ساحل افکار

بایگانی

مثل

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

مثل حس دلنشین شنیدن ربنای قبل از افطار

مثل شنیدن ربنای شجریان و زنده شدن کلی حس نوستالژی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
مستر نیمــا

مثل

مثل حس خوب در کنار خانواده بودن :(((((((

تو که داری میری!!

:(

یاد ماه رمضون هایی که تا یک ساعت بعد افطار دانشگاه بودیم بخیر...

آره ماه رمضونای دانشگاه هم حال و هوای خاصی داشت

فعلا که در خدمت شمام و پروژه هام
:((((((
چمدونمو بسته ام که کمتر بی قراری کنم

فردا میری دیگه

من تا آخر رمضون هستم :((

فردا بیرونمون میندازن ولی من که نمیرم خونه
حداقل تا اخر هفته کار دارم اینجا :(((((
بالاخره خونه فامیلی, دوستی, پارکی جایی پیدا میشه شبو بمونم :دی
نشد میرم خونه حداد اینا :)))) میگم به مسئولین بگه چاره اندیشی کنن

حداد :))))))))

مواظب باش. پیرا خطرناک ترنا:)))))
الکی لطفتش میدی چرا.برو خونتون دیگه.تازه ظرفام منتظرتن ^_^
:)))

اوهوم :)

:)

ربنای قبل از افطار و خوندم "RINA ی قبل از قطار" !!!!!!!!!!!!!!!!!!

هی دارم فک میکنم رینای قبل از قطار چیه؟؟ :)))))))))))))))))))))))))))))

تو شهر ما ربنای شجریان و قبل از افطار از بلندگوی مسجد پخش میکنن(غیر قانونی)!! ;)))))))

:))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">