ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ
تو کلاس زبان بودم. کلاسی که از روز اول کلاس روش تدریس استادو بردم زیر سوالو و گفتم به درد نمیخوره. ولی خب چون اجباریه میرم
بعد امروز یه نفر از بچه ها اومد درباره یه موضوعی توضیح بده. دیدم خیلیییی فلوئنت و با چند لول بالاتر از حد ما داره صحبت میکنه. یه لحظه خواستم محکش بزنم ببینم خودشه یا حفظ کرده. یه سوال پرسیدم وسطش و قبل و بعد سوالش خیلی فرق میکرد
بعد آخرش یکی از بچه ها یه چیزی پرسید و طرف یه چیز نامربوط به سوال جواب داد. یه سوال دیگه پرسید دیدم اصلا انگار کلا تو حیطه حفظیاتش فقط میگه
خلاصه همون سوالو از من پرسید و من جوابشو دادم
بعد یکی از خانما میخواست یه چیز بگه بهش گفتیم برو وسط کلاس بگو بعد به استاد گفت "نوو.دی وانت تو بادر می" نمیام! :)))) منم بهش گفتم هدفمون فقط انگلیسی صحبت کردنه. بعدش اومد و صحبت کرد و رفت
ما هم بادرش نکردیم:))))
فقط بعد کلاس تا نیم ساعت بهش میخندیدیم.هی یاد اون کلیپ ماکس امینی میفتادیم که میگفت آیم ا پرشن گرررل بااااات ....
عین اون میگفت:))))

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
مستر نیمــا
مهدی امینی ۰۵ دی ۹۵ , ۲۰:۵۸
فقط بعد کلاس تا نیم ساعت بهش میخندیدیم.هی یاد اون کلیپ ماکس امینی میفتادیم که میگفت آیم ا پرشن گرررل بااااات ....
عین اون میگفت:))))


خخخخخ ترکیدم واییی :)

:دی

♫ شباهنگ ۰۵ دی ۹۵ , ۲۱:۲۷
دوره‌ی کارشناسیم تنها دختر کلاس زبانمون بودم
زبان تخصصی بود و همه‌ی بچه‌ها برقی بودن (ینی از خودمون بودن)
ولی بازم نتونستم برم پای تخته برای ارائه و حرف بزنم براشون
می‌خواستم برم در مورد امواج مغزی موقع خواب صحبت کنم
به استادمون گفتم نمره‌شو بذاره روی نمره‌ی کتبیم و بی خیال ارائه بشه

+ دلم یهو برای اون روزا تنگ شد...

خب کلاس زبان باید حرف بزنید وگرنه فایده نداره:دب

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد


خوش آمدی ای شیخ :)

اون بالا بالاها خوش گذشت ؟:))

اون بالا بالاها دنبالتون داشتیم میگشتیم تو زمین پیداتون کردیم :)

اول بزارین خوش آمد بگم بعد میام در مورد بیانات گهربار شیخ حرف میزنیم :))

فعلا :)

:)))

بعله خوب بود

برو مستر! برروووووووو انگلیسی حرفیدن خانما رو مسخره نکن :/

چقدرررررررررر خندیدیم خداییش. یعنی کل روزمو ساخت :))))

به جون بچه ام هر کاری کردم که  بعضی از نگارش خط تون متوجه بشم نشدم :|

بنظرم شما غیر از انگلیسی ای شیخ برین نگارش فارسی هم در کنارش یاد بگیرین یا شایدم تایپ فارسیتون تقویت کنین خوب میشه :))))):دی


+

بنظرم آدم هر چی نره کلاس ولی عوضش خودش بخونه و گوش کنه بیشتر میتونه یاد بگیره تا تو کلاس های آموزشی الان والا :))

حیف که من ادامه ندادم و فراموش کردم درسامو :| ولی همچنان دورآدور رشته مو دوس دارم :)



++

این آدرس لینکی است که کم کم انگلیسی یاد میده :)

برین اینجا اگر دوس داشتین خیلی خوبه :)

http://who-am-i.blog.ir/


من زبانم خوبه.این کلاس ها اجباریه که برم

آها کلاس های شرکت نفت که آموزشی هستند و اجبارین یادمه :)

داداشم میرفت :)



+

حالا که بلدین زکاتش رو بدین نه اینکه دخترا رو مسخره کنین :||

شما واسه ی خودتون یه پا شیخ هستین من که نباید اینا رو بهتون بگم که ؟:)))

دادن زکات و مسخره نکردن دیگران و خندیدن به دخترای کلاس:|

 و ... نوچ نوچ ...


مزش فقط به همینه و بس

کمرنگ شدی مستر!!!

یه چیز بی ربط به پست:
امروز یه عروس هلندی دیدم یاد شما افتادم، پنج شش ماهه بود و قیمتش 250 بود، رنگش هم خاکستری بود، به نظرتون ارزونه یا نه؟
راستی ویتا چطوره؟ بزرگ نشده؟

کم سعادت شدیم

گرون میده 100 تومن :دی
خاکستری 150-160. البته یه ماهه اش
بالغش 200
ولی اگه میخواین دستی بار بیاد یا دستی باشه!! یا یک ماهه بخرید وگرنه سخت دستی میشه

بادر :))))

خیلی از بچه ها تو کلاسا یه سری استراکچر تکراری رو حفظ میکنن و دائم از همونا استفاده میکنن اما اگه فیلم زیاد نگاه کنی بیشتر خلاق میشید توی اسپیکینگ

آره همینطوره

هویجوری؟:))))

بلی

اسرانوین ۰۷ دی ۹۵ , ۰۱:۱۵
عالی بود دوست خوبم. موفق باشی

مرسی

فانتالیزا ۰۷ دی ۹۵ , ۱۵:۴۳
تو خوبی :))))))))

همینه ولله همینه ما ترک ها هم خیلی طبیعی لهجه داریم تو فارسی و انگلیسی و هر زبان دیگه ای اصلا
نمیدونم چرا لهجه ی ما تو فارسی فقط خنده دار شده :/
تازه من تو ترکی استانبولی هم لهجه فارسی دارم دیگه ببین وضع من چیه دیگه
سلول سلولم لهجه س :)))))))))))))))

مرسی


خیلی لهجه تو لهجه شدا :))))

نفس نقره ای ۰۷ دی ۹۵ , ۲۲:۳۷
چقدر طفلکی گفته دی وانت تو بادر می :))))

:))))

مرسی که همینجوری برامون نوشتی 
راستی سلام بعد از مدتها 
دیگه داشتم غزل خداحافظی را با ساحل افکار می خوندم 
از بس امدم و نبودید و ناامید رفتم:) 
زود زود بیا بنویس اگه هنوز مجردید وگرنه ایرادی نمیشه گرفت

سلام

هستم کم و بیش
شاید پررنگ تر بشم به زودی

کلاساتون کجاست؟:دی

حالاااا

مَریَم خانـــوم ۱۱ دی ۹۵ , ۱۸:۴۱
سلام وب خوبی دارین 
وب تون دنبال میشه خوشحال میشم به وب منم سر بزنید

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">