ساحل افکار

بایگانی

در محضر شعر

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ق.ظ

مــادری گفت "بُنـیَّ" غــزلی ریخت بهم

                                              و ردیــف "ســر" اولاد علــی ریخت بهم

خواهــری که قــد و بالای بــرادرهـایش

                                             همۀ دلخوشـی اش بود، ولی ریخت بهم

گــذر نحــس سـه شعبــه که به دریــا افتاد

                                             ســاحل چشم و دو ابــروی یلی ریخت بهم

نیـــزه ای آمــد و پهلوی اذان گــوی حـــــرم

                                              وسط جلــوۀ "خیــر العمـلی" ریـخت بهم

زهر این حادثه آنقــدر مذاقــش تلخ است

                                              طعم شیرینی "احلی عسلی" ریخت بهم

حنجری کوچک و "آنجا که عدو تیر انداخت"

                                              بـــار معنــایــی ضــرب المثــلی ریخـت بهم

بدنی ریخت بهم، پیرهنی ریخت بهم

                                              مــادری گفـت "بُنـیَّ" غــزلی ریخت بــهم...


جای دوستان خالی بود.سفر خیلی خوبی بود. چرا اینقدر زمان زود میگذره!!:(

یادم باشه یکشنبه یه پست تصویری براتون بذارم

دانلودانه:نوحه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۳۰
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

ممنون بابت شعر وممنون بابت نوحه 

خواهش

زیارت قبول :)
دوستان به جای ما !

یادتون باشه یکشنبه یه ست بزارید :))

ما رو که دعوت نکردین ولی ممنون:))

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۳۰ مهر ۹۴ , ۱۳:۰۵
و این نوحه‌ی همیشگی...
چه قدر این نوحه رو دوست دارم...

التماس دعا

من خیلی این نوحه رو دوست دارم

رسیدن بخیر مستر زیارتتون هم قبول :)
شعر هم خیلی قشنگ بود ممنون .

ممنون.خواهش میکنم

عه برگشتی فکر کردم تا عاشورا مشهد باشی!
زیارت قبول 
مرسی واسه نوحه(:

نه دیگه چند ساله تاسوعا عاشورا شهر خودم نبودم 

ممنون

حالا چرا یکشنبه?!

بعد تاسوعا عاشورا انشاالله 

کنجکاو شدیم شدید ((:
پس اِصفِهونی:دی
اینجا که خاک شده مثل زمستون پارسال)):

آره 

عه جدی؟پس خوب شد اهواز نیستم

وای...واااای.... این غزل.......

عالیه

سلام
خوبین ایشالا ؟:)
رسیدنتون بخیر ، زیارتتون هم قبول ایشالا همیشه به سفر ...

+ من هنوز نوحه رو گوش نکردم گفتم اول عرض ادب کنم بعد برم گوش کنم:)
پیش پیش ممنون بابت نوحه.
بابت غزل هم ممنون.

سلام.ممنونم 

خواهش میکنم

من همه تو ۳۰ مهر ۹۴ , ۱۹:۰۵
شعر خیلی قشنگه

:'(
سلام، رسیدن بخیر، زیارت هم قبول انشاالله. بابت شعر و نوحه هم خیلی خیلی ممنون. 

سلام.ممنون

من هی دارم اینو می خونم غزلی ریخت behem :|

Beham

بله قطعا متوجه اشتباهم شدم که گفتمش:))

:)

خانوم لبخند :) ۲۰ مهر ۹۵ , ۱۱:۱۵
مــادری گفت "بُنـیَّ" غــزلی ریخت بهم...
چه نوحه ی خوبی.. از این مدل نوحه ها نداشتم. ممنون

متنش عالیه

مدادرنگى ۲۰ مهر ۹۵ , ۱۱:۴۵
از صبح،حدود پنجاه تا دسته از جلوى خونه مون رد شده و من انواع نوحه ها رو حفظ میشم هرسال!
سیدى مولا
یا ابا عبدالله

ولی متن و شعر این نوحه خیلی خاصه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">