ساحل افکار

بایگانی

خراب

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۱ ب.ظ

حالم...

نمیدونم امشب چمه. مثل مرغ سرکنده شدم. دلم آشوبه نمیدونم برای چی!!

حال جالبی ندارم. امشب شب قدره، نمیدونم لطفتون شامل حال من میشه یا نه ولی اگه دلتون پرکشید پیش خدا برام دعا کنید.ممنون میشم

خداحافظ ای کوچه های خموش

خداحافظ ای مرد خرما به دوش

خداحافظ ای سجده گاه  علی

که چشم تو مانده به راه علی

خداحافظ ای نان خشک و نمک

خداحافظ ای ماجرای فدک

خداحافظ ای نخل ها چاه ها

دگر نشنوید از علی آهها

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
مستر نیمــا
شمام ما رو یادتون نره اقا نیما.. محتاج دعا
یا کاشِفَ الْغَمِّ، 
یا غافِرَ الذَّنْبِ، 
یا صادِقَ الْوَعْدِ، 
یا مُوفِىَ الْعَهْدِ، 
یا عالِمَ السِّرِّ
برای بهبود حال خراب مستر:

توجه کرده اید که ساختار زولبیا بسیار حساس است چون کافی است کمی فاصله‌ی حلقه‌ها از یکدیگر نسبت به سطح مقطع آنها بیشتر باشد تا در گاز دوم، لنگر پیچشی حاصل از طره‌‌ی آزاد ایجاد شده از گاز اول، باعث گسیختگی مقطع حلقه‌ها در دورترین نقطه از سر آزاد حلقه شده و سقوط بخشی از حلقه‌های زولبیا را به همراه داشته باشد!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اینو از گروه دانشگاه شریف برداشتم, زنگ تفریحشون بود داشتن بحث غیر درسی میکردن

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۱۸ تیر ۹۴ , ۲۱:۱۷
تورنادو...!!!!!
:)))))


+من الان یه پست "شاید به دردتون بخوره6"میزارم...صوتیه...خودم حالم خراب شد شنیدمش
شما هم خواستی گوشش کن داغوون تر شین...
مامان دو گل...فاطمه ۱۸ تیر ۹۴ , ۲۱:۳۵
براتون آرزوی آرامش قلب دارم
شما هم ما رو فراموش نکن مستر
التماس دعا

فانتالیزا هویجوریان ۱۸ تیر ۹۴ , ۲۲:۳۴
التماس دعا رفیق.ایشالا آرامش دلتم برمیگرده :)
به یادت بودم
انشاالله دلت آروم باشه
یه چی شبیه آغوش یا صدای مادر حالت رو خوب میکنه 
همیشه اگه این حسو داشتیوضو بگیر دورکعت نماز بخون و زیارت عاشور
 

السّلامُ علیکَ یا امیر الورمنین عـــلـی علیه السلام...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">