ساحل افکار

بایگانی

یه نفر با مزه که تا خونه ما رو بخندونه

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

من کلا رانندگیو دوست دارم ولی رانندگی طولانی مدت اونم تنهایی آدمو خسته میکنه

نبود فردا یه نفر اصفهان :))))) بدو بدو جا نمونی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
مستر نیمــا
وای خوش بحالتون اصفهان میرین :)))
سفر به سلامت :)

میرم خونه بعدشم تهران

ممنون

به به، به سلامتی
سفر بی خطر آقا
...
چرا، یه دور شمسی قمری بزنین مارم سوار کنین، همه حاضریم یه سفر  بریم اصفهان :دی

مبدا اهوازه مقضد اصفهان 
تو راهی سوار نمیکنیم:)))

♫ شباهنگ ۰۱ دی ۹۴ , ۲۱:۴۴
کی بامزه تر از من؟!!!
میگما دادا مرادم بیاد یا فقط یه نفر؟
یه ندا بده من و مراد همین امشب راه میافتیم سمت اهواز که فردا تا اصفهان مشایعتت کنیم
والا!

شما مرادو پیدا کن من دونفرتونومیبرم :))))

داری میری خونه و اینقد دیشب تریپ غم و هجران داشتی؟! 

آره . خب منافاتی نداره با هم. شب سلدا تنها بودم که

به سلامت خیلی هم خوب 
من میخواستم برم خونه منتها کلاس گذاشتن هفته ی اخر رو :|
یه سر در خدمت باشیم هوم؟ :)) قد ِ یه ایس پک :))

شما که اونور دنیایی

اسی بولیده ۰۲ دی ۹۴ , ۰۰:۰۵

خداروشکر:)

خوش بگذره! با دست پر برگردید ;)

دست خالی میریم و برمیگردیم

من بیام^-^

بفرما

مداد رنگی ۰۲ دی ۹۴ , ۰۰:۳۰
من,من:))))
نگفتی دو هفته پیش عازم بشی مهندس,ایییییینهمه راه رو مجبور شدم با اتوبوس برم
تا صبحم نذاشتم طفلک بغل دستیم چشم رو هم بذاره
یه نفس تا صبح حرف زدم:))))))

خوب شما یه دو هفته دیرتر میرفتی

من اصفهان که خوبه تا تهران هم میخندونمت تازه وقت کم هم میارم

عههههه پس دفعه بعد حتما بگم بیاین

الف_لام _ناز :) ۰۲ دی ۹۴ , ۱۱:۲۴
به شهر ما خوش آمدی!:دی

شهر شما؟

شهر خودمه:دی
من اصفهانیم

وایییییی اصفهوننننن من هستممم!:))))

خوش خنده هم هستین؟:))

نفس نقره ای ۰۴ دی ۹۴ , ۰۱:۵۵
منو اگه کرمان پیاده میکنی بیام :| :/

یه کوچولو فقط اونورتره

هنوز یلدا ۰۶ دی ۹۴ , ۰۹:۱۰
کسی رو پیدا کردید بالاخره؟:)

یوخ

کدوم ور دنیام ؟ والا تا دانشگاهم بغل گوش شمام میتونم ایس پک بدم
 از خونمون تا تهران هم که راه زیادی نیست اصلا

ممنون از لطفتون

من در کل تو فک زدن اونم از نوع مفیدش کم نمیارم خیالت راحت

عجب

با اجازه شما خیلییییییی زیاد!خوش خنده رو میگم!:)))))

دفعه بعدی پس کاندیدا هستین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">