ساحل افکار

بایگانی

شما بگید

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

یک نفر توی فامیل ما هست که من باهاش خیلی راحتم.از بچگی با هم بودیم و وقتی با هم حرف میزنیم دیگه زمان باعث توقف حرف زدن ما بشه

با هم هم سن و سالیم، بچه سالمی بود و کلا این بشر روی عقل و منطق میچرخه تا احساس، یک مدتی با یک دختری رفیق شد و بعد خانوادشو سنجید گفت این اونی که من میخوام نیست و کات، بعدش سراغ دختر دیگه ای نرفت، پارسال یه بار بهم گفت این س.گ.ز هم اونی که میگن نیست و تجربشم کردم،هیچی نیست، چند وقت پیش با رفقاش رفته بود و آب.شن.گولی هم تست کرده بود و اونم گفت هیچی نیست، کلا هر چیو که فکر میکرد شاید جذاب باشه تست کرد و الان کلا بیخیال همه چی شده و زده تو خط کار و بار و پول فقط، هیچی اقناعش نکرد

 بعضی وقتها فکر که میکنم میبینم آدم های میانسال بیشتر حرص پول میزنن و بیخیال همه چی میشن، نکنه اونا هم تجربه کردن و به این نتیجه رسیدن که همه چی کشکه!!!

نتیجه گیری شما چیه؟


** مشاعره به احتمال زیاد شب جمعه برقراره، شعردوستان گرامی که میخوان شرکت کنن اعلام حضور کنن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
مستر نیمــا
بنظرم اینجوری نیست..همینایی که برای ایشون هیچی نیست واسه خیلیا همه زندگیشون محسوب میشه..فکر میکنم این بستگی به خود شخص و دیدگاه و خواسته هاش داره..
البته پول از چیزهایی هست که هیچکس رو نتونسته سیر کنه...
پس پول دربیاریم برا چی؟
وَمَا الْحَیَوةُ الدُّنْیَآ إِلَّا لَعِبٌ وَلَهْوٌ 
و زندگى دنیا جز بازى و سرگرمى نیست
طبق مصاحباتی که با دو سه نفر از میانسالانه فامیل داشتم اونام فرمودن همه چی کشکه و بپا از هول حلیم نیفتی دیگ مثه ما و این حرفا ...چه بدونیم والا..بلاخره هرچی نباشه دوجین پیرهن بیشتر از ما جِرواجر کردن دیگه
چیزی هم موند از خوشی های دنیا که نزنه زیر دلش؟....تسبیح آدمو گم میکنین شما....واللا....
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** *** ** *** **** **** ********** *** * **** ********

من با کامنت کسی مشکل ندارم.با لحن نوشتنتون مشکل دارم. چون دوست ندارم مثل خودتون جواب بدم مستقیم میگم

آدمایی که همه چی رو تست میکنم دنبال یه چیزی هستن که نمیدونن چیه ، منم گاهی حس میکنم دوس داشتم خیلی چیزا رو تست کنم بعد بیام ببینم کجای زندگیمم. یجور تا ته خط رفتنه ، از اونجا پشت سرتو نگا میکنی و بعد نظرتو میگی
ببین ، نوع نگاه این آدم ناپخته ست ، و متعاقبا درکش از تجربه ای که داره هم همین طور . مثلا مسئله ی سکس . قراره ما سکسو به عنوان یه نیاز متداوم بپذیریم ، یا با سفر به فضا یکی ش کنیم ؟! البته تا حدىدی ایراد فرهنگی هم هست . یه چیزایی رو این قدر گنده می کنن که انتظارا بالا می ره . وگرنه کسی از سکس و پول سیر نمی شه و اونا رو در موازات زندگیش می خواد . نیاز بیولوژیکی به چیزی تموم شدنی که نیست . این آدم تمایلاتش نابالغه . 
سلام میشه شب جمعه مشاعره نباشه و بجاش فرداشب باشه :دی 
من حاضرم ولی خیلی نامردیه شب جمعه برگزار میکنین چون مثل هفته پیش از همه چی باید بگذرم باید بکوبم بیا 
مشاعره :دی
یه نمونه اش دعای کمیل هستش .
حالا اسم منم بزارین ولی اگر نت داشتم و مناجات نداشتم میام.
چکار میشه کرد :((
بعد مشاعره شاید رفتیم مناجات !


+درضمن عیدتون هم مبارک.
کعبه یک سنگ سیاه است که ره گم نشود * حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست
به نظر میرسه "هدف" از زندگی کلا چیز دیگه ایه! که از یک جایی به بعد برای ادامه ی مسیر، "لازم" هست که یک همراه داشته باشی تا به اون "هدف" برسی. البته این "هدف" از پیش تعیین شده هست و برای "همه ی آدم ها" یکسانه. ساده لوحانه است که انتظار داشته باشیم به راحتی بفهمیم این "هدف" چیه ولی مسلما این زندگی روزمره ای که من و اکثر آدمای اطرافم که درگیرشیم، نیست. منم نمیدونم درست چیه ولی میدونم پول و مسائل خاک بر سری! در حاشیه ان. اگر برای ارضای این مسائل بخوایم ازدواج کنیم، بعد از چند مدت تکراری میشه ولی اگر درست بدونیم برا چی داریم ازدواج می کنیم و شریک زندگیمون رو درست انتخاب کنیم، اون موقع مسائل خاک بر سری هم جذابیت خیلی بیشتری خواهند داشت. در واقع انجام اعمال خاک بر سری اگر صرفا حرکات مکانیکی باشند تکراری خواهند شد ولی اگر همراه با "دوست داشتن و محبت" باشد با گذر زمان جذابیتش حفظ خواهد شد.
چی گفتم! :))
اسی بولیده ۰۱ مهر ۹۴ , ۲۳:۱۸
احتمالا میام مشاعره
مشاعره منم هستم
شماره 2 لطفاً

--------------------------------------------------------------
@باران
آره عزیزم اگه وب یا ایمیل نداری, وب دوستتو بده :)
@ المیرا
نمی تونم برای بلاگفات کامنت بذارم, یا آدرس دیگه بده یا ایمیل یا آدرس وبلاگ یه دوست مشترک که آدرس جدیدمو برات بفرستم :)


اگه نت قطع و وصل نشه و ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم ندن که از جنبه های مختلف گند بزنن به حال و روزم! منم هستم (ایشالا) :)
سلام 
عیدتون مبارک.
خواهشا اگر امشب بساط مشاعره تو وبتون بود خواهشا خواهشا تایمش رو بکنین ده شب.
امشب ما یعنی جمعیت مون (جمعیت امام علی ) تا 9شب برنامه بسته بندی لوازم التحریر بچه های 
تحت پوشش مون داره.
 احتمالا تا 9الی 9/5کارمون تموم بشه لطف بکنین بساط مشاعره رو بندازین ده ممنون میشم.
مرسی.

مدادرنگی ۰۲ مهر ۹۴ , ۱۲:۲۶
کاش منم بتونم تو مشاعره ی امشب شرکت کنم
خیلی مشتاقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">