ساحل افکار

بایگانی

روزانه

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۵۰ ب.ظ
3-4 روزی رفتیم خونه یه هوایی عوض کنیم، خو از اونجایی که من برم خونه دیگه باید نان و ریحانم به راه باشه (این ریحان همون ریحانه خواهر زادمه)، طبق معمول خودش اومد و دیدیم که سرما خورده، حالا بوسش نکنم یا سرما بخورم؟؟ خوب به سرعت تصمیممو گرفتم و سرما خوردگیو به جون خریدیم و 20-30 تا یی بوسش کردم و کلی بازی و فرداش هم بهله، بر سرم آمد همان چه می اندیشیدم! خلاصه دیدیم ما که سرما خوردیم و دیگه کار از کار گذشته دوباره گفتم ریحان اومد و ایندفعه با خیال راحت با ریحانمون بازی کردیم نه خو شما باشی بعد خواهر زاده 5 سالت بیاد شعر حافظ رو از حفظ بخونه میتونی بوسش نکنی؟ اصن میشه ؟ مردم میشه؟(فین فین!!) بعد من یه عادتی دارم هی صدا میکنم ریحان بعد لبامو غنچه میکنم خودش میاد لپشو میذاره رو لبام بوسش میکنم و میره. خراب همین کاراشم نویسنده الان بد سرما خورده یکی سوپ درست کنه خو:( هعیی سه چهار تایی هم زنم نداریم هر کدومش یه نوع سوپ واسمون درست کنه که زودتر خوب شیم :دی! دست انداز : خانم ها نخوانند !!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۵
مستر نیمــا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">