ساحل افکار

بایگانی

برای شب قدر

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۰۸ ق.ظ

سلام و درود

حرف خیلی دارم برای گفتم ولی متاسفانه اینقدر وقتم پر شده که اصلا فرصت نوشتن نمیکنم. شغل دوم کل وقتمو پر کرده. دلم بال بال میزنه برای نوشتن

جالبیش اینه من شبهای قدر یاد بچه های وبلاگ نویس میفتم. شاید چون چند سال همیشه بیادشون بودم. انشاءالله که ما رو از یاد نبرده باشین. این که آدم برای کسی دعا کنه و یا براش دعا بشه حس خیلی خاصی هست. انشاءالله خدا بهتون سلامتی و روزهای نیک و شاد بده. التماس دعا دارم. این پست هم ویرایش و انتشار پست هر ساله

 

از اون دوستانی که یادم کردن خیلی ممنونم. یادتون همیشه در دلم هست. 

 

 

مثل کسی که جلوی خدا رویی نداره برای دعا کردن..... 

 

این فایل رو قبلا آپلود کرده بودم برای امشب

میتونم بگم این دعا جزو بهترین و آرامشبخش ترین دعاهایی که خوندم. یه حس خیلی خوبی به آدم میده. مخصوص خلوت کردن با خداست

خیلی دوسش دارم . شبهای قدر حتما بخونید

میتونید دانلود کنید رو گوشیتون اگه رفتین جایی و دعا رو نخوندن خودتون استفاده کنید

فایل صوتی (مناجات امرالمومنین)

متن دعا (متن و ترجمه دعا)

 

خواستم بگم اگر در کویر دلتان باران گرفت...یادم اومد دل خودم کویره.شاید دل شما همیشه شمالی باشه 

خلاصه کویر دل ما رو از دعاهای بارونیتون محروم نکنید تو شب قدر 

حال خوشتون بعد دعا هم مستدام

انتشار مجدد پست سال قبله.که همین ما را بس

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۴
مستر نیمــا
اعمال شب بیست و سوم:
امام صادق علیه السلام: « مستحب است در آن شب صد رکعت نماز خوانده شود ، در هر رکعت: یک بار «حمد» و ده بار سوره «قل هو اللّه أحد».
خواندن سوره هاى عنکبوت ، روم و دُخان
خواندن هزار بار سوره قدر
دعا براى امام زمان علیه السلام
چندسال پیش یه دوستی این دعا رو بهم داده بود
وقتی میشنومش همه ی وجودم تو سکوت و آرامش فرو میره
خیلی زیباست
گمـــــــشده :) ۱۹ تیر ۹۴ , ۰۴:۵۳
راستش نخواندم تا حالا....سعی می کنم گوش کنم البته بعد ازین که از خواب بیدار شدم..ممنون بابت فایل..
این دعا رو من 4،5ساله که تو گوشیم دارمش واقعا حس خوبی میده شنیدنش 
بیشتر سر مزار مامانم گوشش میکنم بهم آرامش میده...
منم خیلی دوس دارم این مناجاتُ
✗✗panteaaa ✗✗ ۱۹ تیر ۹۴ , ۱۱:۵۰

وای ... این عالیه ... عالی !

یه آرامش عجیبی توشه ... در وصف نمی گنجه :-"

من فقط متن دعا رو خوندم.
خیلی کارتون عالی بود.
ممنون:)
محمد حسین ۰۸ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۰
ایولله :)

:)

مداد رنگی ۰۸ تیر ۹۵ , ۱۸:۵۷
خدا نکنه دلتون کویر باشه مستر
ایشالله خدا تو این شب هاى عزیز،اونجور که حال دلتون خوب بشه،نظرى بندازه
حتما امشب باید گوش کنم

ممنون

گمـــــــشده :) ۰۸ تیر ۹۵ , ۲۲:۰۷
ایینو من پارسال دانلود کردم و گوش هم دادم اتفاقا. هنوز دارمش تو گوشیم. روز 23 رمضان بود. یادمه
ممنون

خواهش میشه

سلام 
طاعات قبول 
ممنون بابت لینک اما خیلی دوست داشتم این دعا رو برای دوستامم و اقوام نزدیک مون بزارم 
اما چه فایده‌ نمیشه :(
چون اسم وب شما و اسم خودتون تو اون لینکه :(
اگر نبود خوب بود ...
چون دوست ندارم دوستام متوجه میشن من وبلاگ خونم ...
اینکه اسم شما تو لینکه اونم دوست ندارم دوستام در موردم قضاوت کنم 
اگر بشه لینک رو جوری بزارین که اسمتون نباشه مستر نیما خوب میشد :)
ببخشید این درخواست  رو کردم:(
ممنون 


+
امشب واقعا واقعا محتاج دعام :(
اسمم یادتون نره ...
التماس دعای ویژه ...
ممنون 

++
دیروز شله زرد  داشتیم کلی دوستان بلاگ نویس رو بخصوص شما رو دعا کردم 
ایشالا حاجت روا...

