ساحل افکار

بایگانی

هویجوریجات

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

الانه که ملت هی بیان پست بذارن که آره ما تو والیبال شاخیم :دی نه که نباشیم اما خب کمبود موضوع بیداد میکنه:))

بعد اون دو تا بازیکن آمریکاییه رو دیدین؟؟ نگین کدوماااا میدونم که خانوما الان همه عاشقشون شدن لامصبا این آمریکاییا خوشتیپنا :پی

(حالا اگه ما گفته بودیم فلان زن آمریکایی خوشگله همه میگفتن نه هااااا:))))))

ولی اون هیجانی که باید رو نداشت. بازی باید لب مرزی باشه ایران عقب باشه بعد هی ما دعا کنیم خداااا کاش این یکیو بگیره.بعد بگیره مساوی بشه . بعد با اختلاف دو امتیاز ببره که حال بده. اینجوری با اختلاف زیاد حال نمیده

اینا اثرات سادیسمه ملیه البته. نیست عادت داریم همینجوریش مزه نمیده :)))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
مستر نیمــا
موافقم... راحت بردن اصلاً حال نمیده... اما در مورد خوش تیپ ها فکر می کنم منظورت راسل و اندرسون بودند... مگه نه؟

آره
میبینم که خوب میشناسیدشون:)))))

ما از امکان دنبال کردن وبلاگهای بیان به این سرعت اومدیم اینجا

کلا ما تا چیزی رو لب مرزی و با سختی به دست نیاریم مزمون نمیده. :|

عادت کردیم از قدیم

از بس همیشه لب مرزیم و در حال سقوط کلا دنبال هیجان های مرگباریم :دیییییی

آره واقعااااااااا

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۳۱ خرداد ۹۴ , ۲۳:۴۷
منظورت اندرسنه؟!!!
^_^

دَسِی نَنِم درد نکند :))))))

اسمشونم که حفظین:))))

بیچاره هارو بردن تهران گردی قلیون دادن دستشون بایدم میباختن|:

آقا خوشگل خوشتیپ آقا متعصب خوزستانی اصلا فقط کی سید موسوی:دی

حالا ما چون ضعف روزه داشتیم نمیتونستیم ببینیمشون این آمریکای چش قشنگه رو هعی میدیدیم ضعف میکردیم:دیییییییی


آره انگار تو هپروت بودن:)))

شایدم دخترای ایرانیو دیدن فکرشون مشغول بوده:))))

به خاطر گرسنگی نبود که؟:)))

آره واقعاً سِت دوم دیگه ضایع بود میبریم خیلی استرس و هیجان نداشت ! 

انگار ایران آنگولا بود:دی

قشنگ معلومه اندرسنُ میگی خب :)))
خیلی خوب بودن ، واقعن خسته نباشن ...
اینستاش شده پر از پیام خوشامدگویی دختران D:

:)))))))

امان از دست دخترا که هر ساعت عاشق یکی میشن
نیم ساعت قبلشم عاشق علیخانی بودن:))))))

میگم حالا با این حال مزخرفم حتماً باید برای همه پستات کامنت بذارم؟
خب من این دو نفرو ندیدم
اصن تا حالا والیبال ندیدم :(
ولی ممنون از دوستان که معرفی کردن

امنحانو خراب کردی یا دلیل دیگه ای داره؟


در مــن

آدم بــرفــی ای ســت

کــه عــاشــق آفتــاب شــده!

و ایــن،

خــلاصــه همــه داستــان هــای عــاشقــانــه جــهان اســت . . .

:)

فانتالیزا هویجوریان ۰۱ تیر ۹۴ , ۱۰:۲۰
هیچکی جای ِ ممد رو نمیگیره برام!! :))))))))))))

کلا من بور نمیپسندم، فه قط سبزه!

هویج هییییییززززز میشود! :))))

:))))

تو از اون دسته ای که معتقدن سیا سیاهای خومون...
تیز و هیز:))

من که والیبال ترجیح دادم نبینم چون گزارشکر بازی والیبال صداش بدجوری رو نرو هستش.
ولی خوشحال شدم بردیم ...
از این اسامی هم که دوستان گفتن فقط سعید معروف رو میشناسم اونم بخاطر اینکه تا سرویس شو زد و یه امتیاز 
به آمریکا داد رفتم تو اتاقم که صدای گزارشگر به گوشم نرسه:)) 


+ ولی واقعا دخترای نسل الانه ایرانی هر روز عاشق یه نفر میشن ...
فرقی هم واسشون نداره دیروز عاشق علیخانی بودند امروز عاشق بازیکن والیبال آمریکا :))
کلا تنوع طلب هستند البته مقتضیات سنشونه بعد که بزرگتر میشن یادشون میره که چند سال پیش 
عاشق کیا بودند :))

واقعا دلت اومددد؟

ولی  پسرا فقطططط عاشق جنیفر لوپزن:))))))
البته من نه

شما هم بگو فلان زن امریکایی خوشگله ،البته تازمانی که بانو موجود نمی باشد:)))بعدش دیگه تضمین نمیکنم اتفاقی برات نیفته....

