ساحل افکار

بایگانی

مثل

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ

غمگینم مثل کسی که شب یلدا پیش خانوادش نیست 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
مستر نیمــا

مثل

♫ شباهنگ ۲۹ آذر ۹۴ , ۱۸:۳۸
ایشالا بعد 5 سال میرم ببینم یلدا پیش خونواده ام چه جوریاست

هممش؟ فقط 5 سال؟

آقای رایمون ۲۹ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۳
این مثال واسه خیلیا فرق میکنه
یسریا که هیچوقت پیش خونواده اشون نیستن واسشون عادیه !

من بیشتر از 10-12 ساله یلدا پیش خانوادم نیستم ولی واسم فرق میکنه!

اسکایپ؟

البته حضور فیزیکی یه چیز دیگه‌ست، ولی از غمش میکاهه! نمیکاهه؟...

ایشالا شمام به زودی میری ملحق میشی به خانواده، حالا یا این خانواده، یا اون خانواده :دی

اصلا جواب نمیده

می تو :(

تو میفهمی چی میگم

گمـــــــشده :) ۲۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۳۳
چرا حس می کنم پارسالم تو یه نظری شب یلدا برام نوشتین...یا تو یه پستی از همین وب خوندم..یا یه همچین چیزی...

والو آمو خودومم یادوم نمیاد شوما رو نمیدونم(شیرازی بود)

میخواین اینجا مراسم شب یلدا بگیریم؟
کاملا جدی

اگه خوراکیاتونم بیارید آره:))))

هر چند همشو خوردین

خیلی سخته و هر چقدر هم دربارش گفته بشه بازم کمه:((((
انشالا خدا به شما و خانواده سلامتی روز افزون بده ..‌
چیزی که مهمه نزدیکی دلها به همه حتی کیلومترها دورتر...

ممنونم

نه اتفاقا خوراکیام دست نخورده موندن تقریبا:دی
خب من اعلام امادگی میکنم که فردا شب مراسم شب یلدا رو با جدیت کامل اینجا برگزار کنم:دی
فقط دقیقا نمیدونم باید چیکار کنم:دی
پست بذاریم؟ گروه تشکیل بدیم؟ عکس بذاریم؟ چه کنیم؟
تازه اونا که با خانواده ن میتونن عکسای قشنگ تر بذارن، میزا کامل تره بهرحال

خوراکیا رو یه جور به دستمون برسونید بهتره :)))))

دلم نمیاد بچه ها رو بکشونم پای اینترنت وگرنه شب شعر برگزار میکردم

سخت شد، فکر کنم الان کم‌کم از گوشه کنار بچهدها در میرن:دی
خلاصه که غمگین نباشین
اینجا هست، در راستای کاهش غم های هم‌وطنان، ولو یه سر سوزن :دی

مرسیییی

نفس نقره ای ۳۰ آذر ۹۴ , ۰۱:۲۸
مثل من یعنی؟ :)) نمکدون بدم قشنگ بپاچی زخمامونو داغون کنی؟ :دی

ای بابا. پیش دوستان بودن هم صفایی داره

شب شعرم ایده بدی نبود. مثلا میشه یه برنامه فال حافظی چیزی راه بندازی که زیاد هم وقت نگیره و ملت به برنامه هاشونم برسن.

شعر میذارم

یعنی مثل من غمگینید؟ :دی 

شما دیگه چرا

اخه منم از خانه و خانواده دورم :((
ولی اونقدر امشب و دیشب سر خودم و شلوغ کردم که فرصت فکر کردن به نبودشون و نداشتم

می تو! هر دو مورد!!

الف_لام _ناز :) ۰۱ دی ۹۴ , ۲۱:۲۷
اولین یلدایی بود که من پیش خانوادم نبودم!

و
غمش دو برابر شد ...

+ سلام
زمستون خوش اومد (؟)!:)

اوو ما کلی سال پیششون نبودیم

بــانــو ۰۷ دی ۹۴ , ۲۳:۳۸
poste qablli khososie?

بله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">