ساحل افکار

بایگانی

یلدا1

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ

شب یلدا دلم میخواهد امسال

                                              کمی از قلب پر دردم بخوانم

چرا هرسال از حافظ بخوانم؟

                                              چرا اینبار از حالم نخوانم؟

 شب یلدا دلم میخواهد امسال

                                              که از حافظ کمی دلگیر باشم

به جای وعده های پرفریبش

                                              به احوالات خود درگیر باشم

 شب یلدا دلم میخواهد امسال

                                              تورا بی حافظ از دیوان بگیرم

اگر باز از جدایی گفت حافظ

                                              پری گونه برای تو بمیرم

 شب یلدا دلم میخواهد امسال

                                              که فال حافظ من تلخ باشد

نیاید یوسُف از مصر اسارت

                                              دلم میخواهد این برعکس باشد

 شب یلدا دلم میخواهد امسال

                                              به جای حافظ از سعدی بخوانم

چرا هرسال او باید بگوید؟

                                              چرا اینبار از نیما نخوانم؟

یلداتون مبارک. شعر بعدی چند ساعت دیگه میرسه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

مداد رنگی ۳۰ آذر ۹۴ , ۱۸:۱۶
شعرتون قشنگ بود,
شب یلدا دلم میخواهد امسال,تو را بی حافظ از دیوان بگیرم
مصرع بی نهایت قوی ی بود:)
ممنون
نقدم به شعرتون وارده ها,اما میذاریم واسه بعد

شعر از من نیست البته

مستر دل ما رو خون نکنید !
تک ِ دل من تو بریدی حتا :)))
بخدا انقد فضا سنگینه الان از صبح کلاس بودیم الان اومدیم دیشب فقط 1 ساعت خوابیدیم الان همه خابن جز من :((((


ای بابا. حالا یه دونه خوبشو میذارم :))))


منجم ها نمی بینند زیر روسری ها را 

وگرنه موی تو ده سانت طولانی تر از یلداست

احسان پرسا

حالا چرا 10 سانت؟

واقعا ذوق زده شدم از اینکه دیدم این همه به بعد شاعرانه ی شعر توجه کردید :)))

خب بعد شاعرانه شعر ایراد داشت.باید میگفت بسیار طولانی تر از یلداست

شاعر یا شعر میگه یا از شعر بقیه ایراد میگیره دیگه:)))

فکر کنم شما هم از شاعر بودن فقط مورد دوم و خوب یاد گرفتید :))
بعدشم من و شما که اونجا نبودیم ببینیم چقدر بلند تر بوده...شاید واقعا ده سانت بلند تر بوده :))

شما مگه موردای اولو خوندی که میگی فقط دومیو خوب بلدم؟

همین دیگه. وقتی شاعری اندازه ات به سانت نباید باشه. باید مناعت طبع هم داشته باشی

اون که مزاح بود ولی بله یادمه چند وقت پیش شعرتون و گذاشتین اینجا و من هم خوندمش!!

جدیدا کم میذارم قبلا بیشتر دل و دماغ شعر گفتن داشتم و میذاشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">