ساحل افکار

بایگانی

در محضر شعر

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۲ ب.ظ

فکر یک خنده ی بی دلهره در سر دارد

                                                      این غزل های پر از گریه اگر بگذارد!

خسته ام خسته از این حادثه هایی که هنوز...

                                                      دارد از هرطرفی بر سرمان می بارد!

ترسم این است که این غصه خدایم بشود

                                                      کاش دست از سر ایمان ِ دلم بردارد

شهر، تاریک – تبر، تیز و در بتکده باز

                                                      دیگر این قصه فقط دست تورا کم دارد...

بیت های غزلم هم به شمارش افتاد

                                                      پس کسی نیست نفس های مرا بشمارد؟!

دست تقدیر نبوده ست پریشانی ما

                                                      عشق هرجا برسد بذر جنون می کارد

آن قَدَر خسته ام از گریه که یک بار شده

                                                      فارغ از دلخوری ِ قافیه خواهم خندید


                                         "رویا باقری"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۹
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

بیت آخرش فوق العاده بود
فارغ از دلخوری ِ قافیه ...

شعرش دلنشین بود کلن

سید حسن سیدحاتمی ۱۹ تیر ۹۴ , ۱۶:۱۴

سلام علیکم

نماز روزهاتون قبول باشه

 وبلاگ زیبایی دارید و امیدوارم موفق باشید

بنده یک روحانی هستم و وبلاگی برای خدمت به دوستان و پرسش و پاسخ دینی راه انداخته ام و در خدمت دوستانم هستم

اگر به زبان ترکی آشنا باشید سخنرانی کوتاهی به نام شاه راه نجات در وبلاگ گذاشته ام امیدوارم مورد رضایت باشد

از حضرت عالی نیز برای بازدید از وبلاگم صمیمانه دعوت می نمایم

یه لحظه فکر کردم سید محمد خاتمی نوشته

به مسترنیما میگن چرا روزه نمیگیری ؟
میگه اینجا دما ۵۸ درجه است جهنم ۶۰درجه
برا ۲ درجه روزه بگیرم ؟ :)))))))

مستر نیما تو 61 درجه هم روزشو میگیره :پییییییی

این محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه داشته وگرنه ماه رمضان تا حالا همرو کشته بود..
.
.
.
.
.




.
شیخ تورنادو در حال غش و ضعف ناشی از روزه!!

:)))))

می تووو

آقا اگه زحمتی نیست این لینک سمت چپی منظورم پیوندها هست, این لینک وبلاگ مارو تغییر بده لینک بلاگ رو بذار
هفته بعد ایشالا مهاجرت میکنم اینجا ینی بیان ینی بلاگ!
یه مقدار هم سبک نوشتنم رو تغییر میدم

راستی یه سوال خییییییییییییییلی فنی! اینجا نمیشه یه پستی رو بنویسی و ادامه مطلبش رمز دار باشه؟
هر چی تلاش کردم نشد

پیشاپیش از همکاری و راهنمایی های شما سپاس گزارم

حتما
متاسفانه کل مطلبو مثل اینکه رمز دار میکنه
دیدم کل آرشیوو آوردی
دیروزم یکی از پست هات رمز نداشت :پی

رمز 116 و 74 رو برداشتم
تا حالا هر کی قرار بود من و شریف و خوابگاه و دوستامو بشناسه شناخته
به نظرم کافیه
نه که کلاً خاطره نویسی رو بذارم کنار... ولی دارم تمرین میکنم خاطراتمو اجتماعی تر و غیر شخصی تر بنویسم
نسرین o-0

این جوکه به جای مستر نیما یه به یه خوزستانی نبود عایا0_o

tornado
چرا وبت رمز داهر عایا تو دلت میاد خواننده خاموشت نخونت هوم/:
خب مستر هم خوزستانیه دیگه :))))))

+ مریم من نمیشناسمت! خیلی خاموش بودی انگار!!!
تا حالا به دو تا مریم رمز دادم
فکر کنم تو مریم3 هستی!!!
تو این سه ماه صد نفرو روشن کردم :دی تو چه طور هنوز خاموش موندی؟
یه کامنت خصوصی بذار برام و یه آدرس بده رمزو بفرستم
عصر جمعه باشه و یه شعر خوب بخونی ، مرسی
منم اون آخونده رو دیدم فک کردم نوشته خاتمی :دی

:دی

مریم خانوم! قربونت برم, فدات شم, آدرس وبلاگی که دادی کامنتاش بسته است خب...
چه جوری رمزو بفرستم آخه!!!!؟
خخخخخخ
واقعا یادم نبود :دییی
آقای نیما بیت اخر چرا وزنش با بقیه بیتا جور نبود؟
من ادبیاتم خوب نیست

دلیلش متفاوت شدنش تو همون بیت گفته شده دیگه!!!

سلام نیما خان خوب میری ما قدیمیارو فراموش میکنی نمیگی ما دلمون تنگ میشه رسم وفاداری اینه پسر؟ امییییییییدوارم هرجا که هستو دلت شاااااااااد باشه و تنت سلامت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">