ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

دو زمان هست  که آدم دلش بال بال میزنه خونه خودشون باشه. یکی موقع عیده، یکی هم ماه رمضون. کنار سفره مادرت باشی و صدای ربنا و آش رشته و افطاری های لذیذ مادر. امسالم قسمت نمیشه که افطاری خونه باشم و برای عید فطر میرم. ولی دلم اونجاست

بازم رسیدیم به شب های قدر. این شب ها رو دوست دارم. حس میکنم تو این شب ها از همیشه به خدا نزدیک ترم.خدا رو شکر هر سال این شب های قدر هست تا آدم یکم به گذشته اش و کارایی که کرده فکر کنه

خدا رو شکر که امسالم توفیق شده تا یه شب قدر دیگه رو تجربه کنم. ولی احتمالا شب 21ام برای نظارت برم ماموریت و مشغول باشم! تا حالا نشده موقعیت اینجوری واسم پیش بیاد. 

اگه تو شب زنده داریتون یادتون افتاد منم دعا کنید لدفن


دلم شله زرد میخواد. از نوع نذریش :(

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
مستر نیمــا
التماس دعا :)

محتاجیم به دعا

دیشب اینجا شب قدر بوده و ما نفهمیدیم! یعنی اصلا ادم متوجه نمیشه، نه رسانه ای نه چیزی :(
من که اصلا دیگه فکرم نمیاد...

خب بلاخره ما نفهمیدیم کی شب قدره!!! یادته سوال کردم.هنوز حل نشده ها

سواله برام اونجا که شرق تره باید بعد از اینجا شب قدر باشه!!!

شرق بودن ربطی به تقویم قمری داره مگه؟
در هر صورت ما ماه رمضونمون قبل از شما شروع شده، یه روز زودتر...
التماس هم نمیکنم ولی شما دعای سوزناک برای این دنبال کننده ی حقیر بفرمائید :دی

خب چون شرق تره دیرتر باید ماه رمضونش شروع بشه نسبت به ایران. مثل تفاوت ایرات و عربستان!

الان شما شرق ایرانید و عربستان و عراق غرب ایران. همه از ما یک روز زودتر ماه رمضون شروع شده یک روز زودترم تموم میشه!
این وسط ما مثل چغندریم وسط یه دسته جعفری!! 
همینه میگم شب قدرمون جا به جاست
محتاجیم به دعا. اگه قابل باشیم

سلام 
طاعات و عبادات قبول 
التماس دعا :)
امشب رو نمیدونم احیا میکنه با نماز و دعا یا با پر کردن فرم هامون :)
ولی واقعا دعا یادتون نره برای من بکنینننننن:)
ممنونم ...


+
شله زرد :)
فکر کنم فردا موقع افطار ، نذری شو خواهرم داره :)
آدرس بدین بفرستم براتون :)

فرم ها رو روز پر کنید! این همه وقت تو سال!! چه کاریه

مرسی

ما  بعد هر شناسایی باید فرم ها رو وارد سامانه کنیم!
ساعت 8 شب تازه از بازدید برگشتیم :|
بازدید خارج از شهر بمدت 5ساعت  داشتیم...
احیا که میکنم ولی احتمالا کمتر از سالهای قبل :(
دقیقا ما هرسال همین موقع باید فرم ها رو دارد سامانه کنیم...


+
التماس دعااااا :)

خب فردا رو که ازتون نگرفتن

مطمئنا مادرتون بیشتر دلشون میخواد که شما پیششون باشین.. ایشالا فرصت پیش بیاد و برید :)
شبای قدر خیلی خوبن.. خیلی...
دعاتون.میکنیم.. دعامون کنین :)

آره:(

ممنونم

التماس دعا
 دارم میرم مسجد محلمون احیاء
ما دیروز شله زرد داشتیم 
عجیبه شله زرد انقدر همه مردا دوست دارم!

محتاجیم به دعا

:دی

محتاجیم به دعا 
خوب نزدیکم نیستی یکی از ماها واست شله زرد بیاره خوووووو
ایشالا سال دیگه یه جوری جور بشه ماه رمضون رو خونه باشی 

پستم قبول میکنه؟

آخی...
شما هم ما رو دعا کنید
شله زرد نذری دیشب خوردیم اتفاقا :)

محتاجیم به دعا

نوش جان

بانوی عاشق ۰۵ تیر ۹۵ , ۱۲:۲۳
من احیای اول ر باهمسری حرم بودم
خیلی خوش گذشت
ان شالله همه حاحت راوابشن
دوشب قدر دیگه ر با مامان و خواهری میرم مجتمع نزدیک خونه
مداحا و سخنراناشوندعالین

التماس دعا داریما

مداد رنگی ۰۵ تیر ۹۵ , ۱۲:۵۵
شباى قدر واسه ما هم دعا کنین مستر،لطفا

محتاجیم به دعا

نفس نقره ای ۰۵ تیر ۹۵ , ۱۵:۰۰
از اونا که دختر همسایه میاره؟ :)))

آرهههه:))))

حس و حال ماه رمضون توی خونه پدری یه چیز دیگه است, انشالا که به زودی بازم تجربه ش کنید.
چقدر ناراحت شدم بابت لو رفتن آدرستون(یا حتی احتمالش) 

نمیشه متاسفانه امسال

:(

بانوی عاشق ۰۵ تیر ۹۵ , ۲۳:۵۳
اگه لایق باشیم حتما

:)

الهی که همه حاجت روای خیر بشیم. الهی آمین.
التماس دعا

الهی

سلام مستر
بالاخره موفق شدم بیام وبلاگتون، نمیدونم چرا با گوشی و لپ تاپ نمیتونستم وارد بشم با سیستم خونه اومدم درست شد.
متاسفم برای مشکل پیش اومده برای وبلاگتون. امیدوارم حل بشه.
لطفا برای منم دعا کنید محتاجم به دعاتون

اگه قابل باشیم

محمدرضا ...... ۰۷ تیر ۹۵ , ۱۱:۱۴
سلام
از همه دوستان التماس دعا دارم تو این شبا و روزای عزیز

خدا همه ی مریضا رو شفا بده ایشالا..
✿✿ یاشل ✿✿ ۰۹ تیر ۹۵ , ۱۲:۴۴
مگه پیش خانوادت نیستی؟
پس ایشالا عیدو پیششون باشی
ما که هر شب نذری میخوریم از دست این اصفهونیا با این نذریاشون

نه من تو یه شهر دیگه زندگی میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">