ساحل افکار

بایگانی

آدم باید شاد باشه :دی

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ب.ظ

یه چیزی که تو خوزستان خیلی دوست دارم این گرم بودن و شاد بودن مردمشه

هر وقت من میرم پارک یکی یا ویلون میزنه یا نی انبون یا گیتار و بقیه هم دورش شاد میشن

این خصوصیت خوزستانی ها رو خیلی دوست دارم. جمعه که رفتم براتون فیلم گرفتم ولی حجمش زیاد بود پس به قایل صوتی و یه عکسش بسنده کنید :دی

اینجـــــــــــا بشنوید


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
مستر نیمــا
فکر کنم کلا جنوبی ها شاد هستن.

بله

کشته مرده ی اون حقوق شهروندی رعایت کردنتم. یه خورده بیشتر ازون دون دون مشکی ها میریختی رو صورتشون خسیس...

به قدر کفایت بود دیگه

اونجوری زشت میشد. به اندازه ریختم که شور نشه:)))

مداد رنگی ۳۰ دی ۹۴ , ۲۳:۱۰
تو رشت هم اینجوریه نیما
تمام خیابونا و پارک ها,صدای ساز و مذقون براهه:)
یه بارم من باید براتون فیلم بذارم

بگیرین ما هم ببینیم

اَسی بولیده ۰۱ بهمن ۹۴ , ۰۰:۲۷
من همیشه فکر میکنم شهرای جنوبی کلا تو ساز و آوازن! لب دریا، کنار رودخونه و هرجا درحال جشن و پایکوبی ان! پس درست فکر میکنم :دی

همیشه که نه.ولی خب مردم شادین

کرد ها هم همینطورن

والا من ک تو رشت هیچ وقت چنین چیزی ندیدم.فقط آخرین بار ک رفتم از هر 10 تا مرد 8 تاش رو زمین تف ریخت حتی یکی پشت پای من.حالم بهم خورد توی اون شهر ، همه خیابونا کنده،همه جام لجن شد.وقتی برگشتم شهرم انگار تو زمین کشاورزی رفته بودم.

در این حد؟!!!

دیگه چه کنیم:دی

:))

شاعر در همین راستا می‌فرماید:
شاد بودن هنر است
شاد کردن هنری والاتر :)

چه شاعری

کاملا منم باهات موافقم واقعا ادمای شادی هستن من چند سال پیش اومده بودم اهواز دیده بودم خوووووشا بحالشون

بله

ان شاالله سوسک شم اگه دروغ گفته باشم آقا...

:)))

ازادیت کلی خندیدم 

:دی

شادیو دوست دارم

:)

آره بابا شاد باشید. مرسی قشنگ بود
خوزستانیا میرن یجا دیگه زندگی کنن سختشونه:)))

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">