ساحل افکار

بایگانی

با شعر

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

تو خواب نازی و من آفتاب سرزده ام

                                                       برای دیدنت از پشت کوه آمده ام

مرا ببخش اگر بوی خون گرفته دلم

                                                       به استکان غمت بی اجازه لب زده ام

بپاش رنگ لبت را به صورت زردم

                                                       خراب کن به تبسم ستون غمکده ام

ببند چشم سیاه و به چشم بندی من

                                                       کبوترانه درآ از کلاه شعبده ام

مگر تو با لب شیرین عنایتی بکنی

                                                       و گرنه با نمک از بخت شور هم رده ام

اگر که عشق گناه است ای خدا بنشان

                                                       به دامن همه عالم غبار مفسده ام

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۱ تیر ۹۴ , ۲۱:۳۴

از قرنطینه به تبعید ببر،مختاری

تو که نمرودترین آتش این بازاری


مردم از بس که نمُردم ! کفنم خیس نشد

ابر من بر سر چتر چه کسی می باری ؟


تو فقط خاطره ایی باش و به من فکر نکن

من خوشم بر لب این پنجره با سیگاری


من چه خاکی سر آن خاطره ها بگذارم

تو اگر سایه به دیوار کسی بگذاری؟


آه از این وحشت یک عمر به خود پیچیدن

در زمستان پتو این همه شب بیداری


گسلی زیر همین فرش برایم بگذار

نامه نه خاطره نه ، زلزله ایی آواری !


مرگ دلخواه ترین حسرت من بود ولی

مرگ با له شدگان تو ندارد کاری  ...


+شعر دزدی کردم! خدا منو ببخشه!

مرسی که سر میزنی به وب! ببخشید دیر اومدم گیر امتحانات بودم! با اجازه پیوند :))

من از نوشته های هرکسی خوشم بیاد میخونم. جه سر بزنه چه نزنه :)

دستان تو حق من است
حقم را کف دستم بگذار 

جالب بود

به به :-(

:)

خرابم آنچنان کز باده هم تسکین نمی‌یابم
لبِ گرمی شود پیدا که آبادم کند یا نه؟

رهی معیری


نچ نچ نچ نچ !!!!

آخ آخ آخ آخخخخ

چشم‌ها حس ِدروغی را تعارف می‌کنند

تا که بر هر چشم، بیش از حد توقف می‌کنند 

عشق نامش نیست، این بازی بی‌شرمانه‌ای‌ست

شرم بر آن‌ها که در بازی، تخلّف می‌کنند 

چشم تا وا می‌شود، دل ساده می‌ریزد فرو

قصر ِبی دروازه را راحت تصرّف می‌کنند 

ناگهان آن‌ها که اظهار ِارادت کرده‌اند

می‌روند و ساده اظهار ِتأسف می‌کنند 

شعر برمی‌خیزد آنجایی که در ما حرف‌ها

برنمی‌خیزند و احساس ِتکلّف می‌کنند 

"عاقبت دستانمان رو می‌شود با شعرها

مثل ِچشمانی که بعد از گریه‌ها پُف می‌کنند" 

سجاد رشیدی پور

بسیار زیبا بود.مرسی

نیمه سیب سقراطی ۰۲ تیر ۹۴ , ۱۴:۵۲
خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست ؟
طاقت بار فراق این همه ایامم نیست ؟

+ سعدی

مرسی

بهارنارنج ... ۰۲ تیر ۹۴ , ۱۷:۴۶
هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم...

:)

سلام:) تبریک بابت خونه ی جدید:)))
ممنون میشم اگه در مورد خرید لپتاپ راهنمایی کنید, یه لپتاپ برای خواهرم میخوایم بخریم به عنوان کادوی قبولی دانشگاه, که به درد یه دانشجوی رشته ی مهندسی بخوره. قیمتشم بین دو تا  سه تومن باشه ترجیحا
بازم ممنون بابت کمکتون پیشاپیش:d

سلام.ممنونم. شما رو به جا نمیارم ولی!

خب نوع رشته اش رو هم بگید خوبه
چون ایشون خانومن پس حتما سعی کنید سایز 14 اینچ بگیرید. و سبک باشه.آپتیمم سایز هست. موقع رفت و آمدم زیاد اذیت نشه.وزن خیلی مولفه مهمی هست
گرافیک روی قسمت تاثیر زیادی میذاره که خب بستگی به نوع رشتشون داره چقدر کار دارن با گرافیک. گرافیک متوسط رو به بالا خوبه
CPU حتما Core i5 یا Core i7 باشه. چون الان اکثر سی پی یو ها سری U میذارن برای لپ تاپ ها که مصرف باطریشون کمتره ولی توانشونم کمتره.اگه سری M بتونید پیدا کنید بهتره
رم بالای 6 هم عملا استفاده نداره پس پول الکی ندین

چند وقته تو بازار نیستم خیلی اطلاعات ندارم ولی این چند تا پیشنهادم هستن

ASUS K455LD - A

ASUS K451LN - C



خیلی خیلی ممنون جهت راهنماییتون.
خواننده خاموش وبلاگ قبلی بودم.

خواهش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">