ساحل افکار

بایگانی

هویجوری جات

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ب.ظ

الان نشستم و در حالی که آهنگ هایی که معرفی کردین رو دارم گوش میدم در حالت غم باد گرفته!!! حتی ویتا هم پرهاشو پف کرده و سرشو فرو برده داخلشون.

با این حس بعید میدونم به مشاعره برسم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
مستر نیمــا
د خب گوش نده برادر من!!!
گوش نده
مگه مجبورت کردن

نمیدونم! گویا :(

کام آن مستر نیما!
امروز که جمعه نیست:دی
لابد عوارض همون ضد حاله ست
در هر حال این هورمون هایی که در اثر غمباد گرفتگی تولید و ترشح میشن اصلا چیزای خوبی نیستن:)
تقصیر بچه هاست آهنگ غمگینانه پیشنهاد دادن:)
من اصلا بلد نیستم کسی رو از مود غم بکشم بیرون :|

احتمالش زیاده. من الان میباید خونه میبودم به واقع

لطفا غمگین نباشید

:)

اینجانب بیست روز آزگاره دارم آهنگه "من هنوز همونم" مسیح & آرش AP رو گوش میدم و به واقع ازش خسته هم نمیشم و واقعا حسابی افسرده م کرده !
تجربه هم ثابت کرده وقتی از یه آهنگ خوشم بیاد انقدر گوش میدم تا خواننده خودش بیاد بگه غلط کردم خوندمش ولش کن!!
ولی به طرز عجیبی با سلیقه ی من سنتی پسند (!!!) این آهنگ رو دوست دارم!

من خیلی سنتی پسند نیستم!

من به حالت غم باد گرفته داشتم فک میکردم کاش مشاعره ی شما زودتر بود من انلاین شعرا رو میخوندم...اینجا نیمه شبه...
مشاعره کنید حالتون عوض میشه...

احتمالا مشاعره هم نخواهیم داشت:||||

گمـــــــشده :) ۲۰ اسفند ۹۴ , ۲۲:۰۳
ویتا رو هم با خودت می بری خونه؟
برام سوال شد خب

آرههههه

مگه میشه نبرمش!! چی میخوره پس تنهایی؟!کلی مراقبت نیاز داره. بعلاوه اینکه تنها باشه دیپرسم میشه :))))
الان دیگه پارت آف فمیلیه! اینقدر با همه جوره
تازه خاطر خواه زیاد داره. همه براش غش و ضعف میرن :دی

سنتی که گفتم نه صرفا شجریان که !
کلا با این خواننده های عجق وجق حال نمیکنم مثلا اون آقای غول تشنی که خودش خط خطی کرده سرتا پا .. تتلو 😒😒😒 مثلا این علیشه اشکینه کیه چیه؟!:دی
ترانه های بامعنی از خواننده های خوب! بفهمم چی میگه دقیقا
ابی.شادمهر.علیرضاقربانی.مهستی.جهانبخش و حتی ادله و انریکه :دی(چقدر سنتی بودنا :پی)
همه رو گفتم 😆 کلا از این جدیدا چندشم میاد :| باعرض احترام به سلیقه ی دوستان !!!

:)

نفس نقره ای ۲۱ اسفند ۹۴ , ۲۱:۳۹
کسی حامد پهلان معرفی نکرده بود؟ :/

نع

همشون غمگین و گربه آور

منم از شنیدنشون غمگین میشم:((

اکثرا غمگینن

یعنی من الان عذاب وجدان گرفتم که آهنگ غمگین پیشنهاد دادم، ولی بخدا شاد هم توشون بودا!

:)) اشکالی نداره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">