ساحل افکار

بایگانی

مثل

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

مثل آهنگ هایی که با روح و روان آدم بازی میکنن، نه به خاطر آهنگشون، به خاطر خاطراتی که باهاشون عجین شده

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
مستر نیمــا

مثل

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۳ تیر ۹۴ , ۱۷:۳۵
مثل آهنگای بنیامین واسه من :)

:)

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۳ تیر ۹۴ , ۱۷:۳۷
چقدر اول شدن حس خوبی به آدم میده!
الان همه خوابن مستر!
هی اینموقع پست بذار من اول شم شادمان شم،بعدم که میگردم و میچرخم و مینوشم ازین جام!!

آره همه خوابن:))

... 

چقدر هم زیادن این دست آهنگها تو زندگیم

اوه اوه

اوپسس
چه آهنگای خاطره انگیزی!!!
من خودم آهنگ میخونم که خاطره ساز شه:)))

آورین

پس صدات خوبه

اوهوم...


+ همه خوابن به جز جغدا! 
خوابم کجا بود آخه زی زی گولو جان!!!
از صبح داشتم خیابونای تهرانو متر میکردم!
الان رسیدم خوابگاه
جنازه ی جنازه ام!!!
فقط یکی دو دیقه وسط پروژه مِن باب تنفس به چهار تا کامنت جواب دادم :(((((((((
من حیث المجموع روز خوبی بود
+ رسوندن پسورد دست الهه هم با شما مستر

پروژه ات متر کردن خیابوناس؟ دیگه کارت از پریز به متر کردن رسید؟:))))))
اوکی دادم بهش :)

آخه الان وقت شوخیه؟ یه ساعت مونده به افطار وقت شوخیه؟
اعصاب رنده ی شده ی منو نمی بینی؟
می بینی یا نمی بینی؟
می بینی یا نمی بینی؟
جواب منو بده!!!
آه مظلوم اثر داره هاااااااااااااااااا
والا!

+ مرسی

:)))))))) اصلا اعصاب نداریااااا

اصن خشن شدی
یکم لطیف تر 
یکم مهربون تر:دی
تازه میخواستم هویج رنده کنم یادت افتادم

به دلیل تازه بیدار شدن از خواب فعلا مخم کار نمیکنه. اما یه ترانه رو خیلی میخوام " تو" فرامرز اصلانی

چقدر میخوابید آخههه

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۳ تیر ۹۴ , ۲۱:۳۷
سلام جغد :|

:))

این مدلیشو نمی دونم برام پیش نیومده اما برعکسش چرا..مثل آهنگایی که دوست داشتنی میشن ،فقط بخاطر آهنگشون که برات خاطره می سازن....

الان اعصابم داغونه

یادش بخیر این جور آهنگا رو :((
مثل آهنگ صیاد علیرضا افتخاری 
مثل آهنگ  گل پونه ی ایرج بسطامی 

مادرم عاشق این دو آهنگ بود الان جرائت نمیکنم این آهنگا رو گوش بدم :((
چون در عین اینکه باهاش خاطره دارم اما منو یاد گذشته می اندازه:((

آخییییی:(

از آدمائیکه وقتی اعصابشن داغونه سر دیگران خالی می کنن بدم میاد...

:||||||||||||||||||||

من الان چی به شما گفدم؟؟

از شورای حل اختلاف تماس می گیرم
جناب آقای مستر نیما شما در پاسخ به کامنت قبلی اذی گفتی اعصاب ندارم :دی
اون چی کار کنه اعصاب نداری
به کامنت ملت درست جواب بده خب

خب اذی جان درک کن, ارشیوش پریده بنده خدا!!!
من دیروز آرشیو این بیچاره رو نگاه می کردم بالغ بر 500 روز از ارشیوشو از دست داده
کم نیستااااااااااا
بیایید اختلافات را کنار بگذاریم عزیزان
زندگی خیییییییییییییییلی کوتاهه
به خداااااااااا
والا

شما بودی آیا اعصاب برات میموند؟؟؟

جواب من ربطی به کامنت اذی نداشت
کلا همون لحظه آرشیوم پرید

وگرنه من چیکار به اذی دارم آخه

✗✗panteaaa ✗✗ ۰۴ تیر ۹۴ , ۱۴:۴۱

آخـــ آخـــ آخـــ ... :((

آهنگای کصافط ...

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">