ساحل افکار

بایگانی

جکانه

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

واکنش مردها در کشور های مختلف وقتی خانمشون یه لباس مشکی تنگ پوشیده


آمریکا: هانی چقدر هات شدی

انگلیس: وایییی چقدر بهت میاد این لباس

آلمان: چقدر خوشگل شدی تو این لباس


ایران: شام چی داریم بتمن؟ =))))

---------------------

طریقه خداحافظی زنان با شوهراشون وقتی مرد داره میره سر کار در کشورهای مختلف:

زن عربی: مواظب خودت باش عشقم.

زن اروپایی: دیر نکنی عزیزم منتظرتم.

زن آمریکایی: عاشقتم عزیزم مواظب خودت باش.

.

.

.

.

ایرانی: سر راهت این آشغالها رو هم بذاز بیرون!سیب زمینی پیازم یادت نره بگیری:)))



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
مستر نیمــا
(((((((:
اَسی بولیده ۲۰ اسفند ۹۴ , ۲۲:۴۹
واقعا گل گفتین :))))
خیلی باحال بود:))
درود بر مردای ایرونی نیز هم :دی
 اینماست که شاعر باید میگفت: مرد ایرونی تکه ، خوشگل و بانمکه :|

:))))

خدااایی مردای ما اینجورین:|¿

جکه دیگه

جکتون خودزنی داشت:)))
مردا از چشمم افتادن بهتره برم خارجستان شوور کنم

موردی نداه.دور همی میخندیم:))

یدونه هم برای بیرون رفتن خانماهس ک هر جوری میرن اقایون ی چیزی میگن :دی

نشنیدم

باز خوبه بهش نمیگه لولو! D:

:)))

خیلی با حال بودددددددد:))))
بخصوص سیب زمینی و پیازش :دییی
من اکثرا به حاجی مون میگم :دی 

ممنون جناب مهندس 
دلمون شاد کردی خدا دلتون شاد کنه :)

:دی

زندگیِ متأهلی یعنی: به زنِت مسج بدی: ای عشق، خداوند نگهدارِ تو باشد اون‌وقت جواب بگیری:
"یه بسته قارچ، آب‌لیمو، مرغ، نون."

همینه که کسی دنبالش نمیره :))))

قسمت زنش درست نبود!
اولا که زن عرب دیگه خداییش ازین قرا نداره و جات حرف زدنم نداره.
بعدشم زن ایرانی با همون سیر و پیاز خریدن و مدیریت اشپزخونه عشقش رو با عمل به حاجی نشون میده، تکراری شدن عشق و عزیز و موش موشی و اینا :))

از کجا میدونی؟؟؟

عرب لبنانیا دارن:))
حاجی هم با همون زن شام چی داریم عشقشو نشون میده دیگه. میخواد ببینه عشقش چه کرده:))

از همون قسمت زن عربش مثلا!
حاجی لایق باشه، یه شام و نهار که چیزی نیست.
به شما توصیه میکنم خوندن مجموعه اشعار پابلونرودا در وصف معشوقش رو و علی الخصوص اون شعرش که در وصف کار کردن عیال تو اشپزخونه و سیب زمینی سرخ کردنش میگه. 

سرکارمون گذاشتی الی؟

سیب زمینی سرخ کردن؟؟:))))

نه سر کار نذاشتم.
من اون شعر رو از بین کتابای قفسه کتاب دانشگاه خوندم و بعدا هیچ وقت پیداش نکردم...
باور کن ان چنان از حرکت دستای خانومه وقت سیب زمینی سرخ کردن حرف زده بود که من دلم میخواست تا ابد برای حاجی سیب زمینی سرخ کنم :)))

=)))))

یحتمل پابلو هم مثل من عاشق سیب زمینی سرخ کرده بوده

شما که با تخلص نیما.ه شعر میگی, این رو سرلوحه ی کارت قرار بده,
یه بیت بگو برای عیال, دو بشقاب سیب زمینی سرخ شده تحویل میگیری فی الفور و تضمینی  :))

اصن به فکر رفتم راجع به سیب زمینی شعر بگم:)))

اَسی بولیده ۲۲ اسفند ۹۴ , ۰۲:۴۴
زن عرب و موافق نیستم
99 درصد زنای عرب کلا پیش شوهرشون سایلنتن
فقط اوامر آقاشون و بی چون و چرا اطاعت میکنن

گیر دادینااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">