ساحل افکار

بایگانی

ظریف

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۹ ب.ظ

یه زمانی اینجـــــــــــا اون موقع که تازه ظریف شده بود  وزیر میگفتم این ته وزیره

الان دیگه برای همه اثبات شد که ظریف دوست داشتنی این ملت کار کشته است. یکی از محبوب ترین شخصیت های سیاسی ایرانه و قابلیت یک رییس جمهور شدن رو داره. هرچند میدونم بعد از این منزویش میکنن چون که از کسایی که پشتوانه مردمی خفنی دارن میترسن. ولی ظریف واسه ما یه قهرمانه

حتی اگه کنگره و ال و بل و مجلس... خودمون بزنن زیر مذاکره من از ته قلبم دوسش دارم

دوست داشتنی ترین وزیر که تاریخ انقلاب اسلامیه

به احترامش کلاه از سر بر میدارم

نیگاش نکن ظریفه          شیش کشورو حریفه :دی

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۲۳
مستر نیمــا
بــانــو ۲۳ تیر ۹۴ , ۱۸:۲۱
عاقا وزیره...خوده وزیره 3>
منم از اولش دوسش داشتم
مخصوصا از وقتی دیدم چقد راحت انگلیش حرف میزنه

:دی

 من که از اول جوادو قبول داشتم کارش درست بود !وهست
منتها الان هنوز تایید نهایی مونده ان شا الله اونم اوکی میشه !

تایید نهایی برای اجرایی شدنه. به اینجا رسیدن کارر هر کسی نبوده

کاملا موافقم با اون منزوی شدنش ... الهی اینطور نشه و از اون بیشتر آرزو می کنم موفق تر باشه تو کارهاش روز به روووز :) 

+ استادمون به من میگفت ظریف !گفتم استاد من ر! هستم ، گفت خب من ترجیح میدم بهت بگم ظریف !!! نه واسه اینکه شباهتی به جناب ظریف داشتما ، خیر برای جثه ی ریزم بود:|

:)))))) ظریف

نیمه سیب سقراطی ۲۳ تیر ۹۴ , ۱۹:۱۸
آخه آدمه انقــــــــدر تو دل برو ^_^

واقعااا

نه اینکه الان بخوام ازش تعریف کنم ولی منم شخصیتشو دوس دارم ، دیپلماتِ کلا. سوادش ،رفتارش ،حرف زدنش، لبخندش . لولش بالاس .

همه چیش درسته

تاج بی بی ۲۳ تیر ۹۴ , ۱۹:۴۱
امیدوارم همینطور که شما بگید باشه
تاریخ خواهد گفت.............

شک نکنید همینطور خواهد بود

کاش یکم با چشم باز تفاوت رو میدیدین اونوخت خودتون هم قبول میکردین

جلبک خاتون ۲۳ تیر ۹۴ , ۲۰:۳۹
ظریف نبین چه ریزه...بشکن ببین چه عزیزه..
براش احترام قائلم...کلا هر کسی رو که برای مردم احترام قائله رو دوس دارم...
مخصوصا اگه فداکار هم باشه...

کارش درسته واقعااااا

من به احترام این مرد خواهم ایستاد.
ظریف مچکریم.

+هر چند برداشتن تحریم بدرد جونای دوره ی قبل 
ما نخورد ولی الهی شکر به نفع بچه های این نسل و نسل بعد میخوره.
خدا رو شکر.

ما که جوونیمون تو تحریمها گذشت:(

دقیقا.
اصلا پیر شدیم با این تحریم ها :|
یه سود داره که قیمتها ایشالا میاد پایبن البته ایشالا .

قیمت ها پایین نمیاد.ثابت میمونه

نره بالا بخصوص قیمت سکه :)) 
چون ما ورشکست میشیم :دی 
خارج از شوخی نره بالا هم جای شکرش باقیه ...

ملت باید بدونن که ارزونی در کار نیست.بهترین حالت تورم کم و ثباته بازاره

ان شا الله اونم تایید میشه :)
 جدای از شخصیت سیاسیش فرد خیلی قابل احترامیه :)
به اینجا رسیدن دمشون گرم :)
اجرا هم خیلی مهمه ایشالا به اونجا هم که کار هیچکی نبوده برسن دل همه شاد شه :)

مرده مررد

اسقف اعظم ۲۴ تیر ۹۴ , ۰۰:۰۶
من ترجیح میدم سکوت کنم! باید دید شرایط چطور پیش میره 
امیدوارم که ایشون مثل اکثر بقیه تو زرد از اب در نیاد و به این محبوبیت خودش بمونه.