بگیمم شما میاید میگید کجاش خوشکله ایکپیری:)))))

نیمه سیب سقراطی ۰۱ تیر ۹۴ , ۱۴:۲۴
آره شدیداً موافقم ... هیجانش کم بود ... رقابتی نبود مطلق بردیم :)

آرهههه

شیمیست خط خطی ۰۱ تیر ۹۴ , ۱۵:۳۴
امسال هیچ کدوم از بازی ها رو کامل ندیدم اما چرا من متوجه این آمریکایی خوشتیپا که میگید نشدم؟!!! از بس حواسم پی توپ بوده فقط و بچه مثبتیم و اینا :)))
تنها موردی که در تمام بازی ها متوجه میشم اینه چرا معروف اینقدر ریش گذاشته بهش نمیاد خب! البته هر کسی مختاره هرجور دوست داره تیپ بزنه

آره منم باور کردم:)))))


منم از ریشش خوشم نمیاد.

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۱ تیر ۹۴ , ۱۷:۰۱
حالا البته من نمیدونم از اندرسون بیشتر باید خوشم بیاد یا از سید محمد موسوی همشهریمون!
سر دوراهی ام :/

ایشششش دوراهی نیست که این. اندرسون :))))

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۱ تیر ۹۴ , ۱۷:۰۲
"شیمیست خط خطی"جان! (چه اسمی!)
سعید معروف عزادار زن ارسطوعه! مگه نمیدونی؟؟!!

:))))))))))

یه درسی بود که یکی دو ساله ارایه نمیشد
به جاش یه درس مشابه برداشتم
اون موقع قبول کرده بودن
امضا هم داده بودن حتی
الان زدن زیر حرفشون که نمیشه و قانون عوض شده و برای اون درست معرفی به استاد بگیر
من میخوام برم خونه
این لعنتیا چرا رحم حالیشون نیست؟

منم جات بودم ناراحت و عصبانی میشدم:(

به نظرم بازم صحبت کن. با حرف زدن میشه درستش کرد. یادت باشه تو این مملکت هیچ قانونی نیست که نشه عوضش کرد

خب خیلی خسته بودم صدای گزارشگر هم رو نرو بود واسه ی همین بخیال دیدن شدم :))
اگر شما هم  مثل من خسته و کوفته بودی  با خستگی میرفتی رو تخته خواب دراز میکشیدی و میخوابیدی :))
دلم  که  نمی اومد ولی خب خسته بودم :))

+جینفر لوپزن o_O ( با تلفظ جناب  خان بازیگر عروسکی خندوانه بخونینش )
میگم دیگه دوره و زمونه ها فرق کرده قدیم پسرا عاشق فوتبالیست ها بودند اما الان نیستند :))
دختر و پسر هم نداره( به قول یکی از روحانیون که میگفت چی شده ؟! ذایقه آدم ها عوض شده 
اگر زمانی داریوش و ابی گوش میدادند الان ساسی مانکن گوش میدن :دی )

:))))


خیلییی عوض شده

سادیسم ملییییییی:))))))))))))))))

:))))

ملکه شیشه ای ۰۳ تیر ۹۴ , ۰۹:۴۴
آخ آخ نگین توروخدا که دلم خونه :(( آخه دلشون برای این اندرسون جان من نسوخت که ی ست حداقل ی ست نذاشتن طعم پیروزی رو بچشه ؟

واقعا,که:))))

یکی از اون دوتا آمریکایی شماره ی 2 نبود احتمالا؟؟؟؟دختر همسایه بعد از اون بازی مدام دنبال گرین کارته خخخ:)))))

چرا.اتفاقا:)))))))

سلام علیکم
دقیقا منم به برادرم غر میزدم که این چه بازی بیخودی بود اصلا هیجان نداشتش و چه معنی میده اینقدر راحت و بدون نذر و نیاز و با دق دادن ما برنده شن
حالا آمریکا و بقیه کشورها میرن با تیمهاشون کار میکنن کبهه این سروصدا ها عادت کنن ونبازن و البته احتمالا قانونی چیزی تصویب کنن که دیگه تماشاچی ها نتونن اینطوری شیپور دستشون بگیرنو آلودگی صوتی ایجاد کنن

آره مزه نداد. نه بابا آخه تماشاچیو که نمیتونن کنترل.کنن

من در نهایت صداقت اعلام می کنم که اون بازی رو تقریبا تماشا کردم و اصلا این دو تا توجه ام رو جلب نکردن که برم اسمشونو یاد بگیرم و همین الان بعد از خوندن اینجا رفتم عکسشونو دیدم :))))

خوشم میاد در نهایت صداقت میگی بعدا رفتی دیدیشون:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">