ساحل افکار

بایگانی

مثل

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ

مثل وقتی که از خواب بیدار میشی و میبینی ویتا روی سینه ات نشسته و کلهشو کج کرده و دارد نیگات میکند. اون لحظه فقط دوس داری بچلونیش

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
مستر نیمــا

مثل

آخ آخ.. فکر کن بیدار میشی و می بینی به جای ویتا یه موجود ریزه میزه که تازه دندوناش درومده رو سینه ات نشسته و بابالی بابالی صدات میکنه :))))))

به امید آن روز :)))))

:)))))))))))

وای گفتی دلم واسه محمد حسین پرکشید
دوتا دندون درآورده. آخ آخ آخر هفته باید برم بچلونمش :دی

منم میخواستم همین حرف نسرین رو بگم :دی
به امید آن روز(:

اووو بابا بچه دردسره:دی

خوبه بازم ویتا رو داری ما که چش وا میکنیم سقفه همش :(

:)))))))

گاهی وقتها آسمونم امتحان کن

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۲۱ تیر ۹۴ , ۱۹:۲۵
بعضیا هستن غیر مستقیم میگن زن میخوایم :)))))))
+به جان خودم اگه دروغ بگم!

:)))))))))))

زن که سرشو کج نمیکنه نگات کنه.یه جیغ میکشه خوابتو کوفتت میکنه

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۲۱ تیر ۹۴ , ۱۹:۳۸
راس میگین خب! زن ها جیغ میکشن،عربده نمیکشن! :))
❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۲۱ تیر ۹۴ , ۱۹:۳۹
ها ...آره یادم نبود! که جیغ مال زناس نه عربده!!
اونم امتحان کردم فعلا که تابستونه سقفه فقط :دی

خب پس یه ویتا واسه خودتون دست و پا کنید :دی

چه خوبه نمیترسید بیدار شید یدفعه ببینید یه حیوون نشسته :/

آخه ویتا ترس داره؟؟؟

ویتا کیه ؟..

پست ها رو برین پایین عکسش هست



چرا باید ناراحت بشم؟؟؟!!!!
من از همه خواننده هام استقبال میکنم

آخه این درسته هی ما رو وسوسه میکنی بریم یه دونه ویتا بخریم 
:((((((((((((((((

حالا اول اون دوتا بلدرچینو رو بزرگ کن

مبهم الملوک ۰۸ مرداد ۹۴ , ۱۳:۰۶
نمیدونم چرا ولی من هیچ وقت از نگه داشتن  حیوان خانگی پرهیز کردم ..، حس میکنم عذاب میکشن 
هیچ وقت هم بهشون دست نزدم فقط اسب
ولی انگار شما خیلی ویتا رو دوس دارین   جالب بود برام

اصن ویتا یه چیز خاصه. خیلی بامزه و دوست داشتنیه. کثیف کاریم نداره یا خیلی خیلی کمه

هر کی از نزدیک دیدتش عاشقش شده:دی

مبهم الملوک ۰۸ مرداد ۹۴ , ۱۴:۰۵
تورو خدا جمله بندیم هیچ وقت از نگه داشتن حیوان خانگی پرهیز کردم    بنده خدا ادبیات!!!   :دی
اصلا ندیدم چی تایپکردم وقتی بستنی بیاد وسط دیگه هیچی به چشم نمیاد  بستنی جون دیگه الان باید براش فاتحه بخونم   روحش شاد و یادش گرامی
ویتا جون را دوست میداریم.......شاد باشید

کلی خندیدم اتفاقا :دی

مبهم الملوک ۰۸ مرداد ۹۴ , ۱۴:۱۰
از اونجایی که مبهم خوبی هستیم
بسیار خوشحال گشتیم که موجبات شادی جوانان را فراهم کردیم
باشد که جوانان شاد باشند .......همیشه
امضا مهر   مبهم الملوک
مبهم الملوک ۰۸ مرداد ۹۴ , ۱۴:۱۶
مثلا میخواستم احساسمو نسبت به حیوانات گرامی بگم 
هی من میگم در زمینه بیان احساسات زیر خط فقرم  هیچ کس قبول نمیکنه  هیییی
والا یا خیلی اوج میگیره  یا میره زیر خط فقر
تعادل نداره که
پیام اخلاقی::متعادل باشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">