شخصیت یه نفر نشون دهنده نوع رفتارش در آینده هم هست

نگاش نکن ظریفه     شیش کشورو حریفه  :بشکن
ایشون تلاشش رو کرد و کارشو درست انجام داد همینا کافیه برای اینکه بگیم مرسی آقای وزیر :)
مامان دو گل...فاطمه ۲۴ تیر ۹۴ , ۰۳:۴۴
آقا، این ظریف عزیز، باکلاس ترین مسئول مملکتی هست که تاریخ ایران به خودش دیده
از صمیم قلب دوستش دارم و برای سلامتی و موفقیتش  و البته کور شدن دشمنها و بدخواهانش همیشه دعا میکنم
:))
مامان دو گل...فاطمه ۲۴ تیر ۹۴ , ۰۳:۵۱
و اضافه کنم  متنفرم از این آدما که حتی الان، چشمشون رو به روی این همه تلاش و زحمت و موفقیت بستن
اون موجود.... و مسئول سابق،، هر بار دهنش رو باز کرد گند زد به ملت و مملکت... باز هم هر روز براش جشن ملی میگرفتن و حماسه ساز بود واسه خودش.....
حالا اینجا که دیگه  بی انصاف ترین کشورها هم اذعان به موفقیت ما کردن و تبریک گفتن... باز توی مملکت خودمون یه سری نمیخوان ببینن چی شده و قبول ندارن این همه عظمت رو....
خدا شفاشون بده به حق همین شبهای عزیز 
آمین

فانتالیزا هویجوریان ۲۴ تیر ۹۴ , ۱۰:۱۷
اینکه آدم باید متعادل باشه و تند نره رو قبول دارم ولی این قدرته شماس که باعث میشه دشمن ِشما به اصطلاح جلوی شما کم بیاره.ینی اگه والیبال ما ضعیف بود به آمریکا میباخت.
و سیاست هم اینطوره.سخت گیری های احمدی نژاد و جلیلی برای اون برهه ی زمان لازم بود به نظرم.

کاملااااااااااااااااااا مخالفم. چون توافق همون زمان داشت انجام میشد و ایشون با سخنرانیشون تو نماز جمعه گند زدن بهش و بعدش که شما نمیدونید که چه جفاها که بهمون واسه به مردم و مملکت رفت


شما تو سیستم نیستین خیلی اطلاع ندارین چقدر اوضاع داغونه. فقط همینو بگم که هر روز با سیلی صورت سرخ کردیم این مدت. و اگه توافق نمیشد طی چند ماه یا حداکثر سال آینده تازه میفهمیدین که چه خبره و چقدر اوضاع کشور داغونه. مخص.صا از نظر مالی

بزرگترین خیانتی که یه نفر میتونست به کشور بکنه اون آقا تو 8 سال کرد. آسیبی که حتی یه جنگ هم نمیتونست بهمون بزنه
حیف که از یه چیزایی اطلاع ندارید وگرنه شما هم نظر منو داشتین

✗✗panteaaa ✗✗ ۲۴ تیر ۹۴ , ۱۳:۵۰

هوم ...

دیپلماسی لبخند !

برخلاف شما زیاد نظر مساعدی نسبت بهش ندارم :-"

( حالا تو دلتون میگید تو کی باشی -_- برو جوجه -_- )


گفتم :))

با سلام

بنده هم از اول که دیدمشون ازشون خوشمان آمد

وقتی هم که فهمیدم انگلیسیش فوله که دیگه راز موفقیتشو کشف کردم

البته خدایی  معلومه اخلاق فوق العاده ای داره و تو کارش هم واقعا حرفه ای و ظریف عمل می کند

من خیلی وقت بود به موفقیت این جناب وزیر عزیز ایمان داشتم

خدا حفظش کند الهی

انشالله



منم موافقم. نتیجه نسبتا خوبی حاصل  شد. همین عنوان کردن شکستشون در برابر ما کافیه:) اجرا بشه که معرکه است.

ولی نمیشه گفت کار دولت قبل همش گندکاری بود

پس خبر ندارین. همش نه ولی قسمت عمده ایش بوده. اینقدری که اصلا جای دیدن قسمت خوبو نمیذاره

فانتالیزا هویجوریان ۲۵ تیر ۹۴ , ۱۱:۰۲
کلا اونا هدفشون همون بود من دفاع نکردم ازشون و میدونم که چیکار کردن.
منظورم این بود که ما تو این سی سال خیلی کم کاری کردیم.چه جنگ عراق و چه ریاست احمدی نژاد و...

