه

اینا واسه رفع بیکاریه:))))

من که بدجور دوست دارم. هر روز میخورم:))

منم خیلی دوسش دارم، خیلی ^-^
دبیرستانی بودم همیشه تو کیفم داشتم...
یادم باشه فردا رفتم بیرون بخرم، از کی بود نخورده بودمااا
هوس کردم ^-^

باز که تو هوس کردی

جدا خبری نیست؟؟:)))))))))

من به خا و خرما معتادم D:
معنیشو نفهمیدی بهم بگو بهت بگم D:

والا نفهمیدم!!!

طاها میرویسی ۱۰ اسفند ۹۴ , ۲۳:۳۴
خخخخخخخخ ولی زیادش دیگه بده ها!

فک نکنماااا

ام اسی خوشبخت ۱۰ اسفند ۹۴ , ۲۳:۴۱
عشق جالبی است :)

:)))

سال ها بود ترد نخورده بودم. دو هفته پیش یه بسته اش رو گرفتم بعد از خوردنش چه جور پشیمون شدم... اصلاً مزه تردهای قدیمی رو نداره... روغنش زیاد بود و انگار مونده بود! میزان نمکش کم بود؛ حالا بگذریم از کوچیک شدن سایز بیسکوییت و بسته هاش... پشیمون شدم چون خاطره خوشمزه بودن ترد رو تو ذهنم خراب کرد:(

والا من که ازش راضیم :دی

زهرا یگانه ۱۱ اسفند ۹۴ , ۰۰:۵۷
جزئی جدا نشدنی از تغذیه های مدرسه مون بود..
به اطلاع شرکت برسونید تقدیر نامه ای صادر کنند خب.

واقعا باید واسم چند تا کارتن رایگان بفرستن

نفس نقره ای ۱۱ اسفند ۹۴ , ۰۱:۰۰
منو یاد دوره ی امتحاناتم میندازه :| یه نجات دهنده ی منفور :))))

تو امتحانا باید ساقه طلایی خورد:)))

روزی دوتا بلکنم بیشتر، ولی مارک krax بهتره ها!!

نه فقط نمکی مینو

جدیدا منم بیاد بچگی میخورم و جدیدا دوسش دارم :)
و دو هفته یکبار قطعا میخورم :)


+
درضمن مواظب قند خونتون باشین 
معمولا قند خون از خوردن نمک زیاد میاد.
ویرت وقند خونت بووو مهندس :)
کردیه همون معنیه مواظب قند خونتون باشین هستش :دی 

ای بابا

مگه چند روز زنده ایم؟؟
حواسم هست

:||||
سوت بلبلی و رد شدن بی سر و صدا

+ خدا میدونه وقتی این کامنتو مینوشتم اصلااا حواسم نبود که باز هوس چیزی کردم:| اصلا ها...
+ خودمم مشکوکم به خودم، باید منتظر باشیم دیگه:| 
+ خوبی آدم حامله اینه میزاد راحت میشه، من دایم الحملم:||| دایم الویار ایضاااا

:)))))

حالا فکر میکنی پسره یا دختره؟:))))

به نظرم  ترد قبلترها خوشمزه تر بود 

هنوزم خوبه

کلا بچگی همه چی خوشمزه تره واسه آدم

کچاپ خلالی رو فراموش کردی:))

نه اونم هست. تو کمدم پره:))))

حرف خلالی زدین به همین وقت عزیز به برادرم گفتم میری بخری الان؟
گفت بخواب هوستو یادت میره:|||

+ والا نظر من اینه که دختره! دوستان از اتاق فرمان اشاره می کنن پسره!!! تو فقط بچه پسر بهت میاد:| نمیدونم چرا ولی دوستان و اقوام اینطور میگن

:))))))

من نظرم به نظر دوستان نزدیک تره :))))

منم موارد اینجوری دارم تا دلت بخوااااااااااااااااد

گم کرده بودم شما رو
خوشحالم که پیداتون کردم دوباره
دلم تنگ شده واسه دوستان قدیمی تر

به بهههههههه ببین کی اینجاست

منم همینطوررررر
بعد گور به گور شدن بلاگفا خیلی ها رو گم کردم
خوشحال دیدمتون ^_^

کابوس تمام دوران کودکیه من این تردنمکی بود
هیچوقت نفهمیدم ملت اینو که شورم هست به واقع چجوری مورد بلع و هضم قرار میدن عاخه
اییییش
دایجستیو بخور خب خیلی م خوشمزه س😊😊😊

اصن خوردنش خیلی میچسه!!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">