ساحل افکار

بایگانی

مثل...

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ

مثل وقتی خونه از همیشه کثیف تره دوستت بیاد دم در و تعارف بزنی بیاد داخل و ... بیاد داخل!!!!!

اونم فقط واسه 5 دقیقه که آبروت بره و پاشه بره. خب عزیز من تعارف اولی تعارفه فقط. جدیش نگیر :)))

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
مستر نیمــا

مثل

حس میکنم قالب عوض شده
حس میکنم فقط یا واقعاً عوض شده؟ :))))



+ برای همینه من هرررررررررررررررررگز تعارف نمیکنم هرررگز! مگه اینکه واقعاً بخوام

عوض شده گویا.البته تغییرات کمه

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

این چیه؟

مزه ش به همینه دیگه :دی

:|

اون یه عالمه خنده بود که دوستتون اومدن فقط 5 دقیقه وضع خونه رو دید زدن و رفتن :دی

من فکر کنم انقدر خونه داغون بوده بنده خدا رفته شما تو آمپاس قرار نگیری :پی

نه یه کاری بود باید براش انجام میدادم در حد چند دقیقه بود. تو ماشین بود تعارف زدم بیا بالا اونم اومد:|

نه دیگه حالا اینقدر داغون. ما که مثل دخترا بی نظم نیستیم::پی

عجب !
عجببببب !!!
عجببببببببب !!!!!

:)

میگم شما شنیدی چه سرعتی بالاتر از سرعت نوره؟؟؟

نه.چه سرعتی؟

آبی شد بهتر شد؛ فقط این قالبتون از اون قالبهاییه که وقتی با گوشی باز میکنی، مدلش فرق میکنه، مثلا آرشیو می ره پایین صفحه... 
هنوز با غیر گوشی باز نکردم ببینم چطوریه. 

با لپ تاپ که عالیه با گوشی چکش نکردم

هان !
سرعت همون دخترایی که عرض کردید منتها وقتی مهمون پشت دربه منزله !
تو یک دقیقه کل زندگی رو جمع و جور میکنن ! بله !
بعدم شلختگی آقایون دیگه با قانونای فیزیکم قابلیت اثبات داره و اثبات شده ست و در نتیجه بحث در این راستا اصلا جایز نیست !
والسلام علیکم والرحمه الله وبرکااااااااته ! :دی

نه باباااااا. مطمئنی؟

نخیرررر

چه قالی گوشی پسندی:)
منظورم اینه که با گوشی که باز میکنی خیلی خُبِس :)

همه جوره خبس:دی

آبی بهتره
ینی عالیه
چرا گزینه دیس لایک نداره؟
خب یه موقع ممکنه آدم بخواد ابراز مخالفت کنه خب...

نمیدونم!! نمیتونم بهش اضافه کنم. بلدی تو؟

بلههههههه
میگی نه پرسش جمعی راه بنداز ببین دخترا شلخته ترن یا پسرا !

شما اگر مزدوج بودی تا رفیق شفیقت از دم در برسه بالا تو خونه زندگی دسته گل که هیچ میوه و چاییم براه بود ! 
در نتیجه پسرا شلخته ن همینیه که من میگم صوبتم نباشه😒😡 :دی

من هیچی نمیگم همه بهتر میدونن:))))

عجبببببببببببببببببببببببب :|

ایهاالناس دخترا شلخته ن یا پسرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ O_o

سخت نگیر.شما خیلی مرتبین:)))))

 :|

|:

:/

:\

:|||||
من دیگه عرضی ندارم :|
گمـــــــشده :) ۲۲ اسفند ۹۴ , ۲۰:۵۸
واقعا..چرا جدی می گیرین آخه..:))

چرا واقعا؟

خیلی بده شده که ...
منم برام پیش اومده کلی خندیدم:)))

:)))

نفس نقره ای ۲۲ اسفند ۹۴ , ۲۲:۲۵
همووووون :|| چه زود هم قبول میکنن :|

آره

چقدر رنگ قالبتون بهترشد

مرسی

اَسی بولیده ۲۲ اسفند ۹۴ , ۲۳:۵۱
هممممممیشه وقتی خونه نامرتبه مهمون میاد، حالا اگه اون نامرتبی فقط یک روز در ماه باشه :|

دقیقا!

بلد نیستم دیس لایکو اضافه کنم
ولی نصف شبی یه کرمی به جونم افتاده که یاد بگیرم!!!!
احتمالا جولیک و سایر کامپیوترای بلاگ بلد باشن...
باید بپرسم

مرسی

جولیک میگه کدش رو حفظ نیستم، تو راهنمای بلاگ دنبال rate down بگرد، عین کد لایک رو کپی کن بعدش توش تگ rate down رو بذار:دی

حالا دیگه میتونم راااااااااااااحت بخوابم

اضافه کردم ولی اضافه نشد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">