ساحل افکار

بایگانی

مثل...

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ

مثل وقتی از سر کار میای و سرت تازه درد گرفته!

مثل وقتی که حالت جالب نیست و لواشک میخوری شاید بهتر شی!!!

مثل وقتی که میگی اه! شامم باید بخورم :| حالا چی بخورم؟؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۵
مستر نیمــا

مثل

شما زندگی دانشجوییتون بعد از دانشگاه هم ادامه داره:/

آره ! خیلی وقته !

استامینفون کدئین + پیتزا سبزیجات + چایی....
:))

هیچ وقت کدئین نمیخورم

دمنوش بابونه یا به لیمو پیشنهاد میشه :) 
واسه شامم یه چیز سبک و یه خواب راحت ;) 

نداریم

حس درست کردن تخم مرغم نیست!:(

خوب سادشو بخورید...

خوردم

میفرمایند که من مهربان ندارم...نامهربان من کو؟

چقدرم خوب مبفرمایند

هیچوقت کدئین نخورین :)

آفرین:)

آقا چرا روش دارچین استفاده نمیکنین ؟؟

بجای لواشک،  تمبرهندی بخورین برای آرامش  خوبه :)


نمیدونم چرا!

ولی لواشک بد نبود

قبلا ته هر جوابی صد و بیس تا لبخند میذاشتین مستر... تازگیها از فقدان پرانتز رنج میبرید...

وای از آن روزی لبخندم به لب خشکیده است

تعجب کردم رمز نداشت ....

:)

تجربه‌ی چند سال زندگی دانشجویی‌م اینه که اگه از دیشب غذا نمونده و تو فریزرم کتلکت و یه چیزی تو این مایه‌ها نداری، قبل از اینکه انقدر گرسنه‌ت بشه که نای بلند شدن نداشته باشی، باید بلند شی و تدارک غذا رو ببینی. در غیر این صورت یا گرسنه خوابت می‌بره، یا باید از بیرون سفارش بدی یا به نیمرو و کنسرو اکتفا کنی.
یا زن بگیری.
البته من این گزینه‌ی آخرو نداشتم.
اینکه چی درست کنی، اینو مواد داخل یخچال تعیین می‌کنه و دلِ آدم هیچ نقشی نداره تو این زمینه.

یعن اگه اون گزینه رو داشتی میگرفتی؟؟؟!!

خانم فـــــ ۰۵ مرداد ۹۵ , ۲۰:۲۸
کدئین جواب نمیده، فقط ژلوفن!
لواشک که گرسنه تر میکنه :(

کلا قرض قوی نمیخورم

آره ولی حالم یکم بهتر شد

آره خب اگه پسر بودم به مامانم می‌گفتم اون دختره هم‌دانشگاهیم که وبلاگم داره و عکس غذاهاشو پست می‌کنه؛ اونو برام بگیرن. بعد دست دختره رو می‌گرفتم می‌آوردم سر خونه زندگی‌م (که از این به بعد میشه خونه زندگی‌مون) 
و ازش خواهش می‌کردم برام سیب زمینی سرخ کنه.

خیلی شانس آوردی پس!

چون اون دختره خودش یکیو میخواست واسش شام بپزه:))))

جوشونده اسطوخودوس بخور اگه کالیبرت بالا بود می تونی عصاره اش رو بگیری که احتیاج به دم کردن نداره :دی 

والا... 

اسطوخودوسم کجا بود؟؟؟؟؟

شباهنگگگگگگگگگگگگگگگگگگ :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



مستر نیماااااااااااااااا :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


مردم از خنده :دی


ممنون :)


+

حیف حیف که موندگار نیستم تنها خوشی هامو و خنده هام رو  تو وب شما و شباهنگ و اسی جان بود :)

چند وقت دیگه  باید بگم یاد اون قدیم ندیم ها بخیر ...


ممنون :)

حیف و حیف

اگه نمیخوای قرص قوی بخوری تنها راهش خوابه اونم باشکم سیر.چیزیم نخور که بدترش کنه.

