ساحل افکار

بایگانی

چند ثانیه بخوابم؟

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ

سحر که پاشدم خیلی خوابم میومد. زنگ زدم خونه اونا رو هم بیدار کردم. غذا رو گذاشتم روی گاز که گرم بشه. بعد گفتم یه چند دقیقه دراز بکشم تا غذا گرم بشه. سرمو که گذاشتم روی بالش رفتم! بعد با بوی یه سوختگی خیلی شدید ازت خواب بیدار شدم. دیدم خونه رو دود غلیظ گرفته و از ظرف خورش مثل یه آتش فشان داره دود بلند میشه. پاشدم ظرفو برداشتم انداختم توی بالکن و درها و پنجره ها رو باز کردم که دود بره. تازه تو همین حین داشتم فکر میکردم حالا سحری چی بخورم؟!!!! بعد ساعتو نگاه کردم دیدم ای دل غافل ربع ساعتم از اذان گذشته. یه ربع طول کشید ا دودا متفرق شدن. با نامیدی و کامی خشک به بطری آب روی اوپن نگاه کردم و رفتم مسواک زدم. ولی جالب بود اون لحظه نگفتم که گرسنه و تشنه موندم. فقط خدا رو شکر کردم که خونه آتیش نگرفت

هنوز بوی سوختگی میاد تو خونه و هر چی خوشبو کننده زدم و 2-3 تا عود هم روشن کردم ولی بازم بوش هست. خلاصه اگه ظرف غذا رو میذارید گرم بشه نرید بخوابید که ممکنه این بلا سرتون بیاد

باز کردن در و پنجره و عوض کردن هوا هم فایده نداشت. به نظرتون چیکار کنم بوش بره؟؟؟

اگه فایده نداشته باشه مجبورم رو گاز کباب درست کنم بلکه جایگزین بوی سوختگیه بشه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
مستر نیمــا
آخ آخ
انقدر از این تجربه ها داشتم که نگووووووووووووووووووو
کاریش نمیشه کرد :دی

اولین تجربه من بود. ولی خیلییییی افتضاح بود

الان خونه بوی سوختگی میده :(((((((((((

الان ینی میخوای بگی افطاری کباب داری نه ینی میخوای بگی افطاری کباب داری |:

نه هنوز هیچی نداریم برای افطار :(((

دوست ندارم تو رمضون کباب درست کنم
الان از بوی سوختگی خوه حالم اره بهم میخوره
راه حل بدین

یک آقای ایمنی داشتیم قدیما تو تلویزیون به ما میگفت در این مواقع یک حوله رو خیس کنید و در فضای خونه ی دود گرفته تکون بدید به سمت بالا و پایین. حالا نمی دونم برای از بین بردن بو میگفت اینو یا یه چیز دیگه! اگه زحمتی نیست شما هم یک امتحان کنید نتیجه ش رو به ما مخابره بفرمایید :)

اون واسه پخش شدن گاز بود :||||||||||

که گازو خارج کنه

شیمیست خط خطی ۰۴ تیر ۹۴ , ۱۵:۲۶
مامان در این گونه مواقع یه پیاز داغ مشتی درست میکنه مشکل حل میشه :)

اینو باید امتحان کنم

سلام 
خدا رو شکر که فقط غذا سوخت :))
پس تجربه غذای سوخته رو هم کسب کردین :-D

+ خواهرم یه فن بلده که بوی سوختگی رو میتونه از فضا حذف کنه بزار بپرسم بهتون میگم.

آره ولی تجربه بشدت افتضاحیه .سوختن نه. در حد ذغال سنگ شدن.1000% سوختگی


آره لدفن.بسیار نیازمندم بهش

میتونی توی یه قابلمه آب بزاری روشعله گاز چن چوب دارچین  یا پودر دارچین  بندازی توش ملایم بجوشه عطر دارچین فضا رو معطر میکنه
  
همینکارو میتونی بجاش جند لیمو ترش بندازی بخار آب باعث خوش بوی فضا میشه

الان با پودر دارچین امتحان کنم. حالم داره بد میشه از بس عود سوزوندم

میتونی هم به لامپ خاموش اسپری بزنی بعدشم لامپ رو روشن کنی گرمای لامپ باعث بخش کردن بوی اسپری میشه /:

یه خوش بو کننده هوا مصرف کردم . ولی بوی سوختگیه هنوز میاد

عود روشن کردی (((((((:
الانه که جن ها بیان سراغت(((((((:

:)))))))

