ساحل افکار

بایگانی

مثل ...

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

مثل وقتی دوست داری تو خونه تکونی کمک مامانت کنی و لبخندشو ببینی


مثل وقتی که دوست داری مامانتو در آغوش بکشی و بوسه بارونش کنی اما روت نمیشه!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۶
مستر نیمــا

مثل

مثل سلام...
مثل خوش آمدید 
مثل صفا آوردید 
مثل اگر شما تو بیان نباشین اینجا رنگ نداره ...
خیلی خوشحالم بازم اومدین...

سلام و درود

ممنونم از لطفتون به بنده

بنظرم اینکارو بکنین ...
حتی اگر دستشون رو بوسیدین اینکار با ارزش رو بکنین ...
خدا حفظشون و حفظتون بکنه...آمین.

من همیشه مامانمو بغل میکنم میبوسم هر وقت میام خونه

ولی دوست دارم هر روز بغلش کنم ببوسمش

انشالله. خدا همه مادرا رو حفظ کنه

ستاره عبدالمیری ۲۶ اسفند ۹۵ , ۱۲:۱۰
سلام دوست من چرا بغل نکنی مگه قشنگتر و خوشبو تر از بغل مادر جایی هست که احساس امنیت کنی خدا مادرت رو برات حفظ کنه و سایه اش رو سرت مستدام باشه و مادر من و دوستان دیگه که از ایم نعمت محرومن رو رحمت کنه
نمی دونی چقدر حسرت مادرم رو دارم
چقدر حسرت اغوشش رو دارم
چقدر نیاز به نوازشش دارم
دوست دارم مادرم

خدا رحمتشون کنه


تا باشه از این پسرا باشه :)

:)

من اومدم دیدم دارن چمدونا رو میبندن بریم شمال جوج بزنیم
چمدونمو باز نکرده دوباره دارم می‌بندم

جوج با نوشابه:)))

کاپشن بردارید که قراره از این هفته تا 5 فروردین برف و بارون باشه

@
ستاره جان حضور فیزیکی ندارند ولی حضور معنویش که هست از این حس میشه لذت برد ...
از این حس لذت ببرین...
در ضمن الان میتونین ماچش کنین ... 
وقتی که سر مزارش میرین سنگ مزارش به نیت خودشون میتونین ماچ کنین و حتی احساس کنین ...

+
خیلی هم خوب خیلی هم عالی :)
خدا حفظتون کنه برای هم ..‌.


++
خواهش میکنم
این یه واقعیتی هست که باید بیان میشد :)

ممنون

به به ،شما اومدین برادر 
چرا روت نمیشه شما نمیدونی مامانا چه عشقی میکنن پسراهاشون رو میبینن :)
خدا هم مامان و هم بابا رو برات نگه داره :)

بله 

خب آدمیزاده دیگه و روحیه مردونه 
ممنون.همچنین

مثل من-_-

:دی

بهار بهاری ۲۶ اسفند ۹۵ , ۲۱:۳۰
مثل وقتی باشیشه پاک کن بیوفتی به جون شیشه ها:)))و با روزنامه پاکشون کنی!
موفق باشین...و خسته نباشین!!

شمام خسته نباشین

پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۲۷ اسفند ۹۵ , ۰۰:۰۵
مث وقتی که دلت واسش تنگ شده ولی نمی تونی بهش بگی 

شما دختری باید راحت بگی

نفس نقره ای ۲۷ اسفند ۹۵ , ۰۱:۴۰
آخ از الان حرص روزایی رو میخورم که میرم تا شیش ماه بعد نمیبینمشون!

خدا حفظشون کنه واستون

قبول دارم برای آقایون بخاطر روحیشون ی کمی سخته ولی آقا مامان وبوس کنین خیلی لذت بخشه
من ک جلوی همه بابامو هم بوس میکنم اونم هفته ای چند بار :))

بوس میکنم همیشه

واسه دخترا خیلی راحت تره خب

بالآخره مورد دوم رو موفق شدین یا نه؟ :)

من همیشه اینکارو میکنم. ولی کاش هر روز میتونستم این کارو بکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">