البته واسه شماتنها راهش همینه وگرنه کدئین آکسار ژلوفن نوافن میگراکیم و ... .قرصارو بذاریم کنار با دارچین که باران جان گفت وبانداژ که قبلا خودم گفتم سردردت خوب میشه.جای تاریک بخواب.(این همه گفتم ولی شرط میبندم هیچکدومشو انجام نمیدی:)))))) )

خدا رو شکر با یه استامینوفن ساده حل شد

شربت ابلیمو درست کن توش گلاب و بیدمشک بریز خوب میشی(:
اگه اینا  تو خونه نیست خیار رو حلقه حلقه کن بزار رو پیشونیت(:
هل یا دارچین رو به صورت پودر کن چن قدر اب بریز خمیر که شد بزار قسمت شقیقه اینم خوبه(:

واسه شام از این غذا دانشجویی ما درست کن
اگه هم خیلی خسته ای اب دوغ هیار خوبه هم سیر میشی هم سردردت خوب میشه
(:

با استامینوفن خوب شد؟

اوغو بوغو:دی
بیای اینجا غرم بزنی یه گزینه س، حالت شاید بهتر بشه:دی
اون خط اولم اگه نفهمیدی اشکال نداره:دی

اتفاقا غر زدم بهتر شد:دی

مستر شاید گرما اذیتت کرده 
نه واقعا کدیین و ژلوفن قوی هستن ؟ 
من هرچی به خودم فشار آوردم یادم نیومد 5 مرداد تولدتون بود یا 15 
اگه 5 ام هس تولدتون مبارک اگه 15 پیشاپیش تولدتون مبارک
امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسی 

نه خوب شد

آره دیگه!!
دومی. و متشکرم

خانم فـــــ ۰۵ مرداد ۹۵ , ۲۲:۱۶
مثلا چرا "قرض" نمیخورین؟
قرض مگه چشه؟
خیلی هم خوبه :|
چرا مردا از قرص خوردن و دکتر رفتن فراری هستن؟

خوردم در نهایت

هر چی کمتر بخوری بهتره

اَه....چقد بده که کسی نباشه به آدم غذا بده! :|
فک کنم اگه اول میخوابیدید(اگر میشد)بعدش راحت تر میشد کاری کرد!

واقعاااا

نشد دیگه

نفس نقره ای ۰۵ مرداد ۹۵ , ۲۳:۰۸
خدا بی غذایی رو واسه هیش مسلمون و غیر مسلمونی نخواد :|

الهییییی

تو ورح این زندگی !

بله

هیچ توصیه ای نیست جز خوابیدن از غصه:)))

:)

زینـب خــآنم ۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۰:۰۳
این "چی بخورم" شما مردایی ک تنها زندگی میکنین ، مث "چی بپوشم" ما دختراس ظاهرا  : دی

:))))))

محمدرضا ...... ۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۰:۱۸
مثه حس اینکه فردا باید برم آندوسکپی
مثه حس سه ماه مدام معده درد و هیچ غذایی رو نخوردن
کاااش قدر سلامتی رو قبل از بیماری بدونیم.
بروبچ وبلاگ دعا یادتون نره دم همتون گرم.

ایشالا که خیره

مواظب معدت باش پسر!
اوصیکم به استفاده از شیرین بیان

می دونی بیشتر از این که ناراحت شوم خودت باید برای خودت غذا درست کنی ناراحت اینم که تنها غذا می خوری
وقتی از خونه می ایی خودت باید چراغ خونه رو روشن کنی
لازم نیست اومدنت و با صدای بلند اعلام کنی 
این که کسی نیست تو خونه وقتی می ایی از بیرون رو دوست ندارم
من فقط با این چیزاهای زندگی مجردی مشکل دارم
و خب شاید در اینده مجبور شوم خودم و اماده کنم برای مدتی این مدلی زندگی کردن رو

عادت میکنی:)

خیلی ناراحتش نباش

اینجا لازم می دونم از فرصت استفاده کنم و سوال کنم پست های رمزدارتون خصوصیه ؟!‏ یعنی مثلن من نمی تونم بخونمشون ؟!‏ :-‏"‏

بله

همینطوری هنوز ادامه داره ؟

چی؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">