ساحل افکار

بایگانی

کی میتونه؟

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ

نگهداری از ویتا به مدت یک هفته واگذار میشود

از همه متقاضیان تست نازکشی و مسئولیت پذیری گرفته میشود:دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
مستر نیمــا
طاها میرویسی ۰۱ بهمن ۹۴ , ۲۰:۴۰
:(

وات؟

 من میتونم:دی

باید واجد شرایط باشیناااا.تایید صلاحیت بشین:))

واااااااای لپ هاش رو 😍😍😍😍😍
من میتوانم :))

باید هر شب کلی نازش کنیدا

 این کوچلو ناز کیه؟

خواهرزادمه

من دست بزنم دارم حتی :دی

:))))))))))

من ته تهش بدم شارژرمو تو نگه داری :))))

طاها میرویسی ۰۱ بهمن ۹۴ , ۲۰:۵۸
چرا نظرات قاطی میشه؟؟؟

قاطی چی میشه؟

من یه سوال برام به وجود اومد. عروس رو نگه داره یا بچه رو ؟؟
جا داره بگم من خودم یه طوطی دارم وقتی نازش میکنم به درجه ای از لذت میرسه که خوابش میبره !

بچه که مامان داره!!! خواهرزادمه

طوطیو میگم

مطمئنم تایید صلاحیت میشم :دی


باید بفرستمت شورای نگهبان اول:)))

خدا حفظش کنه :*

ممنون

خب پس من حاضرم :)
میتونه توی خونه هم بچرخه، نازش هم میکنم .
چی ها بهش میدین بخوره؟ حرف هم میزنه ؟

کلا آزاده غیر شبها

همه چی
نه سوت میزنه. فقط میگه بدو بیا

شورای نگهبان اول کیان?!

خودشون صلاحیت شورا رو داشتن عایا((؛

تازه خرج خورد و خوراکشم نمیخواد بدی از غذا تیتو خودمون بهش میدیم:دی

خودم :))

هزینه بدم؟ من هزینه میگیرم :))))

آخی 😍
عاشق این لپ های قرمزش هستم :)
خیلی دوست دارم یه طوطی رو از جوجه بودن بزرگ کنم ولی میترسم بمیره. ما ملنگو داریم .خییییییلیییییی دوست داشتنیه ولی خب خیلی لوس شده 

اینا از ملنگوها لوس ترن :دی

گمـــــــشده :) ۰۱ بهمن ۹۴ , ۲۱:۲۸
من که نیستم آقا...بی خیال..:))

:))))

یکم یاد بگیر خب

خب حالا کی صلاحیتمو تایید میکنی؟
جناب نگهبان اول(((:

به زودی

نیمه سیب سقراطی ۰۱ بهمن ۹۴ , ۲۳:۵۳
والا شما انقدر ویتا رو لوس کردین که ... من که اعصابشو ندارم :))

:))

اَسی بولیده ۰۲ بهمن ۹۴ , ۰۰:۳۳

کار رو باید بدی به دست کاردون !!

بده بیاد این ور بازار :)

بابا کاردون:))

آخی...  واقعا دلم براش تنگ شده بود؛ 
اگه نزدیک بودم، حتما این مسئولیتو قبول میکردم، نازشم میکردم؛ 
خدا این هر دو عزیز رو حفظ کنه براتون. 

ممنون

من که نمیتونم جفت استرالیاییش رو داشتم به علت عدم صلاحیت در نگهداری مجبور شدم واگذارش کنم :|

همیشه جفت نگهداریش سخته! باید تک بگیری

بعد باید نژادی بگیری که با آدم ها راحت کنار بیان

من تازه این عکس رو دیدم:)
میشه بجای ویتا،این پسر کوچولو رو یه هفته به من بسپرین؟!

اصلاااااااا:دی

ایشون خیلی خاطر خواه زیاد داره. نوبت به منم نمیرسه

آخییییییی
نی نیییییی :*
خب ویتا رو نذارین بخوره به پوستش
بچه کوچولوها حساسن :(

خیلی با هم رفیقن!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">