ساحل افکار

بایگانی

شما دوست داشتین دوباره تکرار بشه؟

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

یه سال هایی هست تو عمر آدم که اگه از آدم بخوان آیا حاضریاون سال رو دوباره تکرار کنی ممکنه با اشتیاق بگه آره

ولی 94 سالی بود که هرگز دوست ندارم دوباره تکرار بشه

خدا رو شکر که به پایانش داره میرسه

امیدوارم 95 سالی باشه که آخر سال بگم کاش دوباره تکرار بشه!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
مستر نیمــا
منم یه همچین حسی نسبت به 94 دارم
خوب بود
خوش گذشت

ولی خب....


اصلا هم خوب نبود:(

اخی. پس شما هم دوستش ندارید. 
سال بدی نبود اما سال خوبی هم نبود. 
اصراری شدیدی داشت در بخشنده نبودن. پر از بدو بدوهای بی ثمر. پر از تنهایی.

اصلا

بد بود :(

نفس نقره ای ۲۹ اسفند ۹۴ , ۱۶:۵۱
نود و چهار کش اومد انگار! تلخ ترین روزهای من تو این سال بود!

منم همینطور

دوست ندارم تکرار بشه
سال 94 من حتی حسرت گنجشک ها و مرغ و خروس ها رو هم خوردم...
95 به خیر بگذره!

انشالله سال جدید برعکس باشه

خدارو صد هزار مرتبه شکر ک داره تموم میشه خیلی بد بود خیلی.. :( شاید ی جورایی بگم بدترین بود برام توی این 26-7سال عمرم :(
ولی خیلی امیدوارم ب اینکه سال 95 عالیه...

انشالله سال 95 بهترینش باشه

منم دوست ندارم تکرار بشه..اصلا!

ایشالا سال 95 برای همه خیلی خوب باشه :)

انشالله

خیلی خوب بود 94
ولی تکرار خوب نیس.بذار 95 بیاد ببینیم چه چیزایی تو خودش داااره :))

خوش بحالت. انشالله امسال هم برات خوب باشه

زینـب خــآنم ۲۹ اسفند ۹۴ , ۲۰:۳۰
منم ... دوس نــدآرم تکرار بشه
حالا ک یکم بیشــتر فک میکنم ...
نه اصــلا تکــرآر نــشهــ ...

:))

 خیلی سخت وتلخ گذشت 
خدا رو شکر که تموم شد 
امیدوارم 95 سال باشه پر از روزهای قشنگ و سلامتی آرزو های برآورده شده و هدف های محقق شده سال پر از شادی 

انشالله که برای همه همینجوری باشه

سلام 
پیشاپیش سال نو مبارک انشاء الله سال خوبی پیش رو داشته باشید 
برای منم سال ۹۴ بدترین سال عمرم بود سالی بود که مادرمو از دست دادم و خیلی اتفاقات ناخوشایند دیگه که به سختی میشه فراموش کرد.

انشالله که 95 براتون سال خیلی خوبی باشه که تلخی 94 رو از یاد ببرین

ان شاءالله ،ان شاءالله واسه همه سال پیش رو سال خوبی باشه پراز شادی و خوشحالی و خوشبختی

واسه ما مجردا ان شاءالله خیلی خیلی خووب باشه((((:

انشالله

سال خیلی بدی بود برای من و فامیل و خانوادم از جهات مختلف ب واقع
انشالله دیگه تکرار نشه و سال پر ارامشی داشته باشیم

انشاله سال 95 جبران بشه و تلافیش در بیاد

سلام

سال نوی خودتون و خانواده ی عزیزتون مبارک و امیدوارم سال 95انقدر براتون فوق العاده خوب و محشر باشه ک تموم بدیا و تلخیای 94 و جبران کنه... :)

ممنون 

انشالله 

دلم برای 94 تنگ میشه اما،نمیخوام تکرار بشه
نوروز مبارک نیما:)

من اصلا

برای من باید بگم خداروشکر، هم خوبی داشت و هم بدی.
انشاالله امسال پر باشه از سلامتی و برکت ناب واستون مستر.

انشالله 

من بیشتر با یه موز برابری می کردم تو این سال :/ عملا خنثی!!
به هر حال امیدوارم ۹۵ شون خوب باشه برای همه :)

انشالله 

واییی من سال 94 سالی بود که پشت کنکوری شدم :/
ولی بقیه ی اتفاقاتش همه خوب بود....امیدوارم 95 خیلی بهتر باشه...

+سال نو مبارک...

واسه من مزخرف بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">