دیر خونده شد

نوش جان

بانوی عاشق ۰۹ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۲
آقای رئیسی برای قرآن سرگرفتن دیر اومدو من ناراحت
نگو حکمتش این بوده بیام وب هارو‌بخونم
ان شالله دلتون شمالی بشه تو این شب عزیز ب کویر دلهای دیگه بباره
التماس دعا

:)

ممنون

. زیزیگلو ۰۹ تیر ۹۵ , ۰۵:۴۶
باید بگم که یادتون بودم و براتون دعا کردم؟! :)

ممنونم از لطفتون ^_^

. زیزیگلو ۰۹ تیر ۹۵ , ۰۵:۴۹
صد رکعت نماز؟! :|||
یا خوده خدا...من به همین تک و توک دعایی که میکنم راضی ام و چشم امید دارم به رحمت و مغفرتش! 
یه نماز دو رکعتی خوندم شب اعتکاف...انقدرررر طولانی بود تا نیم ساعت بعدش بچه ها داشتن ماساژم میدادن... تازه وسطاش از خستگی نشستم

ماساژ؟ :)))))))

زینـب خــآنم ۰۹ تیر ۹۵ , ۱۴:۰۰
وای این دعــآ اصن عشـــقه
واقعا خیلی قشنگه
ممنون واسه فایل  : )

خواهش:دی

امشب تو خوابگاهم و نتونستم برم مراسم 
پای پروژه م بست نشستم
دلم حسابی گرفته بود و نوحه و فلانم به دادم نرسید وحتی نوشتن 
اما اینی که دانلود کرد و دارم گوش میدمش از همون موقع عالیه و ممنون
شما هم دعامون کنید.
از تیرماه پارسال دانلودشون کردم بخونم و گوش بدم
فرصت نمی‌شد
امشب بالاخره مستفیض شدیم ازش


التماس دعا :)
روایت داریم دعای تازه دومادها زودتر برآورده میشه! :)

عالی بود
هر سال که شما این پستو نشر یا بازنشر کردی، اومدم کامنت گذاشتم. کامنتای قبلمو می‌خونم و دارم فکر می‌کنم چقدر آدم هر سال با سال قبلی فرق داره، چقدر فرق داره...

+ ممنون بابت یادآوری :)
آسـوکـآ آآ ۱۴ خرداد ۹۷ , ۰۳:۳۹
واقعا این دعا کدئینه
امیدوارم
به همه خواسته های امشبتون برسید و دعاهای همه در حقتون مستجاب شه
چه کار خوبی کردین ستاره وب رو روشن کردین

ملتمس دعاییم
دعا باعثه ارامشه

بلیی

چه آرامشی به آدم دست میده با خوندنش

افزایش ممبر تلگرام ۳۱ فروردين ۹۹ , ۲۲:۲۲

 من عاشق شب قدرم و این دعا بهم آرامش میده 

انشاالله همیشه آرامش داشته باشید

عاقبت بخیر بشین ان شاءالله

پارسال از همین بلاگ این فایلو دانلود کردم و با هر بار گوش دادنش دعاتون کردم

خلاصه که به قول آقاگل دعا به شرط دعا : )

زنده و سلامتی باشید

ممنونم ازتون
انشاءالله خدا حال دلتو خوب کنه و عاقبتت رو خیر

الهی هرجا هستید سلامت و خوش باشید

همینطور شما

انشاءالله 

من هر سال میام کامنتای خودمو پای این پست مرور می‌کنم و به تفاوت حس و حالی که تو هر کدوم از این سال‌ها تو شبای قدر داشتم فکر می‌کنم. به خواسته‌هام، به دعاهام. حتی الان متوجه تفاوت اسم‌هایی که باهاشون کامنت گذاشتم شدم. به این فکر می‌کنم که چرا دیگه مثل سابق دعا نمی‌کنم. چرا ساکتم. خجالت می‌کشم وقتی صندوق پیام‌هام پر میشه از «امشب به یادت بودم» ها. خجالت می‌کشم از سکوتم. از قهرم. از حسی که ندارم، از حالی که ندارم. قدر شب‌های قدر رو بدونیم. نشه که توفیق حرف زدن با خدا و دعا کردن و امید استجابتشون رو از دست بدیم. نشه که از رحمتش ناامید بشیم. اون می‌شنوه. خدا همون خدای پارسال و پیارسال و سال‌های قبله. همون خدای مهربون‌ همیشگی. قهر نکنیم باهاش بابت همهٔ مصلحت‌هایی که دونست و نخواست که بشه اون چیزی که خواستیم. قهر نکنیم باهاش. اگرم همهٔ سالو قهر بودیم، این شبا شبای آشتی کردنه. بهش اعتماد کنیم‌. به مهربونیش، به خیرخواهیش، به حکمت و مصلحتش.

التماس دعا

حتی لحن نوشتنت هم تغییر کرده. انشاءالله که حال همه ما بهتر بشه

و این 2-3 جمله آخرو خیلی دوسش داشتم
التماس دعا

منم هنوز به یاد همتون هستم...

ممنونم :) الهی همیشه دلتون شاد باشه

به یاد ما هم باشین خب :)

 

هرچند که دیگه تموم شده و دیر دیدم ولی خب در اصل مطلب توفیری ایجاد نمیکنه :)

اتفاقا یاد شما هم افتادم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">