چیکار کنم. هرچی به ذهنم رسید انجام دادم

شمع روشن کن ، یا چن تا برش پیاز بذار تو ظرف آب چن جای خونه بذار.
میتونی لیموترش هم ورق کنی و تو آبجوش بذاری بجوشه. 
سرکه سفیدم هم با آب جوش بجوشونی بو رو میگیره. حالا امتحان کن اینا رو 

الان دارچین گذاشتم. ببینم اثر میده یا نه. لیمو ترش ندارم

ایضا سرکه

پرسیدم 
برش های از پیاز رو در داخل یه کاسه با آب سرد مخلوط کن بعد در چند قسمت خونه قرار بده تا بوی 
سوختگی از بین بره .
اما دستگاه تهویه تون هم روشن باشه به این کارتون سرعت میده.
ذغال هم جذب بوی سوختگی میکنه میتونی در چند جای خونه تون چند تکه از ذغال رو قرار بدین که بوی سوختگی 
از بین بره.
و اگر اینا رو نداشتین  2پیمانه سرکه سفید با کمی آب بجوشانید این امر باعث جذب سوختگی میشه.

+در ضمن حرص نحورین کاری که شده خوبه که فقط غذاتون سوخت.

ممنونمم

نه بی سحریم موندم

hamshahrionline.ir/details/37891
مراجعه شود

مرسییییی

والا من یادمه مامان بزرگم از اسپند واسه ضدعفونی کردن استفاده میکرد فکر کنم شنیدم بقیه بوهارو هم میبره ولی دقیق نمدونم :)) آخی جوونای مملکت ما همه خسته ن اصلا :)))

خیلی خسته:))))

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۴ تیر ۹۴ , ۱۶:۴۰
بوی غذا سوخته میاد!!
(بر وزن بوی دماغ سوخته میاد :))))
امروز عجیییییب همه بیدار بودن! من اول نشدم!!

:پی


آره

نیمه سیب سقراطی ۰۴ تیر ۹۴ , ۱۶:۵۹
ای وای.... مادربزرگ منم اسپند دود میکنه 

اسپندم نداریم:)))

ویتا خوبه الان ؟ 

:)))

آره خوب خوب

:))))

چی شد؟ دارچین جواب نداد؟/ منم میخواستم همینو پیشنهاد کنم :دی

دارچین یکمی جواب داد.سو سو ولی نه خیلی

فعلا هی عود روشن میکنم :|

سلام
اگر همچنان خونتون بوی  سوختگی میده بهترین کار اینکه یه شیشه گلاب ناب رو بریزین داخل کولرتون بعد کولرتون روشن کنید خونه بعد بوی گلاب میگیره :))

+ شیفت :باید میرفتم شناسایی امروز نوبت من بود و رفتم والان واقعا خسته ام بعدا میام میگم چکار کنین :))

نه خوشبختانه حل شد

غذا واسه افطاری که درست کردم بوش جای سوختگیو گرفت

چه قدرتی آقا ماشالا چیجوری تونستین بدون سحری روزه بگیرید؟:))

به سختی

مبهم الملوک ۱۵ مرداد ۹۴ , ۱۲:۴۸
با عرض پوزش اینجا یه سوال پیش میاد که وقتی یه ربع از اذان گذشته شما چجوری مسواک زدین؟؟

مسواک زدن منافاتی با روزه نداره!!!!

شما کافیه آبی به گلوتون نرسه
فقط باید اینقدر آب دهنتون رو خشک کنید که مثل کویر بشه :))))

من از بوی بد دهان بدم میاد. صبحم باز مسواک میزدم

مبهم الملوک ۱۵ مرداد ۹۴ , ۱۳:۱۴
قبل اذن  بله 
ولی بعد از اذان خب یکم سخته 
والا مستر موقع مسواک زدن  0ناخواگاه یکم از خمیر دندون خورده میشه....بعد فک میکنم تو معده ام انزیما میرن حموم.... استخر میزنن خلاصه کلی بهشون خوش میگذره

والا واسه من تا حالا پیش نیومده!!
خیر. اگه اینطوری که گفتم مسواک بزنید روزه باطل نمیشه

بعلاوه آنزیم معده هم مشکلی نداره! بوی کباب به شما بخوره روزه باطل میشه؟؟؟!!!!!! خیر

مبهم الملوک ۱۵ مرداد ۹۴ , ۱۳:۳۴
اون انزیم ها رو صرفا جهت فان گفتم جناب 
در مورد مسواک هم اطلاعاتی نداشتم که پرسیدم 
ممنون که اطلاع دادید

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">