ساحل افکار

بایگانی

تصمیم بزرگ

يكشنبه, ۴ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۵۳ ب.ظ
دیروز "نه" گفتم اونم یه نه سخت ولی تصمیمم رو گرفتم و با جرات "نه" گفتم به بورسیه اعزام به خارج و عضویت در هیئت علمی دانشگاه نه گفتم. با وجود اینکه خیلی ها بهم گفتن و میگن که اشتباه میکنی ولی تصمیم گرفتم خودم برای زندگیم تصمیم بگیرم نمیخوام دوباره 4-5 سال تو استرس باشم دفعه قبلی تو همین دانشگاه به اعزام به خارج فوق لیسانس بله گفتم به خاطر مشکلات سیاسی نتیجه اش 2 سال معطلی و اعزام نشدن و بلاخره اتمام دوره تو همون دانشگاه شد و 1 ترم فارغ التحصیلی دیرتر که همون باعث از دست رفتن یه موقعیت خوب کاری ازم شد. حالا بماند که فشار روانی که خانواده و فامیل به خاطر اعزام نشدن بهم وارد کردن چه بسر من نیاورد دیگه حاضر نبودم تو همون دانشگاه برم و استاد شم حالا هی همه بهم غر میزنن ولی ته دل خودم راضیه. میرم سر کار در حین کار دکترا هم میخونم عطای خارج رو هم به لقایش میبخشم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۴
مستر نیمــا
الان راضی هستین؟!
به نظرم که هستین ...و چه خوب که روی حرفتون موندین...
البته یکمم ریسک داشت کارتون!

خدا رو شکر.بله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">