منظورم این بود اگه ما همون زمان که انقلاب کردیم شروع میکردیم به ساختن خودمون الان قدرت کمی نبودیم.البته بماند که اینی هم که شدیم بد نیس ولی خب وقتی مجبوریم برای حقوقمون سیاسی بازی دربیاریم ینی قدرت لازم رو نداریم دیگه.
من با اصل توافق موافقم و واقعا نیاز بود  وخسته نباشید میگم خدمت تیم مذاکره کننده و ظریف دوست داشتنی عزیز
اینکه اون آقا تو اون 8سال چه ضربه هایی زد که غیر قابل جبران هست رو کاملا قبول دارم ولی از لحاظ سیاست خارجی هم نیاز بود اون موقع مقاومت میکردیم تا الان بتونیم توافق بهتری داشته باشیم با کمترین باج دادن ممکن
به هرحال همه خسته نباشن مخصوصا مردم ایران 
اون پست بلاگفا یادمه
انگلیسی حرف زدن و ریش پروفسوریش
حتی یه پست هم در مورد روحانی نوشته بودی
موقع مناظره ها

ظریف رو بیارین پایین :))

ناسلامتی فرداشب عید ها :))
پیشاپیش عیدتون مبارک و نماز و روزه هاتون قبول :))
هویجوری:

من و تو ، توی خیــابانی و باران... مثلأ
خلوتِ دنجـی و یک گوشۀ دالان... مثلأ

من و یک ، سیرتماشای تو کردن ، آرام
بی سخن از لب و گیسوی پریشان ، مثلأ

تو به من، فکرنکن... من به لبت فکرکنم
فکر بدنیست که... نه بیشتر ازآن ، مثلأ

تو بگویی که چه سیگار تو بدبوست ولی
من بگویم نَفَست ، قمصرکاشان ... مثلأ

تو بپرسی : چه کسی توی خیالت داری؟
من بگویم:"تو"؛ کسی نیست به قرآن،مثلأ

بغض کردم که مگر می شود آیا روزی
من و تو، توی خیابانی و باران ، مثلأ...

:)
فوق العاده حس خوبی داشت وقتی توی حرم امام رضا دیدمشون رفتم جلو سلام کردم و بشون خسته نباشید گفتم و چون این اتفاق برای سال قبل بود اون زمان گفتن دعا کنید...
حس معرکه ای بود...
سلام
ببخشید میخواستم بدونم شما از رشته ای که خوندین نفت راضی هستین؟
برای دختر خوبه؟

با توجه به شرایط جدید و اوضاع نابسامان کار این رشته رو به هیچ عنوان برای یه خانم توصیه نمیکنم

مخصوصا اگه خوزستانی نباشه
یعنی خواهر خودم اگه میخواست بره به هیچ عنوان نمیذاشتم بره.
حالا اگه خوزستانی و اهوازی باشین باز یکم شرایط متفاوته.در غیر اینصورت اصلا

سلام
شما بودی یک بار نوشته بودین آرشیو وبلاگ بلاگفاتون پریده؟
این سایت رو امتحان کنین:
web.archive.org
این پست روز تولدم نوشته شده!

:)

مردی بنام شقایق ... ۱۸ بهمن ۹۴ , ۱۱:۱۳
الا به به الا چه چه الا خوب!
الا "برجام" من پیمان مرغوب

همونی که با امضای قشنگش
همه دلواپسارو کرده مرعوب

همونی که با بیست و چند دقیقه
میشه تصویب با امضای منصوب!

تمام معظلات امروز حله!!
همین چشمای من رو کرده مرطوب (از شادی!)


الان هر کی که نقدی روش بیاره
میشه با تیم اسرائیل محسوب

تمام بی سوادا رو پوکونده
با این نطقش رئیس جمهور محبوب

یا با کلی شکایت توی دادگاه
میشه با حیله و تدبیر سرکوب

"مگه سرهنگه؟" هییییسسسس... ساکت شو اصلن
حقوقدانه! شده چشمات معیوب؟!! 

اینو ول کن... بگو مثل بقیه
الا "برجام" من پیمان مرغوب....


+
اتفاقا الان همه وایسادن واسه دکتر
من نگرانم خسته نشن!

نگران نباش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">