ساحل افکار

بایگانی

بزرگی میفرماید

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ب.ظ
چقدرم خوب گفته
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۱
مستر نیمــا
موجود درد کشیده ایه ! :))

:)))

آخ آخ... حرف دلمو میزنه این بزرگوار!!!

گویا حرف دل خیلیاست

فانتالیزا هویجوریان ۱۱ تیر ۹۴ , ۱۲:۴۱
همه ی ما دهه شصتیا، یه آقوی همساده ی درون داریم :(

واقعااااااااااا

چرا ما هم میخواهیم زندگیمون بیفته رو غلتک
هم غلتک نیفته رومون

میخوایم ولی میشه؟

جملات ارسطو و افلاطون و کل بچه های آکادمی افلاطون،به پای جمله های آقوی همساده و فامیل دور نمیرسه!اینقدر فلسفی و عمیق این جملات!

:)))))))))))))

آره واقعاااا

فاطیما کیان ۱۱ تیر ۹۴ , ۱۳:۲۸
اون بزرگ خوب میفرمایند :)

خیلییی

تصور چنین زندگی کسالت آوره، زندگی با همه پستی و بلندیاش قشنگه و معنا پیدا میکنه 

می بی

خیلی هم منطقی و شیک فرمودن

بلهه

یعنی من داغونِ این آقای هم ساده هستم... بسیار حکیمانه بود :)

خعلیییی آقا خعلیی

والا

:دی

نیمه سیب سقراطی ۱۱ تیر ۹۴ , ۱۶:۵۲
آخه آدم انقدر قانع ...

:))))

دیگه

اون بزرگ خیلی زیبا گفته...

ببببله

حرف این بزرگو باید با آب طلا نوشت.....

:دی

واای من عاشق اینما ^_^ عاشقااااا!

باز خوش بحالش یکی عاشقشه

معلوم نیس دست روزگار چیکارت کرده که افتادی رو مود عااقو ما  به این زندگی کوفتی راضی ایم! :)))
دیگه وقت اهنگ بندریه....
بیخیال بابا...
بخندین...
 :)))
حالا اهنگ بندری منو نمیخوای بذاری، نذار...حداقل خودت گوش کن پستات یکم امیدوار تر کنن آدمو به زندگی...
عمو نیما هم انقد یهو پریشان حال؟
میخی ببریمدون اصفهون یه کن دلدون وا شه؟ ( با لهجه اصفهانی گفتم :))   )

اصی دلم بدجور هوای اصفانو کردس

تا آخر رمضون نیمیتونم برم

اوهوووم باید بشه
چه معنی داره نشه

همیشه به خواستن نیست

خب پس تحمل کن فرزندم...
تحمل را بایدت...   :))))
تو میتونی...خخخ
تو میتونی....
دارم دوپینگت میکنم دووم بیاری تا اخر ماه رمضون...  :)
اصن تقصیر این مامان ها و بغل هاشونه...آدمو هوایی میکنه...
بندریو گوش دادی؟  :)))
اخر میدونم میمیرم و اون اهنگ بندریو نمیذاری تو وبت...


بیان قول داده بود ارشیومونو از بلاگفا جمع کنه بیاره...دوباره که رفتم دیدم زده بود فعال نیس....
چه وضعشه اخه...


بندری ندارم که. شما که داری اقلا یکی آپ کن بده استفاده کنیم

آدرس بده. اصفانی بازی در نیار واسه ما:)))

عهههههه. پس وبلاگ داری رو نمیکنی بدجنس ناقلا
جای محافظه کاران در ته اعماق دوزخه. حالا ببین کی گفتماااا

من کلا لپ تاپم پره بندریه....
کی؟
چی؟
کی وب داره؟
بنده تکذیب میکنم...   :)))
هر کی هر چی گفته شایعه اس....    :)))
من که محافظه کار نیستم اتفاقا...
فقط لج بازیمو شکوفا کردی...نه عاقا...
نچ!
خب برو تو گوگل سرچ کن...بندریو میگم  :)
سندی هم بد نی!

ببین همین کارا رو میکنی مردم واسمون حرف در میارنااااا


در مورد وب هم
برووووووو برو از خدا بترس
بروووو

:)))))
عاقا ما رفتیم از خدا بترسیم...
فقط اومده بودیم کمی سر به سر عمو نیمامون بذاریمو بهش یه سری بزنیمو صله رحم رو به جا بیاریم...
خداحافظ عمو...
پست بعدی شاد باشد لدفن!
:)))

واقعا بروووو از خدا بترس

اصی از شوما آبی گرم نمیشد

مهم اینه که میام بهت سر میزنم...
افتخار کن به خودت   :)
افرین...
شوما رفدی اصفهون سلامی ما رو هم برسونیدا؟
ممنون میشیم...
خخ...
خندوانه رو هم ببین...
خدافس.

مگه شوما کوجای الان؟؟؟!!!


خونه....با همخونه ای ها...
هم زیستی مسالمت امیز و اینا....
یه چیزی تو مایه های خودت...
خخ...

عه به سلامتی رفدی سرکار؟؟کجا؟اهواز؟

چه زرنگی!
اطلاعات نمیدی اطلاعات میگیری؟
ای ای چتر باز....
من هنو اون پست رمز داره تو گلوم گیر کرده....

زرشک! تو وبلاگ ما که همه اطلاعاتمون هست!

ما که مثل شما محافظه کار نیستیم! نمیترسیم

شما هنوز تو جو دانشگاهی انگار:))))

اسقف اعظم ۱۲ تیر ۹۴ , ۰۱:۳۹
ایام،ایام ماه مبارک رمضانه!
بیایید قانع بودن رو در خود پرورش دهیم!
من فردا میرم از یارانه انصراف میدم!

آورین آورین

الان خواستی مثلا منو تحریک کنی و حرص منو دربیاری؟
ترسو خودتی...
برو عمو نیما...برو....
خخخ...
اتفاقا متاسفانه نه ترسو ام نه محافظه کار...
شیطونه میگه ادر وبتو بذار ها؟

متاسفانه دوتاش!

حدس زدن جوابش واسم سخت نبود 
ایشالا زودتر از دانشگاه و بعدش از رفتارهای دانشگاهی فارغ التحصیل بشی

گمـــــــشده :) ۱۲ تیر ۹۴ , ۰۳:۱۸
:))))

:دی

همین که تو خواستنت شک داشته باشی نمیشه

می بی

مرسی از کمک و همراهیت. ...حال و روز من باهاشون مصداق بارز این جمله س

خواهش


آدم ارغوانی ۱۳ تیر ۹۴ , ۲۳:۰۲
هههههه اصا این جمله رو باید رو یه شمش طلا هک کنن!!!

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">